piątek, 24 listopada 2023

245.Zabawa u Splocika -listopad m- c .



 Wzór z czeluści internetu, nici Muza 20, zdecydowanie zbyt cienka nitka dla moich oczu.Serwetka leci do zabawy u Splocika https://splocik2.blogspot.com/2023/11/male-dekoracje-galeria-pazdziernikowa.html?m=1

Banerek do zabawy :

Pochwalę się jeszcze wgraną u Eli 
Ja wygrałam notes i piękne zakładki,dziękuję Elu.



Jeszcze torcik dla sześciolatka, zdjęcie na szybko,po dostarczeniu tortu opłatek ładnie się wyprostował ,dołożyłam jeszcze petardę i świeczkę.

Tyle dzisiaj, porządki świąteczne w toku, trochę robótkowania i tak się toczy.Dziękuję za odwiedziny ,pozdrawiam serdecznie. 

62 komentarze:

  1. Serwetka bardzo ładna, taka delikatna, torcik wystrzałowy. A prezent w postaci zakładek i notesika - świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy i niełatwy wzór, podziwiam!
    Tort piękny i chyba smaczny?
    Wygrana zawsze cieszy, a zakładki niezbędne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, serwetka dała popalić, tort to kremówka z mascarpone i masa z kremowki I czekolady ,przekładane dżemem z czarnej porzeczki,pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
    2. O, to świetne połączenie smakowe!

      Usuń
  3. Bardzo ładna serwetka!
    A tort chętnie bym skosztowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tortu już nie ma ale w sobotę kolejne urodziny i będzie tort.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ulu gratuluję nagrody <3
    Serwetka prześliczna, niesamowicie pracochłonna, szczerze podziwiam :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, była pracochlonna, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. BBM: Jak zawsze cudności i smakowitości! Podziwiam pracowitość! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Matyldo ,pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Prześliczna serwetka, a torcik wygląda fantastycznie! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, tort zjedzony, przymiarka do następnego,pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Śliczną serwetkę zrobiłaś, a tort wygląda bardzo smakowicie :).

    Gratuluję wygranej. Zakładka dziewczynka jest super :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, serwetka trochę narozrabiała.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Piękna serwetka i oryginalny, ciekawy wzór.
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu listopada.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Niespodziankę fajną otrzymałaś. :)
    Tort wygląda smakowicie i pewnie szybko zniknął z talerza. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, zniknął szybko mimo że synowa też upiekla pyszności, na sobotę kolejny tort.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  9. Przepiękne serwetki. Ja nie umiem na szydełku. Mama chciała mnie nauczyć,a ja zawsze mówiłam że mamy czas a potem się okazało że nie mamy... ale szczerze podziwiam i talent i wytrwałość! A opłatki na tort to świetny wynalazek, doskonale dekorują tort i nie trzeba mieć wybitnego talentu cukierniczego. Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, szydelkowania nauczyła mnie wychowaczyni w podstawówce i polubiłam to, Ty za to świetnie gotujesz i pieczesz, pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  10. Gratulacje z wygranej. Serwetki są wspaniałe. Podziwiam za talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, serwetka z błędami mimo że zaliczyłam prucia, tak już zostanie, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  11. Piękna serwetka, extra tort i świetna wygrana! Co roku obiecuję sobie opłatek na tort i co roku zapominam 🙈 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę jestem spóźniona , ale jak to mówią lepiej późno.... fajna te serwetka, ja już nie robię z internetu , zawsze tylko z filmików Aurelii. Torcik, narobiłaś mi smaka. Dobrze ze masz dla kogo piec. Ja się niestety jeszcze wnuków nie dorobiłam, a porządków świątecznych jeszcze nie zaczełam. A co ta Święta i tak będą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, serwetkę a raczej schemat ściągnęłam na komórkę i robiłam z komórki,chcialam ja zrobić.Pewno że Święta będą, to już taka tradycja że klamocę gdzie się da.Mysle nad kolejnym tortem na sobotę, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  13. Piękna serwetka! I na zbliżające się Święta, i na inne okazje się nada. Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Reniu, jeszcze nie wiem czy zostanie w domu,pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Serwetka jest piękna, podziwiam za te detale i dbałość o szczegóły. Prezentuje się naprawdę cudownie! Gratuluje wygranej :) A i torcik wspaniały! Pamiętam, że jako dziecko czekałam na swoje urodziny by zobaczyć jaki w tym roku będę mieć tort a też zawsze był kolorowy (nadzienie nie liczyło się tak jak wygląd :D)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Klaudio,tortu jako dziecko nie miałam ale u moich wnuków najważniejsza jest petarda na torcie i opłatek.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
    2. Wiadomo, musi wyglądać, musi być ten efekt wow :) Rozumiem to. Każdy z nas lubi piękne rzeczy, mimo, że gusta mamy różne :) Dzieci też mają swoje poczucie estetyki :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo, głowie się nad kolejnym tortem.Pozdrawiam

      Usuń
  15. Bardzo ładnie prezentuje się serwetka :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna serweta :D Ja ostatnio na szydełku męczę misie ;)
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam serdecznie!
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mam nadzieję że pochwalisz się misiami.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Prześliczna serwetka i znakomity torcik, solenizant na pewno był zachwycony. Gratuluję wygranej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, najważniejsza petarda u młodego,pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  18. Uleńko, gratuluję wygranej i zdolności w kwestii "serwetkowej" 🙂 Tort cudny i ślinka płynie... Przymierzam się do torcika na biszkopcie i wreszcie się odważę 🙂 Jesteś dla mnie inspiracją tortową 😃 Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne dzięki Aniu, taka zdolna to nie jestem, buziaki.😘

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna serwetka i gratuluje wygranej :) mmm torcik własnej roboty musi być pyszny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ,jutro robię kolejny torcik.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  21. Śliczny urobek szydelkowy, ja też teraz dziergam maluchy... a torcik pychota i gratki z powody wygranej!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny urobek szydelkowy, ja też teraz dziergam maluchy... a torcik pychota i gratki z powody wygranej!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna ta serwetka , delikatna jak płatek śniegu. Torcik cudeńko. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdolna pod każdym względem -gratuluję🤗
    Pozdrawiam cieplutko⛄❄😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jaka tam zdolna.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  25. Gratuluję wygranej. Serwetka dopracowana i bardzo ładna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna serwetka! A kawałeczek takiego torcika chapsnąłbym jak zły! Gratuluję wygranej, taki notesik na pewno się przyda ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, tortu już nie ma ale robi się kolejny, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  27. Super wygrana - gratuluje 😍 Serwetka bardzo ładna. Delikatna . Czy wiesz ,ze akcja Otulimy jest znowu?ja nie mogę teraz i żałuje Serdecznie pozdrawiam.Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za info, ja nie będę brała udziału ale znajoma chce.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  28. Piękna serwetka :) A tort wspaniały! I oczywiście gratuluję wygranej :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Serwetka prześliczna! a i torcik wspaniały :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Torcik wyglada apetycznie. Serwetka zawsze się przyda. Super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję bardzo, Serwetka poszła na licytacje, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń