niedziela, 8 grudnia 2019

45.I u mnie był Mikołaj.

 Mikołaj przyniósł mi prześliczną serwetkę , przyjechała aż z Krakowa.
I ta cudowna karteczka w kształcie motyla .Bardzo dziękuję Mikołajce Bożence - HandmadeBoni.

Dziękuję bardzo.

Mikołaj tez był w domu, w szafie znalazłam pudełeczko Alpejskiego Mleczka.

Czas płynie coraz szybciej, dzisiaj upiekłam trochę pierników, karpia nalezy kupić (potrzebny żywy) bo tradycyjnie jest u mnie zupa rybna a wszystkie markety mają tylko foliowane karpie na tackach, prezenty kupione tylko zapakować, jeszcze trochę roboty w mieszkaniu.Dziekuję za komentarze i życze miłego tygodnia.

23 komentarze:

  1. Bardzo ładny prezent,ryby żywe pewnie już niedługo się pojawią,ja jednak kupuję te z tacki bo nie potrafię żywej sprawić a tak się porobiło że nie ma kto. Pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba jechać na stawy po żywego karpia. Wole świeże bo zupę trzeba ugotować.

      Usuń
  2. Fajny prezent od Mikołajki:) Dostałam taki sam:)
    A ja zupy rybnej jeszcze nigdy nie jadłam.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A do mnie Mikołaj ne przyszedł...
    I miał rację, bo byłam niegrzeczna;).
    Po poniedziałku (w poniedziałek mam wizyty lekarskie) też zabieram się za przygotowania do świąt.
    U nas nie ma zupy rybnej, w zamian jest czysty barszcz z uszkami i zupa grzybowa.
    Serdeczności przesyłam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam niegrzeczna.Może pomylil adres.Przecież lubimy Cie. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ja zaczęłam od pasztetu. Przymierzam się do pierogów. Zamrożę, żeby później było mniej roboty.Trzeba oszczędnie gospodarować siłami... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja co się da robie i mroze. Zaczęłam pięć ciastka a jedno mięso mam gotowe i zamrożone.

      Usuń
  5. Na pewno byłaś grzeczna i Mikołaj o Tobie dlatego nie zapomniał. Dobrego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas będzie szczupak, lub sandacz, bo karp, chociaż jest tradycyjną potrawą, to nie smakuje nam tak, jak inne ryby.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mikołaja spędziłam razem z Seniorkami naszego stowarzyszenia. Było naprawde bardzo wesoło, bo zamiast prezentów zafundowano nam grzańca! ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. My pojechaliśmy do malutkich z prezentami.

      Usuń
  8. Zupę rybna jadłam nie raz ale nigdy z karpia. U mnie karp króluje ale w galarecie i smażony. A zupy aż dwie - barszcz biały z grzybami i czerwony z uszkami😀nie wiem dlaczego dwie ale zawsze tak było. Bardzo serdecznie pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co dom to inna tradycja.U mnie króluje karp w occie, to tradycja z regionu mojego męża.

      Usuń
  9. Mikołaj wiedział, że byłaś grzeczna i jesteś pracowita.
    Jesteś bardzo zorganizowana i tego mogę Ci pozazdrościć. :)
    Ślę Ciepłe i Puchate, niech pomagają Ci w krzątaninie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo. Ale pochwały
    aż się czerwienie
    Jeszcze jest trochę roboty ale zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzisz, Mikołąj pamiętał o Tobie :) Super

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna niespodzianka Cię spotkała :)
    Serwetka przepiękna ^_^

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you for sharing this valuable knowledge; it will be of great benefit to myself and many others. This is something I can share with my friends.
    តើរ៉ូឡែត Onlineជាអ្វី

    OdpowiedzUsuń