środa, 11 grudnia 2019

46.Chyba ostatnie robótki przedświąteczne.

 Zrobiłam szyjogrzej dla wnuka.Włóczka to Alize Superlana Clasik, druty nr 3,  troszkę mnie niepokoją miejsca w których dobierałam oczka, chciałam to jakoś ukryć ale nie za bardzo wyszło.Kolejny będzie lepszy, kilka lat juz nie robiłam szyjogrzejów.
 I golfik na plaskacza.
U Doroty KURSY REKODZIEŁA KROK PO KROKU  były pokazane filmiki i opisy różnych ozdób światecznych, zrobiłam cztery gwiazdki, nici to MAXI. Ja wolę jednak schematy.

Coż jeszcze pisać.Dziękuję za komentarze i odwiedziny  a święta coraz bliżej.
Pozdrawiam bardzo serdecznie.

Są jeszcze na drutach skarpety ale taka cienizna że chyba do świąt nie będą gotowe.

37 komentarzy:

  1. Szyjogrzej wyszedł całkiem fajnie, a to, co Ci się nie podoba, to i tak będzie przykryte kurteczką.
    U mnie - tutaj: https://oczka2.blogspot.com/2010/07/oczka-dodawane-z-uku-acznika.html
    pokazałam jak dodać oczka, by nie było dziurek.
    Może Ci się przyda przypomnienie - zajrzyj.
    Śnieżynki wyszły bardzo ładnie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo.Poszukam.To ważna wskazówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za śliczną kartkę i życzenia. :)
      Posyłam Ciepłe i Puchate.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Wlasnie mialam tez to podszepnac, ale Splocik juz wskazala. Poza tym, swietny ten szyjogrzej, wiecej ogarnia, lepiej grzeje; tez taki juz kiedys planowalam, ale jakos czas mi uciekl i tej zimy. Ja zwykle robilam golf z dekoldem, czyli wypustka na piersiach.

      Usuń
  3. Ocieplacz jest super, a z oczkami widzę, że już sobie poradziśż dzięki wskazówkom. Będzie jeszcze lepiej. Chciaż sama nie pogardziłąbym takim golfikiem :) Chyba sobie zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. Postaram aby następny był lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ja już też prawie finiszuję. Jeszcze tylko parę aniołków 3D, papierowo sznurkowy anioł na parapet i będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Robotek świątecznych juz koniec.Teraz będzie czas świątecznych ciastek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udany szyjogrzej . Dobierane oczka są ok. Piękne gwiazdki wydziergałaś . Miłego czasy przedświątecznego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu.Jednak musze poprawić te dobieranie oczek.Miłego gotowania i pieczenia.

      Usuń
  8. Takie szyjogrzeje sprawdzają się, moim zdaniem, u dzieci dużo lepiej niż szaliki, świetne wykonanie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To było na życzenie Synowej, ja jednak wolę szaliki .Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Taki szyjogrzej to wspaniała sprawa na zimowe chłody. Sama używam, wiec wiem 😊
    Wnuczkowi będzie cieplutko w szyję.
    Gwiazdeczki śliczniutkie, pięknie będą się prezentowały na choince.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo.Szyjogrzej zrobię jeszcze jeden.Póki co walczę ze skarpetkami.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Golfiki-szyjogrzeje są wspaniałym wynalazkiem, dla dzieci szczególnie bardzo dobre. Gwiazdeczki dekoracyjne, takie delikatne i śliczne. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Szyjogrzej musi być bardzo cieplutki, świetny pomysł! :) Gwiazdki cudne a w naszym wyzwaniu w grupie na facebook (Szudełkowe DIY / Handmade Craft: https://www.facebook.com/groups/szydelkoweDIY.HandmadeCraft/) teraz dziergamy ze schematów 24 gwiazdki :) Takie mamy wyzwanie adwentowe i jest wspaniała mobilizacja a wzory śliczne. Dziękuję serdecznie za każde dobre słowo i również życzę pięknych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie gwiazdeczki na choince pięknie się prezentują! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Będzie sporo dziergAdel na choince.Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prace!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super nazwa 😀 szyjogrzej prześliczny i pięknie go zrobiłaś. Takie golfiki tysiąc razy lepsze od szalików , lepiej się układają pod ubraniem i na wierzch tez dobre. Gwiazdeczki cudne. Muszę się kiedyś skusić na takie dekoracje. Serdecznie pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.Ja jednak wolę szaliki.Synowa sobie zazyczyla.Będzie kolejny robiony.

      Usuń
  17. przepiękna robota! Ja kiedyś robiłam szaliki na drutach xd to mega relaksujące było:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten szyjogrzej do dobry pomysł, przypomniałam sobie że mojej córce ciocia zrobiła taki jak była dzieckiem, ale był zapinany z przodu na całej długości na guziki;

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję. Elizo to brać za druty i dziergac.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam ochotę zrobić taki szyjogrzej, ale nie wiem, czy będę umiała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz. Musze jakaś ściage podesłać

      Usuń
    2. Już się cieszę na ściągę i wyciągam druty. Dziękuję.

      Usuń
  21. Szyjogrzej 😂 Swietna nazwa 😂

    OdpowiedzUsuń