niedziela, 9 czerwca 2024

271.Małe dekoracje u Splocika miesiac czerwiec.


 Zabawa trwa nadal u Splocika https://splocik2.blogspot.com/2024/06/male-dekoracje-2024-galeria-majowa.html?m=1

U mnie znów serwetka bo taka zachciewajka, nitka to PYRAMID, szydełko nr 1,25.Wymiary 65 cm x42 cm.


 



Zapomniałam że istnieje takie coś jak waga bo mogły być dwie takie same ale teraz już za późno.
Dziękuję pięknie za komentarze I odwiedziny,pozdrawiam serdecznie. 

Sezon przetwórczy uważam za otwarty, owoców dużo nie będzie a coś tam wepchnę do słoikow.


41 komentarzy:

  1. Mniam... Przetwory wyglądają smakowicie. To truskawki czy maliny?
    Serwetka-zachciewajka;-);-);-) Skąd Ty bierzesz te oryginalne nazwy?;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to dzem truskawkowy, malin jeszcze mało, dzisiaj w Twojej byłej szkole bylam głosować, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Witaj Kochana 🙂
    Super ta serwetka! Uwielbiam takie cacuszka! Kiedyś nawet znajoma mówiła o mnie pani serwetka,bo co dwa tygodnie zmieniałam serwetki, obrus i zasłony pod kolor 😉
    Na słoiczek chętnie bym się rzuciła 🤩
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, serwetki to u mnie sezonowe są, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Fajna ta serwetka, Lubię zielony kolor i taka owalna super jest !!! Sezon truskawkowy w pełni więc póki można trza ja ładować w słoiki, Zimą będą jak znalazł !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, w tym roku mało owoców a truskawek nie mam ,są jeszcze zapasy ubiegłoroczne więc uzupełnienie, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Kolor serwetki pięknie komponuje się z czerwonymi kwiatami!
    Podziwiam Cię za przetwory, nie chce mi się i owoce drogie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kiedyś więcej robiłam przetworów ale ja to lubię robić.Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Ładna serwetka, ślicznie się prezentuje, świetnie pasuje jako mała dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, chyba pójdzie na komodę do przedpokoju
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. BBM: Serwetka bardzo ciekawa, nietypowy kształt na plus dla serwetki, kolor też fajny. Masz powody do zadowolenia. Pozdrawiam.😄

    OdpowiedzUsuń
  7. Następna piękna serwetka:)Zawsze zastanawiałam się nad tymi nićmi,ale nie miałam okazji z nich robić,a widzę że fajnie praca wygląda :)
    Kiedyś robiłam dużo przetworów,miałam swoje truskawki z działki,teraz już tylko dla siebie,parę słoików :)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko, super się robi z tej nitki ,chyba drugi raz ją mam, teraz też jestem sama od marca więc coś tam zrobię z tego co dostanę ,pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. Przetwory w towarzystwie kwiatów i serwetki nabierają jeszcze większej wartości, o uroku wspomnień z babcinego domku mogę śnić...💗 Zresztą znów mi się Tenczynek śnił... Buziaki Uleńko 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekne są takie wspomnienia
      Pozdrawiam cieplutko, ❤️

      Usuń
  9. Śliczna serwetka🙂 ja też upychamy co się da i sezon otwarłam mięta, melisa i czarnym bzem😁 pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu,zrobił się wpis sloikowy teraz sama ,trochę zapasów mam ale coś trzeba dorobić ,synowej ogród Mróz ominął to będą wiśnie i węgierki, co mi rodziną da to przerobie,pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Śliczna serwetka w oryginalnym kształcie i fajnym kolorze. :)
    To taka ciut większa mała dekoracja. :)
    Też już mam truskawki w słoikach i pewnie zrobię jeszcze jedną partię, bo ogrodowych owoców w tym roku mieć nie będę.
    Chyba, że trochę aronii będzie.
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu czerwca.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też się zastanawiam jeszcze kilka dzemikow zrobić chociaż o dziwo u synowej obrodziłily wiśnie i sporo węgierek na drzewie.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  11. Bardzo fajną serwetkę zrobiłaś :).

    Kiedyś robiłam wiele przetworów, teraz nie robię już nic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, lubię robić przetwory, wiadomo że teraz mniej ale i tak córka podbierze.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  12. Serwetka przyciąga uwagę swoją oryginalnością.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super serwetka :) A ja musiałabym zabrać się za dżem truskawkowy w małych słoikach, na placuszki czy naleśniki będzie akurat mały słoik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, sezon truskawkowy już się kończy, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
    2. Wiem niestety. Ale u mnie w tym roku daremne truskawki 😞

      Usuń
  14. Piękna praca. Lubię serwetki w tym kształcie, wszędzie dobrze się prezentują, pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ivonko,będzie kolejna do kompletu
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  15. Fajna serwetka. Ciekawy wzór.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely napkin - an uncommon shape. Enjoy your preserves!

    OdpowiedzUsuń