wtorek, 15 sierpnia 2023

232.Rękodzieło i przysłowia albo..miesiac sierpien.

 

Kolejny miesiąc zabawy u Splocika https://splocik2.blogspot.com/2023/08/rekodzielo-i-przyslowia-albo-sierpien.html?

Przysłowia były takie :
Trzy razy pomyśl, zanim coś zrobisz, a nie będziesz żałował swych czynów.
2. Jaki pierwszy, drugi, trzeci, taki cały sierpień leci.

Użyłam słów pierwszy ,drugi oraz sierpień,zrobilam 2 udziergi ,to opaski dla maluchów .
Pierwszy udzierg .
Drugi udzierg a zrobione w sierpniu.

Dzisiaj Matki Boskiej Zielnej zatem I kilka ziół ,skromnie bo cała chałupa ludzi .

I tort też był, spóźnione urodziny ślubnego.


Na dzisiaj wszystko ,upał daje do wiwatu, po 5 dniach pojechali, najmłodszy wnuk teraz wszędobylski.Dziękuje za odwiedziny I komentarze, pozdrawiam serdecznie.

50 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla męża. A tortem chętnie się wirtualnie poczęstuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedz wirtualnie ile chcesz, połowę zjadł 15 letni wnuk, pozdrawiam upalnie.

      Usuń
  2. Tort zapewne pyszny. Wszystkiego dobrego dla solenizanta. Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, musiałam szybko go zrobić bo upał nieziemski, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Cudny torcik ^^ pamiętam te galaretki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, galaretki są cały czas tylko w różnych formach, pozdrawiam.

      Usuń
  4. Bardzo dziewczęca opaska, ślicznie wyszła!
    Tort wesoły i pewnie mega słodki!
    Najlepsze życzenia dla jubilata:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, tort nie był mocno słodki, dodatkowo jeszcze nasączyłam wodą z cytryną.Pozdrawiam mega upalnie.

      Usuń
  5. Świetnie to sobie wykombinowałaś. :)
    Opaski dla maluchów są super. :)
    Wszystkiego dobrego dla Jubilata. :)
    Tort wygląda smakowicie i te galaretki, mniamm. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, jakoś trzeba sobie radzić a opaski to resztka wloczki po paputkach dziecięcych, zrobilam je dla tych samych dzieci
    Pozdrawiam chłodno bo upał nieziemski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne opaski, pewnie niedługo się przydadzą, bo jesień się zbliża. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, z tą myślą je dziergałam, pozdrawiam

      Usuń
  8. Ech, tort to miód na moje oko łasucha, Urszulko. A opaski urocze.
    Wszystkiego najlepszego dla jubilata.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, wnuk to łasuch chociaż ja też lubię zjeść kawałek, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Wygląd tortu robi wrażenie i jestem pewna, że był tak pyszny, że szybko zniknął ze stołu 😃. Wszystkiego najlepszego dla solenizanta 🍷🍾🎂. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu, u mnie fason ten sam tylko krem zmieniam.Serdecznsci ślę.

      Usuń
  10. BBM: Dołączam do życzeń i słów uznania dla Twoich wyrobów! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, zwykły torcik pt.co mi w duszy gra, pozdrawiam upalnie

      Usuń
  11. Aż ślinka cieknie na ten torcik. Ja poszłam niestety do kościoła bez bukietu, szczerze to nawet nie pomyślałam , dopiero jak weszłam do kościoła uświadomiłam sobie że to przecież Matki Boskiej Zielnej .
    Opaski super wyszły, ważne że mają zastosowanie, bo ja ostatnio dziergam jak wiem że się to na coś przyda !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, też staram się robic rzeczy praktyczne ,torcik zjedzony,ciężko się robi tort w taki upał
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Torcik smakowity-wszystkiego najlepszego dla męża. Opaski dla maluchów świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo , opaski już wyszły z domu, pozdrawiam.

      Usuń
  13. A ja nadal zastanawiam się nad interpretacją zadania u Splocika. Tort chętnie bym przygarnęła choć przytyłam ostatnio i wyglądam jak pączek w maśle...Wszystkiego najlepszego dla Jubilata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie przesadzaj z tyciem, coś jeszcze wymyślisz.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  14. Opaski świetne a ty teraz odpoczywaj po wizytach . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo, nie da się tak odpocząć, jutro dwójka do pilnowania a dzisiaj wiadro buraków przerobiliśmy do sloikow.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Super opaski. A torcik to bym sobie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne opaski :) A tort ciekawy.
    U nas też upały były. Na Matki Boskiej Zielnej, w kościele byłam na 18, a i tak po plecach się lało..taki upał był.
    Dziś natomiast od rana u nas leje deszcz i burze są.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,pomimo wczorajszej burzy nadal upał.Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Torcik prezentuje się apetycznie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te opaski i doskonała interpretacja przysłowia!
    Torcik wygląda apetycznie :)
    Pozdrawiam cieplutko, Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, tort robiony w biegu bo upał, pozdrawiam.

      Usuń
  19. Torcik smakowity. Opaski tez będą potrzebna na jesienne chłody. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opaski już wyszły z domu ,wielkie dzięki Teresko.

      Usuń
    2. Tort wygląda smakowicie. Opaski bardzo pomysłowe, dziewczynki lubią takie ozdoby. Super.

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo, opaska dla dziewczynki i chlopaka.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  20. Sto lat i wszystkiego co dobre dla męża! Torcik przecudny, a te galaretki od razu kojarzą mi się z czasami dzieciństwa...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu, były takie bloki z galaretki, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  21. Ja tez dołączam życzenia 100 lat, 100 lat - spóźnione ale serdeczne. Tort zachwyca a opaski bardzo fajnie zrobiłaś- są sliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, już myślę nad kolejnym tortem dla wnuków.Pozdrawiam.

      Usuń
  22. Super opaski! A tort mmmm, dobrze że mam ciasto drożdżowe, bo mi się zachciało słodkiego 😊

    OdpowiedzUsuń