czwartek, 24 sierpnia 2023

233.Piernikowa.

 Piernikowa serwetka kolor kojarzy mi się z ciastem piernikowym dojrzewającym od listopada na świąteczne pierniki.



To jest właściwy kolor serwetki.

Nici podarowane od Splocika , szydełko 1,25 .Serwetkę zrobilam z gazetki Diana Robotki, miała być 31 cm a moja jest 41 cm.Serwetkę przekazuję do zabawy u Splocika MAŁE DEKORACJE  : https://splocik2.blogspot.com/2023/08/male-dekoracje-galeria-lipcowa.html?mi=1 i banerek do zabawy ,


Bardzo dziękuję za komentarze i odwiedziny, u mnie czas cukini oczywiście podarowanej i zrywania malin oraz ich przetwarzania , zawsze się coś dzieje.Pozdrawiam serdecznie. 

60 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie koronkowe cuda. Śliczności w piernikowym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pięknie dziękuję, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Śliczna serwetka i cieszę się, że kordonek tak się przydał. :)
    U mnie cukinia, pomidory i ogórki na okrągło.
    Z części cukinii narobiłam dżemu, część idzie na różne potrawy, a ogórki też wykorzystuję na różne sposoby, nie zaprawiam na zimę.
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu sierpnia.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, kordonek jeszcze jest i nie jedna serwetka powstanie.Tez przetwarzam ale na zimę, dzisiaj zrobilam cukinię w panierce ,zamrozilam też jedną paczkę na zupę, zobaczę jakie to będzie.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Serwetka w tym kolorze wygląda... smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo a smakowtosc będzie na początku listopada robiona.pozdrawiam.

      Usuń
  4. Piękna te serweta, jej wzór skojarzył mi się z rozetą w kościelnych witrażach!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jak się przyjrzałam to też to widzę, dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Serwetka ma bardzo oryginalny kolor, a ażur przyciąga wzrok. Jest bardzo piękna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wygląda w tym kolorze! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie serwetka ma kolor piernika, bardzo apetyczna. Do koszyczka, pod pieczywo bardzo się nadaje, a gdyby ten delikatny wzór zrobić z białej nitki, to byłaby idealna do wielkanocnego koszyczka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ma 41 cm to trochę duża do koszyczka, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się ta piernikowa serwetka, faktycznie kolorem przypomina świąteczny piernik.
    Pozdrawiam serdecznie - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Uwielbiam takie kolory, cudna jest 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. BBM: To fajnie, że serwetkę zrobiłaś z brązowej nitki- dla mnie jest ładniejsza niż biała. Przyciąga wzrok. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ten kolor jest uroczy, moja córka gustuje w ciemnych serwetkach.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Bardzo ładnie prezentuje się ta serwetka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna serwetka! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda ślicznie! Wydaje się, że byłaby ciekawa również w innych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, wszystko zależy od wzoru, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Serweta jest piękna !!! Życzę miłego tygodnia !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, życzę również pięknego tygodnia.pozdrawiam.

      Usuń
  15. Zleci jak jeden dzień, gdy dom będzie przesiąknięty zapachem pierników! Przecudna serweta, bardzo lubię takie koliste szablony.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, strasznie czas szybko biegnie.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Bardzo lubię taki piernikowy kolor, kojarzy mi się z ciepłem domu podczas okresu świąt i też z górami. hehe Serwetka jest wybitnie piękna, bardzo, bardzo piękna!!!! Malin w tym roku nie jadłam...zastanawiam się czemu...cukinie też lubię. Fajnie musi być, zrywać warzywa i owoce w swoim własnym ogrodzie. My mieliśmy pomidora i zerwanie tego pierwszego z dwóch haha... było naprawdę magiczne. :D Pozdrawiam i mocno przytulam Cię, moja Ty kochana przyjaciółko duchowa. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne pochwały, bardzo mi miło i cieszę się.Agnieszko już nie mam działki, na maliny,fasolke i porzeczki chodziliśmy do szwagra a sporo warzyw dostarcza synowa Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  17. Bardzo ładny wzór serwetki. Pierniki też lubię a kolor serwetki je przypomina. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Teresko, powoli kupuje bakalie na święta a niebawem zacznę prezenty kupować.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. A wiesz, taką serwetą można ozdobić nawet pierniki - wystarczy odcisnąć wałkiem wzór na cieście ;) Udanych przetworów życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ozdobników i foremek sporo u mnie, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  19. Ciekawie się prezentuje ta serwetka. Zwłaszcza jej kolor. I masz rację, ma w sobie coś z piernika. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ma kolor ciasta piernikowego które zarabiam na początku listopada.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  20. Super piernikowa serwetka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie prezentuje się ta serwetka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna serwetka, ale jakie śliczne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna i bardzo smakowita nazwa- u mnie aż zapachniało pierniczkami;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, dzisiaj to pachnie śliwkami.Pozdrawiam.

      Usuń
  24. Mniamuśny kolor tej serwetki! ;-))))))
    Serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudeńko! Szczerze podziwiam talent 😀

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo piekna serwetka a ten kolorek smakowity . Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, serweta będzie na jarmark przedszkolny.Pozdrawiam.

      Usuń
  27. Piękny wzór, ciekawy kolor serwetki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudna 🤩 Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie cuda 🤗
    Margotka.

    OdpowiedzUsuń