środa, 12 lipca 2023

228.Chusta.


 Tak smutno patrzył ten motek z worka włóczkowego że musiałam go przytulić i coś z niego wykonać.Motek jest prezentem od Justynki która tworzy słynne skarpeciaki.


Kolor piaskowy i popielate wykończenie dodałam jeszcze z zasobów, szydelko nr 4.Chusta ma wymiary 220 cm x 110 cm

Miała być sesja w plenerze a raczej w ogrodzie u syna ale zapomniałam jej zabrać.



Tą chustę zrobiła moja koleżanka ale z cieńkich nici i szydelkiem nr 2,5 ,mimo że ten sam wzór to chusty wyglądają zupełnie inaczej.

Reniu chustę pierwszą zgłaszam do zabawy u Ciebie. https://reanja1.blogspot.com/2023/06/link-park-czerwieclipiec.html?m=1 

Piękne dzięki za odwiedziny, komentarze .Upały straszne a ja muszę do stomatologa ,już 2 wizyty za mną jeszcze najwyżej 2 , syn i synowa mnie wożą 35 km od mojego miasteczka, mój ulubiony stomatolog ciężko zachorował a ja czekać już nie mogłam .Miała być narkoza ale anastezjolog ze względu na zakrzepicę odmówił.Jest jak i muszę przeżyć. Pozdrawiam serdecznie. 

50 komentarzy:

  1. Piękna chusta, szczególnie jej kolorystyka. Mam nadzieję, że leczenie stomatologiczne przyniesie oczekiwane efekty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko, mam dentofobię ,zapominam oddychać co doprowadza do omdlenia i bardzo wymiotna oprócz tego strach wielki.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Chusty super niby ten sam wzór ale jakże inne. Obie są świetne i myślę że długo Ci posłużą.
    W życiu nie miałam narkozy u stomatologa, ba nawet znieczulenia nie miałam przy plombowaniu. Ale to już za mną stare dzieje od dziecka miałam słabe zęby.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tylko pierwsza chusta moja, ta różowa jest koleżanki tylko dla porównania.Co do stomatologa to wyżej opisałam, moj obecnie ciężko chory lekarz nie chciał mi usuwać zębów a w tej klinice tylko 1 będę miała usunięty a na drugi odmowa.Fuj ale temat.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Chusta wyszła świetnie. Czasami sama włóczka zupełnie zmienia wygląd chusty, ale nr szydełka czy drutów również:) Uleńko podałaś zły link żabie i odsyła do styczniowej :(pracy Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu napisałam abyś usunęła ten pierwszy link ,nie wiem jak to się stało.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Piękne kolory i wykonanie staranne.
    Moja chusta skończona także, ale nie tak ciekawa jak Twoja...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to czas pochwalić się chustą, pozdrawiam.

      Usuń
  5. Urszulko, piękna chusta i faktycznie wygląda nieco inaczej od tej zrobionej przez koleżankę.
    Ja dentysty się nie boję i ze znieczuleniem robię tylko leczenie kanałowe.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, moj tato też się nie bał, najgorszy egzemplarz rodzinny to ja.Buziaki.

      Usuń
  6. BBM: Nie martw się na zapas. Znieczulenia są też dość skuteczne. Trzymam kciuki za pomyślność zabiegu.Chusta bardzo ładna! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Matyldo za kciuki, pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. O, nieciekawe z zębami, cierpliwości i powodzenia życzę. Będzie!
    Chusty piękne. Nadal i nieustannie podziwiam szydełko w twoich dłoniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucy,te zęby mogły być na stałe i same ewentualnie wypaść. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Chusta fajna, zmobilizowałaś mnie do sięgnięcia po szydełko. Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewa, to do dzieła, będę kibicować, pozdrawiam.

      Usuń
  9. Świetne obie chusty. :)
    Będzie dobrze, bo musi być dobrze. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ta pierwsza chusta tylko moja, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  10. Faktycznie zupełnie inne, ale obie prześliczne. Zdolne jesteście z koleżanką <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, koleżanka to zdolna kobitka, pozdrawiam.

      Usuń
  11. Śliczna chusta w Twoim wykonaniu, jak również koleżanki. Też mam trochę włóczek, które czekają na wykorzystanie, ale czasu brak. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, raz brak czasu a czasami weny, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Obie chusty piękne, mimo że różne. Zdrówka życzę, bo z zębami nie ma żartów... Potrafią dać w kość i mogą być źródłem innych dolegliwości. Pozdrawiam Ulu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ,moje są bardzo problemowe, jutro tyle nacierpiała, muszę to zrobić.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Obie chusty, i twoja i koleżanki, bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie prezentuje się ta chusta :D
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba się zgłoszę na nauki u Ciebie. Taka piękna chusta, że aż chciałoby się ją mieć! ;-)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilko Ty zdolna jesteś a schemat moge podesłać.Buziole .

      Usuń
  16. Chusta bardzo fajnie wyszła czyli te resztki włóczek wiedziały na co czekają 😉 . Teraz cieplutko, ale lada chwila w chłodne wieczory będziesz miała czym się otulić. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu, chusta pójdzie na licytacje dla chorego dziecka,pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Obie chusty są świetne. Jednak kolorystyka zmieniła wygląd. Teraz upał, przyjdzie czas na chusty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Teresko ,to chusty całoroczne, pozdrawiam.

      Usuń
  18. Obydwie chusty prezentują się bardzo ładnie, ale najbardziej spodobała mi się ta ostatnia :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, przy tej drugiej to jednak wloczka i nr szydelka robią swoje a schemat ten sam, pozdrawiam.

      Usuń
  19. Obie chusty wyglądają zjawiskowo, piękności! Zdrówka dużo posyłam i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, chusta idzie na chore dzieci
      Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Śliczne chusty, choc ta koleżanki to bardziej moje kolory :)
    Zdrowia z zębami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, koleżanki chusta piekna, nici inne .pozdrawiam.

      Usuń
    2. Twoja także piękna 🤩

      Usuń
  21. Ciepła, ładna chusta zawsze się przyda. Podziwiam, że w upały je robisz. Teraz stomatolodzy mają lepsze środki i techniki, niż kiedyś. Nie będziesz cierpiała, jeżeli za dużo na jedną wizytę nie zaplanujesz. Powodzenia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, całe życie bojaca ale swoje już przeszłam.Pozdrawiam.

      Usuń
  22. Chciałabym mieć taką chustę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O rety, chyba już po dentyście, pędzę dalej na nowszą stronę. Chusty śliczne. Buziaki😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  24. Zęby się nie udały i starość też. Przeżyjesz jakos i zapomnisz wkrótce. Ściskam serdecznie :-) Chusta za to świetna

    OdpowiedzUsuń