piątek, 28 czerwca 2024

274.Rękodzieło i przyslowia albo...

 

Już koniec czerwca, czas pokazać pracę na zabawę u Splocika https://splocik2.blogspot.com/2024/06/rekodzielo-i-przyslowia-albo2-czerwiec.html?m=1

1.Przysłowie.

Kto umie wygrać sam ze sobą, nie zginie nigdy.

2.Cytat.

Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego się pragnie." - Paulo Coelho

Wybrałam cytat a z niego slowa :dorosla,trzech - trzy,zajętym- zajęcie,

Są to trzy gwiazdki wykonane przez osobę dorosłą .



Szydełko nr 1,25    wzór z netu.

Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za odwiedziny I komentarze.

Ekipa się wyniosła, walczę z kurzem, półki w szafach będę sukcesywnie później porządkować, coś wyrzucić, coś przestawić.Jutro ma być sufit w łazience malowany no i trochę z gładzią ,wieczorem jeszcze tort ozdobić, biszkopt już upieklam i może jeszcze ciasto jogurtowe zrobię.Zięć ma urodziny .A w sumie to nic mi się nie chce, dobrze że Szwagier wyszarpał mnie na działkę swoją tradycyjnie zrywać agrestu których rozdałam 90 %, a przedwczoraj ponad 3 litry malin zerwałam dla siebie.To na pożegnanie kwiatki.


Mojego kuzyna.

22 komentarze:

  1. Remonty zawsze trwają niemiłosiernie długo a sprzątanie po nich to chyba najgorsza praca. Ale za to jak przyjemnie jest zagłębić się w fotelu po zakończonym remoncie i odetchnąć pełną piersią. Wreszcie koniec! 😌
    Gwiazdeczki wyszły fajnie. Ja też ostatnio przechodzę na szydełko🙂
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, nie wiem kiedy to będzie a upał nie pomaga w pracy, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. No sprytnie wybrnęłaś z tym cytatem, pasuje, nikt nie zaprzeczy!
    Jutro jadę do wnuka na jego imieniny, ale ciasto kupimy, za gorąco na pieczenie...
    Cudne kwiatki:-)
    Cierpliwości przy porządkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jotko, a jednak jeszcze upieklam ciasto jogurtowe z czarną porzeczka i rabarbarem.Odskocznia taka,pozdrawiam upalnie.

      Usuń
  3. Jakie piękne gwiazdki. Muszę przyznać, że pomysłowo zinterpretowałaś cytat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko, chcialam wypróbować ten wzór, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. BBM: Takie gwiazdeczki pięknie wyglądałyby na choince. Masz dla nich takie przeznaczenie czy jakieś inne? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, prawdopodobnie pójdą na kiermasz świąteczny do szkoły i przedszkola.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Sprytnie zaliczyłaś wyzwanie ;).

    Super, że remont idzie ku lepszemu :).

    Hortensje u szwagra są cudne :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne gwiazdki wykonałaś i świetnie wpasowałaś je do cytatu. :)
    Remonty są konieczne, ale dlaczego wiążą się z problemami.?
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No życie, pechowa ta ekipa i nieslowna, dzisiaj znów trochę brudu ale jest córka do pomocy.pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Nie próżnujesz...ale dobrze, im człowiek ma więcej zajęć, tym lepiej:-) Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Basiu co trzeba to trzeba, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. Ja też w swoim ogródku zerwałam sporo malin :)
    Gwiazdki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, póki co wysyp malin jest.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń