poniedziałek, 30 grudnia 2019

49.Poświatecznie.Dużo zdjęć.

 Bardzo dziękuję za cudowne karteczki świateczne. Pierwsza przyszła od Splocika, cudowny haft,dziękuję.
 Niespodziankę sprawiła mi Justyna , organizator dziergania kocyków i czapek dla Pigmejków, bardzo Ci dziękuję.
 I od brata Jaśka,

                                 TROCHĘ WYSTROJU śWIĄTECZNEGO.

 Choinka z ozdobami dzierganymi, plastikowymi, styropianowymi, trochę już potargana ale to nic,dalej się nią cieszę.
 I bez oświetlenia.
 Duże gwiazdy zawisły w przedpokoju na suficie.
 Moja szopka.
 W przedpokoju gałązki sosny i sznur światełek.
 Tyle sniegu spadło.
 U syna na wiosce ciut więcej, mały potrafił śnieżki robić i rzucać w kogo popadnie.
Wczoraj obchodziliśmy spóznione urodziny najstarszego wnuka , zrobiłam tort z dziurą, na środku tortu położyłam kokoska , po wykrojeniu pierwszego kawałka z wnętrza tortu wyleciały cukierki lentiliki, dzieciaki zjadły po 2 kawałki.
Wciąż u mnie kulinarnie.Dzisiaj smażyłam naleśniki które wykorzystam jutro na krokiety.Od sąsiadki dostałam przed wigilią uszka zamrożone to będzie jak znalazł gdyż ukisiłam około 5 litrów kwasu buraczanego.A żeby z wprawy nie wypaść to na 6 stycznia ma być kolejny tort, mój nastraszy ma urodziny .Taka tradycja się zrobiła że babcia piecze dla dzieci i wnuków torty.Starsza siostra też tak robi.
Dalej dziergam skarpetki, co za cienizna .Przez ferie mamy najstarszego wnuka.

Bardzo dziekuję za wszystkie życzenia.JESZCZE RAZ WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU.

32 komentarze:

  1. Pięknie u Ciebie i jak słodko :)))
    Cieszę się, że kartka dotarła. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezle sie u Ciebie działo i dzieje 😅 dobrego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Po 6 stycznia mam 1.5 McA wolnego od pieczenia tortów.

      Usuń
  3. Takie tortowanie też pamiętam! A teraz?
    I Progeniturą i Wnuki dorosły!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula, nadrobiłam zaległości w czytaniu, podziwiałam jarmark świąteczny, wystrój Twego domu, dekoracje, cudeńka ręcznie robione, ale to torty mnie powaliły na kolana! Przy okazji dowiedziałam się o urodzinach, więc choć późno, ale z serca życzę Ci spełnienia Twoich pragnień, najbardziej skrytych, o których nikt nie wie oprócz Ciebie. I na Nowy Rok życzę jak najmniej problemów, ale dużo zdrowia, radości i uciechy z maluchów i w ogóle Szczęśliwego Nowego Roku! Przytulam cię najserdeczniej :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. A bo to nie mak jak domowy tort! Z dzieciństwa pamiętam takie torty robione przez babcie (obie) i ciotki. Najbardziej smakowały mi te mocno nasączone alkoholem...

    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Kiedyś to był rarytas. Ja nie nasączam tortu alkoholem .Starczy moj dżem bo on jest rzadki.

      Usuń
  6. Dla mnie Urszulko jesteś najlepszą babcią,mistrzynią pieczenia tortów.
    Mimo, że mnie tak mało u ciebie, to zawsze wpadnę i przeczytam.
    Życzę ci dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej,bo urosne za dużo. Dziekuje za komentarz
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne poświąteczne migawki . Szczęśliwego Nowego Roku 🌲🎉🎇🕛

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne świąteczne dekoracje! Najlepszego na 2020 rok- niech będzie lepszy od tego mijającego dużo, dużo więcej!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na wstępie wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Niech ci sprzyja każdego dnia :)
    Karteczki prześliczne, a i śniegu udało się Wam uświadczyć. Piękna sprawa. U nas ani krztyny śniegu nie było

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo.Tobie tez wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Niech będzie tak dobry, jak poprzedni, albo jeszcze lepszy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. TOBIE I rodzinie tez wszystkiego najlepszego.

      Usuń
  13. Przepięknie wystroiłaś dom. Wypieki niesamowite i przepyszne aż musiałam coś słodkiego przekąsić:)Rodzina ma wielkie szczęście, że mają taką kochaną Mamę i Babcię:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Amuszko,bardzo dziękuję. Jestem normalna babcia.Wszystkiego Dobrego

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że niedługo trzeba będzie pozdejmować te wszystskie świąteczne ozdoby. U mnie zgodnie z tradycją robi się to zaraz po 6 stycznia.
    Tradycja robienia tortów przez Babcię - bardzo sympatyczna.
    Udanego nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie u Ciebie i smakowicie. Zimowo i nastrojowo. Dobrego roku Ci życzę 🌞

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Bożenko .Tobie również wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Ty masz ciekawe pomysły. U nas tradycyjnie, to co zawsze w wigilię i w święta. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Marysia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrego nowego roku, Urszulo! Malo trosk, duzo fajnych chwil!
    A te cukierki dodaje sie przy dekorowaniu tortu?

    OdpowiedzUsuń