wtorek, 17 stycznia 2023

201.Blogowe zabawy.

 W roku 2023 zapisałam się do czterech zabaw, 2 u Splocika   https://splocik2.blogspot.com/   oraz  2 u Reni  https://reanja1.blogspot.com/ .

Dla Reni do zabawy https://reanja1.blogspot.com/2023/01/1-rekodzieo-i-anagramy-styczen.html   przygotowałam gwiazdkę zgodnie z wytycznymi:

 

Dla Rękodzielniczek w tym miesiącu Reni propozycje to  Gwiazdka , litera R, Z i kolor czarny do wyboru, 


Była to końcówka nitki to dziergałam do końca i wyszły jeszcze 2 mniejsze gwiazdki 


Banerek do zabawy 


Rękodzieło jest a anagramów nie lubię .

Gwiazdki zgłaszam również do zabawy u Splocika :https://splocik2.blogspot.com/2023/01/drobne-dekoracje.html

Dla formalności banerek do zabawy 


 W tej zabawie nie będę regularna gdyż nie zawsze robię dekoracje , zobaczymy.

Dziękuję bardzo za liczne komentarze i odwiedziny. Pozdrawiam.

44 komentarze:

  1. Ula zachwycają mnie Twoje gwiazdki, cudne są , a przy okazji zaliczyłaś dwie zabawy. U Reni się nie bawię w tym roku bo z anagramami też bym miała kłopot, nie lubię i nie umiem !! Podziwiam Cię że jednak zdecydowałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, też nie lubię anagramow to nie podeszłam do nich .Zobaczymy jak dalej będzie. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Fajne są takie zabawy ale trzeba zarezerwować czas, który obecnie jest produktem deficytowym. Gwiazdki wyszły bardzo ładne🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się zabawy dostosować do moich potrzeb.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. BBM: Gwiazdki jako ozdoby choinkowe są rewelacyjne! Choinka tak ubrana musi wyglądać jak panna młoda! Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Matyldo, lubię gwiazdki jako dekoracje, mam małą choinkę ubrana w gwiazdki.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ta pierwsza gwiazdka mogłaby robić za serwetkę. Robiłaś wg wzoru czy to Twoje dzieło? Taka ciekawska jestem. Serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ta gwiazdka wg schematu , generalnie to ją nakładam na specjalny świecznik dla grubych świec z Caritad, może być serwetka, zawieszka co kto woli.Buziaki.

      Usuń
  5. Świetne gwiazdki wykonałaś. :)
    Spięte razem, od największej do najmniejszej mogą być piękną, wiszącą ozdobą w oknie.
    Twój link i fotka znajdzie się w podsumowaniu stycznia.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, może co miesiąc nie będzie ale początek jest.

      Usuń
  6. Ładnie się bawisz i piękne rzeczy powstają, ja tylko na drutach dziergam i cos tam uszyć potrafię:-)
    Zajrzę, co tam jeszcze pięknego stworzyłaś:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, druty i szycie to dużo.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Zdarza się, że moje komentarze wpadają do spamu, dlatego nie zdziw się, jeśli spotkasz mój komentarz jako anonimowy z podpisem. Pod poprzednim postem zalogowany zniknął właśnie.
      jotka

      Usuń
  7. Urszulko, śliczne te gwiazdeczki, bardzo dekoracyjnie się prezentują.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekne dzięki Małgosiu, na przyszły sezon jak znalazł i przy okazji nitkę wykończyłam
      Buziaki.

      Usuń
  8. Śliczne gwiazdki! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Gwiazdki ładniutkie. Ja też nie zawsze robię ozdoby do domu, wolę rzeczy praktyczne, ale one, jak ładne, też kwalifikują sięjako ozdoby - tak myślę.
    Pozdrawiam,
    🦋 🦋 🦋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu, no nie wiem czy takie rzeczy można, napisz do Splocika , niby ma być do domu.Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Śliczne gwiazdeczki Urszulko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super gwiazdeczki:) zabawy są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne gwiazdki. Gratuluję , że bierzesz udział w zabawach. Pozdrawiam serdecznie ❄️❄️❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu to początek, zobaczymy jak będzie dalej.pozdrawiam. 🌧🌧

      Usuń
  13. Piękne gwiazdki. Będą ozdoby na przyszłe święta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Serwetka i gwiazdki bardzo ładne ! Podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, jak znalazł na przyszły rok.Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Piękne gwiazdeczki <3. Wszystkie trzy wspaniale się prezentują i razem i osobno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, jak znam życie to chyba pójdą w świąt.Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Podobają mi się takie rzadkie i ażurowe wzory.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne gwiazdki. Mogą być na choinkę albo jak je połączysz to wspaniała zawieszka na okno powstanie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam będzie ale chyba pójdą w świąt.Pozdrawiam i dziękuję.

      Usuń
  18. Coś mnie podkusiło, żeby sprawdzić moje komentarze u was, pisane z telefonu i większości nie ma:( Uleńko piękne gwiazdki przygotowałaś i wszystkie na pewno znajdą swoje zastosowanie - mnie te mniejsze pasowałyby na kartki,ale propozycji jest mnóstwo;) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Reniu, lubię gwiazdki i zabawa zaliczona.Pozdrawiam. Ja komentuje tylko z telefonu.

      Usuń