wtorek, 6 grudnia 2022

194.Świąteczny jarmark, urodziny,narodziny i słodkości.

 Pierwszy jarmark już był, zmarzłam ale fotki zrobiłam.












Obchodziliśmy urodziny wnuków, Olka, Filipa i najmłodszy miał rok. 

Ten Olka,
Ten Filipa,

Ten druga babcia zamówiła w cukierni.


NO I JEST ALINA, WNUCZKA BRATA , RODZINA SIĘ POWIĘKSZYŁA.

Wytrzymaliście do końca ? Działo się i będzie się dziać. Takie przedświąteczne klimaty, jak świątecznie to u mnie muszą być :



Pozdrawiam i życzę miłych ,spokojnych przygotowań. Pozdrawiam serdecznie. Kolejny wpis to już robótkowy.Buziaki.



28 komentarzy:

  1. Urszulko, super są takie jarmarki, szkoda, że w mojej mieścinie można tylko o nich pomarzyć. Ale pyszności na końcu pokazałaś. Gratuluję powiększenia rodziny i przesyłam najlepsze życzenia dla jubilatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia, maluchy generalnie patrzą co dostaną, a 14 latek za kasa , jeszcze jeden jarmark ma być, może będą.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Fajny taki jarmark :) Cała trójka chłopców z grudnia ?? To dopiero macie imprezowy miesiąc.
    Śliczna Alinka-kruszynka :)
    Ooo.... ciasteczka...i to ile :)
    Super zdjęcia.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, koniec roku obfituje w urodzinki, jeszcze jedne a potem zaraz 6 stycznia.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Gratuluję powiększenia rodzinki! Wszystkiego najlepszego dla wnuków :) My też niedawno odwiedziliśmy jarmark w naszym mieście. Uwielbiam tą świąteczną atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tych Jarmarków to teraz wszędzie pełno, ale fajne fotki powstały, niektóre miejsca to nawet znane.. Fajnie że dochowałaś się już wnuków ale wiadomo wnuczka, co prawda brata ale jest dziewczyna w tym męskim gronie. Smakowicie Twoje ciasteczka wyglądają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, jest ich już 11, 7 chłopców i 4 dziewczynki , najstarsze 18 lat a Alina z 1 grudnia.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Ale klimaty!!!
    Gratulacje z okazji narodzin Aliny!
    Najlepsze życzenia dla solenizantów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Motylku, tych solenizantow to jest w końcówce Roku.Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Dołączam do życzeń!🎂 Najlepszego dla wszystkich wnucząt!
    Zwróciłam uwagę na szydełkowe łapacze snów. Kiedyś podobne sprowadzano do nas z Bali. Może i Ty spróbujesz?… Pozdrawiam. BBM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Matyldo.Lapacze a ja je nazywam zawieszki na ścianę mam 3 ale bez piór i koralikow bo wolę takie.Buziaki.

      Usuń
  7. U mnie na rynku podobne klimaty. Torty wspaniałe Urszulko. Maleńkiej zyczę wspaniałego życia. Śliczna wnuczusia. Smakołyki przepysznie wygladają. Serdecznie pozdrawiam i gratuluję wygranej u Justynki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowności dla nich wszystkich, zdrówka, spełnienia pod każdym względem. :))) No i teraz mogę napisać, że byłam już na jarmarku świątecznym, no bo z Tobą, dziękuję. :))) Tyle tu pyszności pokazujesz i jak się pytam...jak ja mam zaraz nie zjeść mojego nadziewanego bałwanka...na bank go zjem. :D Miej przemiły wieczór moja Ty radości. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne dzięki, zjedz bawlanka jak masz ochotę, nie żałuj sobie.Jeszcze będzie u nas drugi jarmark może uda się pójść, zobaczymy.W sumie nic nie kupiłam ale chociaż wzrok nasyciłam i lubię ślizgawke oglądać jak mlodzi jeżdżą.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Świetna relacja z Jarmarku, smakowite wypieki i obfity miesiąc w urodziny. :)
    Wszystkiego dobrego młodym jubilatom i kruszynka niech zdrowo się chowa. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia, brat przeszczesliwy .O tak tych urodzin to jest.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  10. super zdjęcia, gratuluję wnuka i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie klimaty, ale dobrze, ze u nas nie ma tak dużych kiermaszy, bo poszłabym z torbami;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne są ale rękodzieła nie chce bo sobie zrobię sama co potrzebuje, kupiłam czubek na choinkę bo się potłukł.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję powiększenia rodziny! Niech Alinka zdrowo rośnie. Dla jubilatów życzę wszystkiego co najlepsze :). A jarmark prezentuje się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo a bardzo dziękuję, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  14. Gratulacje z narodzin, ale będziesz rozpieszczać maleństwo, podejrzewam, że Twoje zdolne rączki wyczarują same cuda.😄 Moim marzeniem było i jest pojechać na taki jarmark. Miałam to zrobić w tym roku ale znowu los pokrzyżował plany. To musi być niesamowite przeżycie 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, jest u nas drugi jarmark ale mocno śnieży i Mróz.pozdrawiam.

      Usuń
  15. Lubię takie jarmarkowe klimaty:) Ciasteczka wyglądają smakowicie. Oj, faktycznie w grudniu macie dużo rodzinnych uroczystości...Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję, też lubię jarmarki teraz był drugi ale takie zimno.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hihi sporo się dzieje, super !!! Witamy Alinę!!!

    OdpowiedzUsuń