wtorek, 4 lipca 2023

227.Półgolf -otulacz lub szyjogrzej.




 To już lipiec i kolejny miesiąc zabawy u Splocika, https://splocik2.blogspot.com/2023/07/rekodzielo-i-przyslowia-albo-lipiec.html?m=1 

Robię to co potrzeba , znów szyjogrzej ale bez przewijania golfu, zrobilam dla tej samej osoby ,jednak tamten jest zbyt ciepły,  użyłam włóczki Baby Wool i skarpetkowej bawełnianej.

I banerek 


Zabrałam słówka:"Jeśli czujesz ,że jest coś ,co powinieneś zrobić ,po prostu zrób to ".W skrócie, jeśli w tamtym  szyjogrzeju było zbyt gorąco to musiałam wykonać lżejszy, chcialam go zrobić.

Trochę pomieszany ten post, dziękuję za komentarze I odwiedziny.Milych wakacji.Pozdrawiam.

Teraz dopiero są przysłowia na lipiec.



Pomyłki są jak góry; im wyżej zaszedłeś, tym więcej ich widzisz dookoła.

- cytat 
2. "Jeśli czujesz, że jest coś, co powinieneś robić, jeśli masz do tego pasję, przestań ma
rzyć i po prostu zrób to." - Wanda Sykes

48 komentarzy:

  1. Bardzo ładny szyjogrzej, Urszulko, ale oby jak najpóźniej był potrzebny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety Małgosiu, pan po operacji i jak jedzie na rowerze to mu chłodno w szyję, buziaki.

      Usuń
  2. Uleńko bardzo ładny i ciekawy kolorystycznie szyjogrzej. Najważniejsze, że ciepły i spełnia swoje funkcje :).
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko,o to chodziło a pierwszy szyjogrzej będzie na jesień i zimę.Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Fajny otulaczyk i fajne słowo "szyjogrzej" - od razu wiadomo do czego służy... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, no grzeje szyję Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Czyli nauka na błędach, to najlepsza opcja i zadowolenie obdarowanego!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu, to nie błąd, obdarowanej chciał takie jak wnukom zrobilam jednak latem zbyt ciepło więc zrobilam bez przewijania. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Brawo Ty , super że masz już zaliczone zadanie. Lubię takie ustrojstwo, lubię też cieniowaną włóczkę i jak by nie patrzeć w szyję zawsze musi być ciepło, więc taki szyjogrzej będzie jak znalazł. Tez podobne robiłam w zeszłym roku, niestety z wywijanym golfem, ale... nie lubię robić na okrągłych drutach wolę ze szwem szybciej się robi. Ważne żeby spełniał swoją funkcję.
    Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,ten półgolf robiłam na teraz też zszywany jest z tyłu, lepiej mi się robi.Osobiscie to ja wolę omotac się szalikiem .Ważne że zrobilam to co obiecałam.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Fajny szyjogrzej i super kolorki ma. :)
    Na lato może też być ażurowy - z dziurkami gdzieniegdzie w ściągaczu. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, fajna zabawa i fajne przysłowia.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Lubię takie otulacze. Są niewielkie, a bardzo praktyczne. Ten Twój bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. To coś dla mnie na jesień bo lubię mieć gardełko zakryte ;-)
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja jednak wolę szyję otulic szalikiem ,pozdrawiam.

      Usuń
  9. BBM: Bardzo lubię golfy- ale w swetrach. Na szyję, podobnie jak Ty, wolę szaliki.
    Ten szyjogrzej bardzo fajny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też wolę się opatulic szalikiem.Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Robiłam taki kiedyś mężowi i synowi, ale mój nie był taki piękny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie wnukom robiłam i wnukom siostry , ja wolę szalik.Pozdrawiam.

      Usuń
  11. BARDZO FAJNY GOLFIK. FAJNE ROZWIĄZANIE JAK KTOŚ NIE LUBI SZALIKÓW. POZDRAWIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, ja szalikowiec jestem.pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Wspanialy golf,gratuluje ,bedzie dobry na zime,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, ten golf już na teraz, pozdrawiam.

      Usuń
  13. Golf prezentuje się super, ja ostatnio zimami bez golfa ani rusz! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu, wolę szaliki ale szyjogrzej dla osoby po operacji na teraz, kiedy jeździ na rowerze to mu zimno w szyję, pozdrawiam. Pozdrawiam.

      Usuń
  14. "Robię to co potrzeba" - piękne motto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak robię, nie lubię do szuflady robic chyba że pójdzie to na charytatywny cel.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Szyjogrzej - cudna nazwa :))) A i Twoja praca świetna, pamiętam, że jako nastolatka miałam taki otulacz i bardzo go lubiłam :))
    Pozdrawiam najserdeczniej, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, nazwa nie moja ale wiadomo o co chodzi, jest już w użytku, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  16. Nie ma to jak szyjogrzeje zimą . Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, no popatrz znalazłam Cie w spamie.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Haha szyjogrzej, super nazwa :).

    Ja nie lubię golfów.Jest mi w nich za ciepło. Ale dla jakiegoś zmarzlucha super sprawa :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę szalik ale jak potrzebny był szyjogrzej to zrobilam, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. Super szyjo grzej- na pewno da dużo ciepła w zimowe dni:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu ale to już na teraz, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  19. Ja golfy i półgolfy uwielbiam, nie lubię dekoltów. Ten w męskim wydaniu jest super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ja jednak szalikowa jestem, lubię się omotac szalikiem.Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Piękne motta na dole. Co do półgolfa, tato jest ich od zawsze maniakiem. Nie lubił pod kurtką nosić golfów a krótkie rękawki - nawet w zimie, ale szyja musi być zakryta. Taki szyjogrzej zawsze jest dla niego idealnym wyborem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja jestem szalikowiec, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  21. Lubię szale i szyjogrzeje, i czapki z powodu ciepłych uszów ☺️
    Fajny ci wyszedł.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze się przyda taki szalogolfik. Jest śliczny. Mam nadzieje jednak,ze długo poleży zanim się przyda 😃 Serdecznie pozdrawiam. Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jest w użytku na rowerze fla chorej osoby, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  23. A mój komentarz się zagubił :( Pisałam,że używam takiego komina (jak my to nazywamy) dla Syna,bo jest lepszy niż szalik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, moje mniejsze wnuki też mają, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń