niedziela, 28 kwietnia 2024

266.BN u Renatki.

 

W kwietniu Renia https://reanja1.blogspot.com/2024/04/cos-prostego-kwiecien.html?m=1  wymyśliła przekornie BN, ok.Długo nie robiłam aniołka no to wzięłam się do pracy chociaż mi się nie chciało.




Tylko jeden, w opisie pisze aby wszystkie elementy zeszyć i wykrochmalic, no nie wiem jak to zrobić.Ja na butelkę wsadziłam korpus z głową,skrzydła osobno upinałam ,aureolkę też a po wyschnięciu doszywalam.Nici maximum szydełko 1,6.
To jeszcze cudne kwiatki synowej.


Te pierwsze to zesloroczne i ładnie się wysiały .
Pozdrawiam cieplutko, dzięki za komentarze I odwiedziny.

34 komentarze:

  1. Śliczny aniołek i śliczne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołek cały rok pasuje, wszak anioły czuwają nad nami:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny aniołek a orliki cudne, uwielbiam te kwiaty, mam ich troszkę w ogródku, ale zostały same granatowe :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, te pełne widzę pierwszy raz,pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Uroczy aniołeczek. A kwiaty cieszą oko.
    Pozdrawiam ciepło, Urszulko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołek piękny! Niestety nigdy takowego nie robiłam więc nie pomogę w ogarnięciu tematu. A kwiaty rzeczywiście piękne! Nic tylko podziwiać! Dobrze że przymrozki im nie zaszkodziły.
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, tym nie poszkodził mroz ale hortensje, hibiskusy,dalie i orzech są poszkodowane
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Piękny aniołek. takie formy trudno usztywnić, ale Tobie udało się to idealnie! Kwiatki śliczniutkie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Alinko dlatego też nie chętnie je robię pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Kiedyś robiłam aniołka xxl i też miałam kłopot by go wyprać i wykrochmalić w całości, w częściach było zdecydowanie łatwiej;) Twój wyszedł świetnie i na pewno jeszcze wiele powstanie:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ale póki co nie przymierzam się do aniołków, źle też się przechowują, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. Aniołek wyszedł ślicznie, aniołki nad Tobą czuwają przecież, to jakby mogłoby być inaczej 💗 Kwiatki zawsze cieszą jak rosną i kwitną, a jeszcze jak pachną to już w ogóle jest super. Przytulam Uleńko 💗💗

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny aniołek. Kwiatki śliczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudnej urody ten Aniolek!!!
    A jesli chodzi o kwiatki to wszystkie zawsze sa piekne.
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wszystkie kwiatki są cudowne i wszystkie lubię,pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. BBM: Wyobrażam sobie, jak trudno zrobić takiego aniołka.
    Kwiatki prześliczne! Pozdrawiam wiosennie!😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki Aniołek jest klasą samą w sobie. Cudowny Ci on wyszedł. Kwiatki też urocze i na pewno cieszą Twoje oczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny aniołek. Niestety mnie na szydełku takie cuda nie wychodzą.... U mnie powstają jedynie płaskie rzeczy: serwetki i obrusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak robisz serwetki to muszą i aniolki wyjść, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  14. Bardzo ładny aniołek :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny aniołek, niestety z usztywnianiem takich prac zawsze jest problem 🙂 a kwiatuszki piękne, jeszcze takich nie widziałam to są orliki?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko, dlatego za bardzo nie lubię robic aniołków, tak to są orliki.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń