sobota, 23 września 2023

237.Małe dekoracje i urodziny bloga.


 Kolejna zabawa u Splocika :https://splocik2.blogspot.com/2023/09/male-dekoracje-galeria-sierpniowa.html?m=1

Tak jak pisałam to dekoracja już świąteczna,

Wykonałam 2 bombeczki, wzorek to kombinacja z jajek wielkanocnych.

Mamy też dorosły blog, swoje 18 te urodziny bloga Splocika :https://splocik2.blogspot.com/2023/09/18-lat-minelo-ach.html?m=1


Cóż życzyć: kolejnych lat w świecie blogowania, zdrowia , kolejnych fajnych zabaw.Jest to chyba najstarszy blog który odwiedzam.Od samej właścicielki otrzymałam wiele dobrego, porady robotkowe i techniczne.Sama często szukam czegoś w zakładkach,  a to jakieś kulinaria ,schematy, porady szydelkowe i drutowe.Blog jest pięknie rozbudowany .Dziękuję za to wszystko,za zabawy, rozdawajki, szalone zagadki .100 lat Splociku.
Dziękuję że dotrwaliscie do końca.Bardzo dziękuję za komentarze I odwiedziny.

44 komentarze:

  1. 18 lat to dopiero urodziny!
    Takie bombki są ostatnio modne , no i ekologiczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Jotko ale ja już tęsknię za moimi starymi szklanym bombkami, soplami z brokatem, z malowanymi balwankami, z wgłębieniem ale jeszcze muszę poczekać może 3 lata , kiedyś najstarszy wnuk ugryzł taką bombkę, huk był niesamowity ,dobrze że w buzi nic nie pocięło.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
    2. Nasz w ubiegłym roku jeszcze nie był zainteresowany , ale w tym trzeba będzie uważać!
      jotka

      Usuń
    3. Dokładnie, było na 3 dorosłe osoby w pokoju i jeszcze się stało,pozdrawiam.

      Usuń
  2. Śliczne ubrałaś bombki na Święta. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu września.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Bardzo dziękuję za życzenia. :)
    Ogromnie cieszę się, że od wielu lat zaglądasz do mnie, bierzesz udział w moich zabawach i korzystasz z moich podpowiedzi.
    Prowadzenie dla Was zabaw daje mi mnóstwo radości, mam nadzieję, że z wzajemnością.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Splociku, oj wchodzę do Ciebie często, mnie też zabawy cieszą i motywują chociaż w tym roku 4 to dużo ale staram się, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Bardzo ładna dekoracja. Przed świętami jest zazwyczaj mało czasu więc wcześniejsze przygotowanie dekoracji to dobry pomysł🙂
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, potem brak czasu ,dziękuję śliczne.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Wow! Ależ blogowy staż. Serdecznie gratuluję!
    A bombki ogromnie mi się podobają. Podziwiam wszelkie robótkowe talenty. Ja mam dwie lewe ręce do takiej pracy,a lubię otaczać się takimi pięknymi rzeczami. A te urocze bombeczki doskonale będą się prezentować na choince. Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo a Ty masz talent do gotowania i pieczenia, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Fajne te ubranka na bombki i będą jak znalazł pod albo na choince :-)
    Co do urodzin Bloga Splocika to życzenia złożyłam a jakże w końcu wchodzi się w dorosłość tylko raz, ale z nagrody zrezygnowałam , bo nie zwykłam pisać osobnego posta z rozdawajką . Poza tym mam tego tyle że kolejne przyda się nie są mi potrzebne, choć miło jest coś dostać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, podpatrzyłam u Ciebie że bombki a u mnie leżały stare to zrobilam.Kazdy ma swoje zasady ,znam się z Splocikiem ponad 10 lat i zawsze jej urodziny świętuje, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Ślicznie ubrałaś bombeczki! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Urszulko, bardzo podobają mi się takie ubranka na bombki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu,pozdrawiam niedzielnie.

      Usuń
  8. Oj, już czas zacząć sie przymierzać do BN, ten czas tak szybko zapinkala, że juz niedługo święta znowu mnie zaskoczą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bombeczki są ślicznie:)

      Usuń
    2. Dziękuję Reniu, czas strasznie pędzi a ja jeszcze lubię sport i seriale, pozdrawiam.

      Usuń
  9. Bombki wyszły czadowe. A ja właśnie sobie uświadomiłam, że jeżeli zsumować wszystkie moje lata blogowania, to w grudniu też strzeli mi w sumie 18. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ooooo to też będziesz pełnoletnia.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Śliczne bombeczki. Kolejnej osiemnastki dla dorosłego bloga życzę. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu, 18 tka nie moja ale Splocika, pozdrawiam niedzielnie. 🫐🍎🍁🍂

      Usuń
  11. Widzę, że czas przygotowań do świąt rusza i u Ciebie. Na innych blogach też się zaczyna, ale nie u mnie. Ładne bombki! Ja zastanawiam się nad kupnem mniejszej choinki (sztucznej) + to w kwestii świątecznej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u mnie sztuczna od dawna, mam specjalne zrobiony wysoki stojak .Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. BBM: Bardzo lubię te własnoręcznie tworzone świąteczne dekoracje. Są bardzo zdolne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam napisać „zdobne”, nie spojrzałam i wyszła głupota!😔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to się zdarza, nie przejmuj się, pozdrawiam.

      Usuń

  14. szacowny wiek Splocika, dobrze mieć takich Przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to prawda Splocik jest wspaniałą osobą.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  15. Gratuluję jubileuszu!
    W sumie co fakt, to fakt - nim się obrócimy, będą święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale to jubileusz koleżanki.pozdrawiam.

      Usuń
  16. Super bombki 🤩 Mój Syn, na szczęście nie był za młodu zainteresowany bombkami 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to miałaś szczęście, wnuki próbują coś tam siegac ale te sztuczności i dziergadla są bezpieczne.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Oj tak 🙂 choć chyba choinke mieliśmy jak miał 3 latka, ale był u babć i cioć i nie pragnął się zaznajamiać. Za to ze 3 pękły gdy już starszy pomagał wieszać czy zdejmować 😉

      Usuń
  17. Świetne bombki. A do świąt czas szybko zleci. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, już październik a potem są inne prace.pozdrawiam.

      Usuń
  18. Super bombeczki i do tego bezpieczne :)

    OdpowiedzUsuń