środa, 4 stycznia 2023

199.Świąteczne klimaty.


 Moja choinka, plastiki,rękodzieło,  filce, tak jeszcze musi być a moje piękne szklane bombki jeszcze muszą poczekać aż drobnica podrośnie.


Stroiki dla moich zmarłych.








Jest taka wieś niedaleko granicy czeskiej gdzie wszyscy ozdabiają swoje posesje, brak śniegu i dosyć wczesna pora trochę przygasiły magię tego miejsca.




Przedświąteczny śnieg u syna.

Przedświąteczna zima u mnie.

Atak zimy w USA, stan Nowy York, wyjście z domu mojej kuzynki.

Zaspy na w ogrodzie kuzynki.


Moje kuchenne okno.

Dotrwaliście do końca ? Kończę okres świąteczny chociaż u Renatki w nowej zabawie jest wg mnie do zrobienia gwiazdka.

Dziękuję za życzenia ,komentarze i odwiedziny, niech wam się darzy w tym Nowym Roku .






28 komentarzy:

  1. Zasypało Amerykę dokładnie ale nie wiadomo co lepsze czy taki śnieg czy jego brak. Świąteczne ozdoby i światełka w zupełności rekompensują brak białego puchu. Świetlne ozdoby są tak ciekawe, i piękne że świąteczny klimat udziela się nawet oglądając zdjęcia 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Amuszko, takiego.sniegu jak w USA to nie chce, tyle zmarłych ,brak prądu , wody.Pozdrawiawiam.😘

      Usuń
  2. Dziękuję Uleńko 😀 Zdjęcia ciekawe, bo pokazują tyle różnych fragmentów życia. U Ciebie w domu ślicznie, w NY bym nie chciała się znaleźć. W ogóle niech wiosna przyjdzie. Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, trochę śniegu można sobie życzyć ale nie takie śnieżyce.Na wiosnę jeszcze trochę musimy poczekać.Buziaki.😘

      Usuń
  3. Dla maluchów śnieg to frajda. Ale Amerykanom współczuję!
    U mnie śniegu już nie ma od dawna, no i leje!
    Fajna ta relacja poświąteczna! Serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Fuscilko, o tak wnuki to się wyszalały na śniegu ale synowej i synowi osniezanie 3 razy dziennie to już zbrzydlo.Pozdrawiam i macham.

      Usuń
  4. Ula fajna zima u Ciebie i taka różnorodna jest co podziwiać, a choinka jaka jest niech będzie jeszcze długo, ważne że jest, jakich mamy domowników taką mamy choinkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekne dzięki,dekoracji w domu więcej ale post byłby tasiemcem.W sumie to podoba mi się choinka, szklane bombki też są kolorowe.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Piękne świąteczne klimaty u Ciebie. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, dzieje się, nie wszystkie dekoracje są na fotkach.Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Dobrze, że u nas nie było takiego śniegu.
    Bardzo mi się podobają stroiki i choinka.
    Pozdrawiam serdecznie, Urszulko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo , tam było strasznie .Buziaki.

      Usuń
  7. BBM: Przebogate dekoracje! Kolorowo, świątecznie! Fajna notka. Pozdrawiam. 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Matyldo, ja uwielbiam okres świąteczny.Pozdrawiam

      Usuń
  8. Miałaś fajną zimę i śliczne klimaty świąteczne. :)
    Fakt, że iluminacje tracą, gdy nie jest dostatecznie ciemno.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, trochę śniegu a świąt piękniejszy
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  9. Ładnie i bogato.
    Ale twoje kuchenne okno najładniejsze.
    Śniegu u nas njet I mam nadzieję, że nie będzie... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię moje okno kuchenne chociaż kuchnia malutka to to jest moje okno na świat

      Usuń
  10. Twoje okno kuchenne od razu przyciągnęło mój wzrok. U nas dzisiaj pada , z nostalgią wspominam ten przedświąteczny biały świat. Pozdrawiam serdecznie ❄️❄️❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu ,a u nas leję.🌧🌧🌧🌧

      Usuń
  11. Te dekoracje aż dech zapierają. Wczoraj późnym wieczorem u nas było biało, ale rano znowu zielono. Dziwna ta zima trochę. Pomyślności i zdrowia życzę w Nowytm Roku Ulu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko,bylam w tej wiosce pierwszy raz a jest nie daleko, u nas deszcz .Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Piękna fotorelacja - dekoracje zachwycające, zimowe krajobrazy piękne i Twoje świąteczne dekoracje też śliczniutkie. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i nie tylko.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko, było na czym oko zawiesić.Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Wprawdzie spóźniona, ale posyłam same dobre życzenia na cały rok!

    OdpowiedzUsuń