wtorek, 27 grudnia 2022

198.Zabawa C@K m-c grudzień.

 To już ostatni miesiąc zabawy u Renatki  https://reanja1.blogspot.com/2022/12/c-w-grudniu.html ,

Robiłam to co było potrzebne.


Przerobiłam stary sweter , trochę  ciasny w rękawach to sprułam i mam kamizelkę ,plecka ogrzane.Muszę dopisać że odprułam tylko rękawy do pach.

I kolejne skarpety , trochę większe niż poprzednie , poszły na prezent.


I taka  choineczka , po prostu chciałam ją zrobić .

Bardzo dziękuję Reni za zabawę,  piękne rzeczy powstały.

KOCHANI ,ŻYCZĘ WAM SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2023,  ZDROWIA ,OBY NIE BYŁ GORSZY, NIECH NA ŚWIECIE ZAPANUJE POKÓJ.

POZDRAWIAM SERDECZNIE.



50 komentarzy:

  1. Najlepszości nie tylko na Nowy rok dla Ciebie, pracowita Pszczółko!!!🧑‍🎄❣️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, dla Ciebie też najlepszosci.Buziaki.

      Usuń
  2. Uleńko, Fusilka ma rację, żeś Pracowita Pszczółka 🙂 Absolutnie wyjątkowa! Wszystkiego co najwspanialsze, najlepsze, najradośniejsze dla Ciebie i bliskich na cały rok 2023 🌞🎄🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, wszystkiego co najlepsze, pokoju, spokoju.❤️❤️❤️

      Usuń
  3. Ula ważne że wszystko się przydało, lubię takie przydatne prezenty przynajmniej wiadomo na co są .
    Pozdrawiam poświatecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, też lubię praktyczne rzeczy , odpozdrawiam ❤️

      Usuń
  4. Różowa choineczka. Nietypowo i nastrojowo. Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urzekła mnie ta choineczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podobała i postanowiłam ją zrobić.pozdrawiam.

      Usuń
  6. Cudna ta choinka Urszulko. Wszelkiej pomyślności Ci życzę i Twojej Rodzinie 💓

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnóstwo fajnych rzeczy powstało! Najlepszego przez cały rok! BBM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Matyldo, pomyślności i zdrowia w nowym roku 2023
      Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Bardzo lubię takie recyklingowe rzeczy. Pięknie Ci wyszły🙂 bardzo dziękuję za udział w zabawie i zapraszam do udziału w kolejnej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, miło się bawiło, ciekawe co przygotowałaś.Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Fajne prace,choineczka ciekawa:) Życzę wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tobie też co najlepsze w Nowym Roku.

      Usuń
  10. Super pomysł żeby wykorzystać bluzkę jako kamizelkę :).

    Choineczka jest śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie będzie daremnie wisiała, już noszę.Pozdrawiam.

      Usuń
  11. To prawda piekne rzeczy powstały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, życzę wszystkiego dobrego. Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Piękne rzeczy, Urszulko, stworzyłaś, a ta urocza choineczka chwyta za serce.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, choineczka zachwyciła mnie na Fb , musiałam spróbować.Pozdrawiam serdecznie. ❤️🌲

      Usuń
  13. Skarpety to jest coś nad czym muszę popracować, fajne dziergadelka 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się kamizelka, jej kolorystyka, wykończenia, cudna. No i brawo za pomysł, kiedyś też tak przerabiałyśmy z Mamą. :) Skarpetki mega śliczne, no i ta choinka. Ja bardzo podziwiam takie prace, też kojarzą mi się z młodością, kiedy sama tak tworzyłam...choć nigdy nie zrobiłam skarpetek...zawsze wydawało mi się to trudne. :D Każdego dnia niech zdrówko się Ciebie trzyma, niech, co złe się Ciebie boi, niech szczęście Cię otula, tak samo tych dla Ciebie ważnych. Przytulam całym sercem. :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko jesteś cudowna, potrafisz podnieść na duchu, dużo komentujesz i każdemu cos pięknego piszesz wspaniała dziewczyno..Buziaki.

      Usuń
  15. Świetna przeróbka i kamizelka przydatna będzie. :)
    Skarpety i choineczka są super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, kamizelka już noszona, choinka wisi na lampie a skarpety poszły w świat.Cieplutko pozdrawiam. 😘😘

      Usuń
  16. Bardzo ładna kamizelka i praktyczna. Skarpetkami ktoś ogrzeje sobie nóżki :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Kamizelka jest fantastyczna i bardzo mi się podoba, tak samo jak reszta udziergów.
    Najlepszości w Nowym 2023 Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu, kamizelka cieplutki.Pozdrawiam

      Usuń
  18. Zbliżający się Nowy Rok niesie wszystkim nadzieję
    na uspokojenie, życzliwość i spełnienie marzeń.
    W te piękne i jedyne w roku chwile
    chcę złożyć najlepsze życzenia
    pogodnych, zdrowych i radosnych dni
    oraz szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne życzenia, Wam też zdrowego, spokojnego roku, miłości, radości.

      Usuń
  19. Dziekuje za zyczenia i zycze duzo zdrowia i szczescia,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  20. Niech ten nowy rok będzie lepszy od poprzedniego. Dużo radości, szczęścia i spełnienia marzeń.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieknie dzięki, oby się spełniło. Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Urszulko, piękne udziergi. Wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku, buziaki😘- Tina J

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Niech miłością, dobrocią i zdrowiem Pan Bóg szczodrze Cię obdarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Amuszko, Tobie też wszystkiego najlepszego.❤️

      Usuń
  23. Super choineczka, kamizelki bardzo gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  24. I Tobie Kochana wszystkiego co najlepsze na ten 2023 rok! Niech Ci się szczęści! Piękne rzeczy wydziergałaś, ale choinka z tego wszystkiego jest najcudowniejsza. Pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję Karolinko, Tobie też wszystkiego co najlepsze od Bozej Dzieciny.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne prace! Życzę Ci wszystkiego co najlepsze w rozpoczętym właśnie roku:)

    OdpowiedzUsuń