poniedziałek, 11 marca 2024

260.Małe dekoracje .

 Już trzeci miesiąc zabawy u Splocika :


 https://splocik2.blogspot.com/2024/03/male-dekoracje-galeria-lutowa.html?m=1

Dzisiaj dekoracja moja i tylko moja :

Zawieszka o średnicy 40 cm.Obrazek musiał zostać, stary i jestem do niego przywiązana.


I jeszcze inne Rękodzieło było:

To bez farby jest miejscem na tapety,zawsze za wersalką tapetujemy.
Jeszcze kwiatowo



Bardzo dziękuję za odwiedziny I komentarze, pozdrawiam serdecznie
Jeszcze kolaż

58 komentarzy:

  1. Piękne bukiety :) Wiosna zbliża się wielkimi krokami.
    Zawieszka też niczego sobie
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się wykorzystywanie serwetek na takie zawieszki -fajny pomysł.Widzę że już są bazie czyli wiosna. Muszę sobie kupić. Lubię kompozycję bazie i żonkile.
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bazie już przekwitają w nasłoniecznonych miejscach, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Zawieszka uniwersalna, bo i w oknie mogłaby wisieć:-)
    Zabawy z tapetami tez lubię, zwłaszcza ciekawe akcenty, swego czasu mieliśmy w salonie tapetowe ekrany otoczone listewkami.
    Żywe kwiaty to zawsze miły akcent w mieszkaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, kwiaty to z Dnia Kobiet ,kwitną też doniczkowe, musi być tapeta gdyż często łapska tam trafiają , przy włączniku na światło też jeden pas, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Super zawieszka :)
    Tobie też się coś należy, bo ciągle robisz dla innych. :)
    Kwiatki śliczności i bazie - znaczy wiosna za progiem. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu marca.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, zostało u mnie kwiatki kocham ale zostały tylko tulipany.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Zawieszka ładna, na okno idealnie by mi pasowała. Może się zmobilizuję i zrobię? Nie, nie mam kiedy, zresztą swoją ilość oczek w tym wcieleniu już wyrobiłam 😃.WIosna przyszła, krokusik mi zakwitł 🙂 Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, chwytaj za szydło i dziergam, nawet 1 krokusik cieszy.🌷🌷🌷pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
    2. 🌹🌹🌹

      Usuń
  6. Zawieszka bardzo dekoracyjna, pięknie by w oknie wyglądała. I bukiety takie radosne, aż czuć wiosnę.
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, dzisiaj deszcz, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Zawieszka urocza i taka delikatna - wygląda pięknie. Zresztą ten kolor nadaje jej wiele uroku. A kwiaty dowodzą, że wiosna już, już.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, lubię ten kolor, z tą wiosna to troszkę jeszcze poczekamy.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Piękna zawieszka, a i kwiaty wprowadzają wiele radości do pomieszczenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko, kwiaty zawsze mnie cieszą, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  9. BBM: Podoba mi się Twoja zawieszka. Jest delikatna.
    U mnie bazie też stoją, ale kwiaty już zwiędły… Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak i u mnie, róże padły a tulipany może 2 dni jeszcze będą, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  10. U mnie jedynie tulipany, ale też fajne. Dziergam mitenki dla tesciowej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tulipany zostały jeszcze a róże już padły, pochwal się mitienkami.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  11. Bardzo lubię takie szydełkowe zawieszki. Twoja jest super i masz rację nie oddawaj jej nikomu :).

    Ściana wygląda jakby specjalnie została tam pomalowana ;).

    Kwiatki w domu, zawsze cieszą :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, obręcz zostaję u mnie, lubię kwiatki.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  12. Przepiękna dekoracja! Trochę kojarzy mi się z łapaczami snów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to jest baza do łapacza snów tylko wstazki ,piórka czy koraliki dodać.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  13. Piękna ozdoba. Z dalszej odległości jej wzór przypomina bazie🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ot tak wzorek wleciał mi w ręce, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  14. Śliczna zawieszka☺️ takie cudeńka zawsze pięknie ozdabiają☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mam w domu już 4 szt, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  15. Śliczna zawieszka, choć nie mój kolor. Ale liczy się wykonanie 🤭 Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, każdy ma swoje kolorki, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Piękna zawieszka, lubię takie dekoracje.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Małgosiu, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  17. Lubię takie szydełkowe zawieszki 😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam ich 4 w domu, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. Śliczne wiosenne bukiety i zawieszka cudna!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne wiosenne bukiety i zawieszka cudna! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Dziękuję jeszcze raz, byłaś w spamie. Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Piękny wzór zawieszki. Piękna wiosna u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo, to kawałek serwetki, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  21. Piękna zawieszka ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze podobają mi się takie serwetki naciągnięte na obręcz. to dla mnie taki początek łapacza snów :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo, ja akurat nie lubię wstazek na obręczy, moje dziewczyny dołączyły sobie wstazki, koraliki i inne.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  23. Śliczna dekoracja. Mam też w domu takie obręcze więc może kiedyś tez coś podobnego stworzę, jak już znajdę czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, zrobisz bo vena dopisuje, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  24. Uleczko zawieszka jest cudna!! a bukiety bardzo wiosenne, oby już przyszła, bo to zimno mnie wykańcza:) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna zawieszka. Bukiety sztos<3 Pozdrawiam :) :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię bardzo takie wiszące ozdoby a Twoja jest wyjątkowo piękna.

    OdpowiedzUsuń