poniedziałek, 31 lipca 2023

230.Lipcowe rozmaitości.

 Było pieczone po góralsku u siostrzenicy



A na balkonie jest tak :


Papryka owocuje.
Pietruszka już 2 razy ścinana i kolejny koper rośnie.

Rzodkiewka nie udaje się,  posadziłam selerki i są ładne liscie



Pomidor wyrzuciłam a w jego miejsce posadziłam lubczyk, zobaczymy jak będzie rósł.

Słoikowanie w pełnej krasie, 

Ostatnia niedziela to były urodzinki wnuka Jacka, zrobilam tort ale najważniejsza jest petarda I świeczka.To te ładniejsze chwile.
Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w sierpniu.

32 komentarze:

  1. Prawdziwie lipcowy i swojski klimat!
    Tort wspaniały, gratulacje, a to góralskie z kociołka chętnie bym spróbowała...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, Szwagier ma najlepsze ,stare oryginalne pieczone, jego jest najlepsze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takiego kociołka jadłam pyszności przygotowane przez Wnuka. Parę lat temu zaszczycił całą naszą Rodzinkę, kiedy przyleciał z Chengdu ( Chiny).
    Pracowita mróweczka z Ciebie 🙂 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, znów przytargałam cukinie z działki siostrzenicy i będzie się robić, sloikow przybywa.Najlepszy Kociołek robi Szwagier z gór.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Powyżej to ja fuscila.sorki za roztargnienie.
    😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku a jaka ja roztargniona ,życie.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Kojarzą mi się pieczone ziemniaki z kociołka, wcześniej z glinianej babki... mniamm ... wspomnienia z Tenczynka... Przytulam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, w kociołku były ziemniaki,marchew, kawały kapusty, trochę boczku, cebuli ,kiełbaska w plastrach i kawałki mięsa, ja uwielbiam kapustę z kociołka, pozdrawiam ❤️

      Usuń
    2. Na balkonie masz prawdziwy ogródek, zielono i kolorowo 👍🍀

      Usuń
  6. Kociołek - mniam. Na balkonie masz śliczny mini ogródek, Urszulko.
    Pozdrawiam serdecznie i przesyłam życzenia urodzinowe dla Jacka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, Jacek uciekał od życzeń, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. pięknie wszystko rośnie, u mnie na szczęście teraz po deszczach też warzywo się ruszyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne dzięki, aktualnie zimno co źle wpływa na ogórki i pomidory,pozdrawiam.

      Usuń
  8. Super ogródek masz na balkonie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ,konsumujemy koperek i pietruszkę, co z resztą to się zobaczy.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  9. Brawo balkon, barwo słoiki, brawo radość życia! Niech Cię ta energia nie opuszcza! Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Teniu, życzę tego samego.Pozdrawiam.

      Usuń
  10. BBM: Śliczny i smaczny balkonowy ogródek. A i tam jest co robić, żeby ładnie rosło! Tort - prawdziwie dzieciowy i bardzo elegancki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie zakwitły Twoje rośliny na balkownie :D Spóźnione Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin dla wnuka :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, no popatrz ,znalazłam Cie w spamie, pozdrawiam.

      Usuń
  12. Very beautiful photographs of the flowers of your garden. I like so much this cake. Have a very nice summer.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno smaczne rzeczy w tym kociołku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Ziemniaki,kapusta, marchew, boczek, kielbaska i mięsko,cebulką.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. tort świetny. Przeniosłas ogródek na balkon-tylko podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, coś tam rośnie, w tym roku próba.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Tort zachęca do spróbowania. Nie ma to jak własne uprawy warzyw, nawet z doniczek na balkonie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Karolinko.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń