piątek, 22 marca 2024

262.Rękodzieło i przysłowia albo..

 Zrobilam chustę, szerokość 217 cm,wysokość 105 cm, nici to bawełna z jakimś dodatkiem (banderolka wsiąkła),szydełko nr 3.

Blokowanie wypadło w mglisty dzień. 

Trochę zbliżeń.

Chwost też jest.



Zużyłam 1000 MB.Wzór podrzuciła koleżanka ,trochę nie lubię jak muszę co chwilę zerkać w schemat za wyjątkiem serwetek.

Zasady zabawy znajdziecie tu:https://splocik2.blogspot.com/2024/03/rekodzielo-i-przyslowia-albo2-marzec.html?m=1,  Wybrałam słowa GRUBA NIĆ ORAZ IGŁA.

Włóczka to gruba nitka a igłą trzeba pochować nitki.

Dziękuję bardzo za komentarze I odwiedziny, pozdrawiam cieplutko. Uczę się pisać z komórki I nie wiem dlaczego przysłowia wylądowały na dole wpisu.

Jeszcze banerek


Splocik w marcu zaproponowała przysłowie I cytat 

1.

Nie z każdego drzewa można zrobić flet.

2. Cytat 
Kobiety przypominają krawcowe: "szyją grubymi nićmi", "haftują", a czasem "robią z igły - widły". - Magdalena Samozwaniec



55 komentarzy:

  1. Wspaniała chusta :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta wspaniała, aż się chce nią otulić. Przytulam Uleńko ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie,pozdrawiam cieplutko. ❤️

      Usuń
    2. Czemu wskoczyłam jako anonim to nie wiem. Buziaki kochana 😘

      Usuń
  3. Przepiękna chusta, bardzo podoba mi się kolorystyka.
    Pozdrawiam, Urszulko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna chusta , fajny wzór i kolorystyka. Super że masz kolejną chustę, Mam nadzieję że Ci się przyda. Choć ja zrobiłam ich już kilka to praktycznie w nich nie chodzę i zalegają mi w szafie, a nie nadają się żeby je komuś podarować bo się pomyliłam w kilku miejscach. A ja niestety perfekcjonistka jestem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, chustę dostanie bratanica w ramach podziękowania.Ja lubię omotac się wiosną taką chustą, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Przepiękna wyszła ta chusta :)
    O, pisanie wpisów na telefonie to nie lada wyzwanie! Raz próbowałam i jakoś kompletnie mi to nie wychodziło. O wiele bardziej wolę wziąć laptopa. Mam wrażenie, że mam wtedy większą kontrolę nad zdjęciami i edytowaniem tekstu.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, moj laptop taki wolny ,pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Ach, coś takiego właśnie by mi się przydało, tylko w tęczowych kolorach. Na razie planuję odkurzyć swoje umiejętności drutowe (szydełkiem nigdy nie umiałam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, powodzenia z drutami,pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Chusta wyszła przepiękna, niczym misterna koronka i kolory pasujące do wszystkiego:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna chusta :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. BBM: Chusta bardzo dekoracyjna. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urszulko, nieźle namachałaś tym szydełkiem🙂 Chusta wyszła prześliczna. Wszystko w niej jest ładne, wzór kolor i wykonanie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, fakt pracy było sporo, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  11. Kochana! A chusta jest obłędna! Taka delikatna i misterna praca. Czapki z głów 😘 serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, jakoś poradziłam,pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  12. Piękna chusta, podziwiam bo ja do szydełka za bardzo nie mam cierpliwości;) pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Reniu, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Śliczną chustę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wzór i kolory, ukłony Ulu!
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorystyka chusty jest the best! I chyba będzie pasowała do większości rzeczy. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za kartkę

    OdpowiedzUsuń
  16. Spora chusta! Ale jaka ładna! Podziwiam, bo ja na szydełku tylko prościzny potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna serweta :D!
    Miłego dnia! :)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też niedawno pierwszy raz pisałam post z telefonu.... Zdecydowanie wolę pisać na komputerze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jednak da się ogarnąć, szybciej jest i cały czas coś nowego odkrywam.pozdrawiam

      Usuń
  19. Piękny wzór i świetne kolory:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna chusta z ciekawym wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna chusta. Podziwiam za pisanie z telefonu, akurat z blogera ciężko się mobilnie korzysta. Sama się tylko denerwowałam, jak nie mogłam na komputerze napisać posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, kwestia przyzwyczajenia.pozdrawiam.

      Usuń
  22. Przepiękna praca . Brawo Urszulko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ulu, chusta po prostu cudo. Jestem pełna zachwytu nad talentem, precyzją i zaangażowaniem, by stworzyć takie ogromne, a jednocześnie delikatne, koronkowe dzieło sztuki. Coś pięknego <3
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękna chusta! Robi wrażenie.
    Ps. Oj ja na telefonie nie znoszę pisać. Co komputer, to komputer :) Jakoś łatwiej mi się na nim działa.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna ta chusta, ja nie umiem takich robić tym bardziej doceniam i podziwiam☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna chusta ci wyszła, prezentuje się uroczo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń