piątek, 5 kwietnia 2024

264.Takie jest życie ,


 Stało się jeszcze przed świętami, codzienne wizyty na OIOMie , wcześniej operacja głowy,  

23.03 odszedł do Pana mój mąż.Pogrzeb był 27.03.2023, został skremowany.

Tysiące spraw do załatwienia, zmęczenie,

Dziękują rodzinie, dzieciom ,sąsiadom za pomoc i wsparcie.

Jestem osobą wierzącą i wcale to nie jest łatwe przeżycie pochować bliską osobę podczas Wielkiego Tygodnia.

Nie zawieszam bloga, chwilowo nie odpowiadam na komentarze ale trochę czytam blogi.

Pamiętajcie aby upoważnić kogoś z rodziny na to co się da ,ślubny tego nie zrobił i kłopotów sporo.

Trzymajcie za mnie kciuki ,w poniedziałek mam kolonoskopię  gastroskopię,coś jest nie tak ale pod narkozą będzie to wszystko. 

8 kwietnia mieliśmy rozpocząć remont łazienki ,umowa podpisana ale firma poszła na rękę i gdzieś za 1,5 mca rozpoczną .Ot ulałam sobie , 

Pozdrawiam cieplutko.

Ula.


29 komentarzy:

  1. BBM: Uleńko! Mocno przytulam i bardzo, bardzo współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mocno Ciebie ściskam i współczuję ( ja przeszłam przez to 6 misięcy temu pan M nigdy nie chorował i nagle blok serca 3 tygodnie walki) i niema go już ze mną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyrazy współczucia.
    Niedawno pochowałam babcię. Jestem wierząca i wierzę, że jest teraz w lepszym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci współczuje.
    Przytulam serdecznie.
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulu, szczerze współczuję, ściskam Cię serdecznie, dużo siły kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulu, przytulam, wiem co przechodzisz. U mnie żałoba po tacie wciąż trwa, a mija już 2 m-ce. Jesteśmy z Tobą całym sercem

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję bardzo i myślami jestem z Tobą.
    Bądź dobrej myśli, po badaniach okaże się, że jest dobrze.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, bardzo mi przykro, to straszna wiadomość!
    Sprawy około urzędowe potrafią uprzykrzyć nam życie i zakłócić czas potrzebny na żałobę.
    Trzymam kciuki, byś badania dobrze zniosła i wyniki były dobre!

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie jest życie ....
    Wyrazy współczucia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje kondolencje Ula . Niedawno zmarł mój teść nagle, to wiem ile to załatwiania, ale dasz radę ja w to wierzę !!
    Mam nadzieje że Twoje wyniki wyjdą dobrze , czego z całego serca Ci życzę !!
    Pozdrawiam i trzymaj się !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ulcia kochana, tak bardzo mi przykro. Przytulam Cię mocno do serca i myślami jestem z Tobą. Wiem, że jest Ci teraz bardzo ciężko... Trzymaj się kochana, a ja się będę modlić za Twoje dobre wyniki. Wróć do nas jak już będziesz gotowa, czekamy tu na Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuję Uleńko i modlę się za Twoje dobre wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymaj się Ulu, życzę Ci, żeby wyniki badań były dobre. Przesyłam dobre myśli.

    OdpowiedzUsuń
  14. Urszuko droga, przyjmij najszczersze wyrazy współczucia.
    I oczywiście trzymam kciuki za pomyślne wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulu, takie pożegnania bolą najmocniej... Przyjmij moje wyrazy współczucia, trzymaj się w tym trudnym czasie.
    Przytulam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  16. Urszulko, z całego serca współczuję. Tak jak napisałaś w tytule "Takie jest życie" i niestety nic nie możemy zrobić.
    Mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem, co napisać, serce mi płacze! Nie wiem, Boże no nie wiem... Jestem tu z Tobą, tak mi przykro. Nie wiem, czy coś to da, ale jestem z Tobą, trzymam kciuki z całych sił, jesteś dla mnie ważna i napisze to raz jeszcze, że jestem z Tobą!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uleńko bardzo mi przykro... Przytulam i duchem jestem z Tobą...

    OdpowiedzUsuń
  19. Uleńko, bardzo Ci współczuję. Przytulam serdecznie i siły życzę. Trzymam kciuki za Twoje badania. Dobrze, że masz Bliskich wokół siebie. Jestem myślami z Tobą kochana.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak mi przykro Uleńko. Aż samej zrobiło mi się żal takiej sytuacji. Przytulam mocno do serca...

    OdpowiedzUsuń
  21. Uleńko tak bardzo Ci współczuję. To musiał i musi być dla Ciebie trudny czas, tym bardziej,że wokoło gwarno i wesoło było, bo to czas świąteczny no i wiosna zawitała, a ta nam sie kojarzy z odrodzeniem i ciepłem. Trzymaj się Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uleńko! Jest mi niezmiernie przykro! Serdecznie Cię przytulam i szczerze współczuję. Śmierć bliskiego to zawsze trudny czas a gdy wypada w tak szczególnym czasie to już w ogóle jest niesamowicie trudno. Oczywiście z całych sił będę trzymała kciuki i myślami zawsze jestem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  23. Współczuję z całego serca, trzymaj się Uleńko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak bardzo współczuję! Przytulam z całych sił i wysyłam mnóstwo pozytywnych myśli do Ciebie. Cóż więcej mogę pisać- trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak bardzo Ci Uleńko współczuję. Moje szczere kondolencje. Trzymam kciuki za Twoje badania mając głęboką nadzieję, że będzie ok. Myślami jestem z Tobą i ściskam z całych sił😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  26. Ściskam mocno i mam nadzieje że czujesz się już dobrze. Przesyłam pozytywną energię - trzymaj się i nie daj się

    OdpowiedzUsuń
  27. Współczuję Urszulko, długo będzie boleć...ale my wierzący mamy oparcie w takim bolesnym czasie...

    OdpowiedzUsuń