niedziela, 10 września 2023

235.Kolejna zabawa.


 Skarpety dla mnie lecą do zabawy u Reni:

https://reanja1.blogspot.com/2023/08/link-party-sierpirnwrzesien.html?m=1

Skarpety grubaski, połączenie wloczki skarpetkowej i dziecięcej, druty 3,5.





 Czas ucieka nie wiadomo kiedy i gdzie.Skarpetki zaczęłam jeszcze w sierpniu a kończyłam w tym miesiącu.Nie mam działki ale towaru sporo.Zeszły tydzień to był bardzo słoikowy ,jedno kończyłam drugie czekało do przeróbki ale nie zmarnowałam nic.W tym tygodniu będzie zielona pietruszka od teściowej syna także nie nudzę się.

Bardzo dziękuję za odwiedziny I komentarze.Pozdrawiam serdecznie.

52 komentarze:

  1. Super skarpetki, idealne na nadchodzące jesienne chłody :))
    Uściski serdeczne, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, używam w jesienne chłody i w zimie codziennie więc się szybko zużywają, miłej niedzieli.

      Usuń
  2. U mnie juz coraz bliżej końca- pietruszka już zamrożona, ja mrożę w kostkach, a Ty? skarpety super i na pewno sie przydadzą, już coraz bliżej jesień i zima. Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu skarpety muszą być, rzecz nietrwała bo szybko się przecierają i mechacą.Pietruszkę mrożę w pojemniczkach plastikowych.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Cudne! Uwielbiam ciepłe grube skarpety, jesienią i zimą są niezastąpione.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, tylko ja już bez skarpet nie zasnę, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Bardzo zgrabnie stopy w nich wyglądają i kolor uniwersalny:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jotko, te stopy nie takie zgrabne tylko tak je ułożyłam.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Świetne skarpetki - zawsze się przydadzą w chłodne dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino, muszą być bo zmarzluch jestem.pozdrawiam.

      Usuń
  6. Super ciepłe skarpetki. Jestem taki zmarzluch, że były idealne dla mnie 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też jestem zmarzluch.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Bardzo fajne skarpetki :D Na zimę lub chłodniejsze dni będą idealne :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne skarpety. Idealne na zimowe, długie wieczory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko, skarpety zawsze potrzebne.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. BBM: Do tego ciepłe bambosze i nawet zimę można przetrwać! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podczas dnia upalnie do 30, w nocy temperatura spada na łeb i na szyję, I ja śpię już chętnie w skarpetkach, bo z zimnymi stopami trudno mi zasnąć. Twoje mają fajne grząbki, jak powiedziałaby moja mama na te prawe oczka, gdzie redukowałaś na palcach i przy pięcie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucy, teraz mam bawełniane bo też nie zasnę,Pozdrawiam upalnie.

      Usuń
  11. Śliczne i wyglądają na cieplutkie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, są mięciutkie i cieplutki.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Ważne że skarpety skończone i zasiliły kolejną zabawę a i przetwory zrobione ważne że dzielisz swój wolny czas na robótki i działania w kuchni !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, jakoś powoli to idzie, wczoraj jeszcze robiłam galaretke z winogrona, z robótek nic bo byliśmy z maluchami.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  13. Skarpetki wyglądają na ciepłe :)
    Czasem w zimie zakładam takie do spania
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u mnie od jesieni do wiosny takowe.pozdrawiam.

      Usuń
  14. Ula, ja z tym czasem to się w ogóle nie mogę dogadać 😟 Tak mi się ostatnio wszystko "pokićkało", że zmęczona padam wieczorem i nie wiem jaki dzień tygodnia. Lapka też nie mam kiedy włączyć, ale cóż, taki moment w życiu, trzeba przetrwać. Skarpetki wyglądają na cieplusieńkie, akurat na zbliżające się chłody (mimo teraźniejszych upałów). Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anusiu nic nie poradzimy, a Twoje zmęczenie doskonale rozumiem, ślę dużo siły I wytrwałości.Buziaczki.😘

      Usuń
  15. Aż mi się przypomniały skarpetki, które robiła mi moja babcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak czas ucieka, cieplusie skarpety przydadzą się na zimę, która tez niebawem nadejdzie. Świetnie wyszyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, no taka kolej rzeczy w przyrodzie, pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  17. Fajne skarpety powstały, z pewnością dadzą dużo ciepła w stopy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne skarpetki :D Moja babcia zawsze mi takie robiła na zimę :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nam babcia robiła rękawiczki pod choinkę, pozdrawiam.

      Usuń
  19. Fajne, ciepłe. Ja całą jesień i zimę w podobnych skarpetach biegam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, też zakładam, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  20. Ciepłe skarpetki na jesienne zimne wieczory. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, skarpety muszą być, inaczej się nie da.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  21. Skarpety, jak te co robiła mi babcia w dzieciństwie. Jej już nie ma z nami 5 lat, a skarpety nadal grzeją zimą.

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje skarpety są rewelacyjne, wiem coś o tym, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne dzięki, mają grzać moje nogi, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  23. Skarpety super, pod warunkiem,że nie z gryzącej wełny, brrr! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, te nie gryzą, pozdrawiam i zdrowia życzę.

      Usuń
  24. Fajnie, że praca i Ty się lubicie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Też siedzę przy przetworach, a skarpety fajne, Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, przetwory chyba już zakończyłam, jeszcze coś zielonego zamroze ,pozdrawiam.

      Usuń
  26. Skarpetki fajna rzecz, lada moment a grubsze się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń