niedziela, 26 stycznia 2020

53.Rękodzieło i przysłowia , styczeń.

 Zapisałam się na całoroczną zabawę u Splocika   .Zawsze są 2 przysłowia.Ja wydziergałam  robótki do przysłowia nr  2. Każdy śnieg jest biały, ale nie wszystko, co białe jest śniegiem.
 Śniegu brak więc powstało coś co przypomina śnieg, gwiazdka i bombki w bieli.Śnieg zawsze kojarzył mi się ze świętami,a jak święta to i ozdoby świąteczne.Myślę że zadanie  zaliczone.
Takie bombki robiłam pierwszy raz, ta podłużna ,jajowata to nie wiem czemu tak wyszła, dziwny schemat miałam czy błąd w łączeniu  ale pierwsze koty za płoty.
A oto banerek do zabawy.

Dziękuję za komentarze i odwiedziny.Szukam wciąż starych zdjęć rodzinnych, głównie mamy odnalezionych kuzynek.Nie wiedziałam że mój j.angielski jest taki słaby.Wspomagam się Tłumaczem jednak czasami coś mi się pomiesza.Uczę się.Pozdrawiam serdecznie.


21 komentarzy:

  1. Jak na pierwszy raz to wyszło super . Ta owalna też jest ładna . Na choince wszystkie będą wyglądały super . Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula super interpretacja i piękny debiut bombkowy. Czasem jak się źle zawiąże balonik potem ucieka powietrze i wychodzą krzywulce :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi radość sprawiłaś.Myślę ze to błąd w łączeniu. Dzięki.

      Usuń
  3. Debiut w zabawie udany. :)
    Jest śliczna śnieżynka gwiazdka zastępująca śnieg i są bombki, które nie są śniegiem, ale są białe. Brawo!
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. I ja się cieszę. Zobaczymy jakie będą kolejne przysłowia.

      Usuń
  4. Mnie zachwycają szydełkowe ,,perełki,, szczególnie w bieli. Pięknie interpretowane przysłowie.👏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.Teraz się udało a co będzie dalej to nie wiem bo ja nie haftuje.

      Usuń
    2. Nie wszyscy haftują tak jak nie wszyscy robią takie cudowne koronkowe rzeczy..i dobrze..bo by było trochę nudno, a tak mogę podziwiac i zazdrościć Ci Twoich prac :)

      Usuń
  5. Bardzo mi się Twoje prace podobają- są delikatne i efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś mi się wydaje, ze naszym wnukom śnieg nie będzie się kojarzył z zimą i świętami;))).
    Przy okazji zabawy u Splocika, będą nowe ozdoby choinkowe na przyszłe święta, a przy okazji kontaktu z zamorskim kuzynostwem odświeżysz sobie j. angielski;))).
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wykonałaś zadanie. Ta podłużna bombka na choince super będzie się prezentować.Obcego języka zawsze warto się uczyć. Ja się przymierzam... bo mój angielski jest na poziomie przedszkola:-)Serdeczności ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno z tym angielskim skoro nie ma się kontaktu. Możesz w każdej w chwili dołączyć do tej zabawy.Tobie będzie łatwiej bo hafciarka tez jesteś.

      Usuń
  8. Ale fajne rzeczy, inspirujesz mnie Ula :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, śmigasz tym szydełkiem że tylko patrzeć aż gwiazdki zrobisz.

      Usuń
  9. Śliczne bombki. Śnieg to teraz tyłków górach. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję. U nas był śnieg 2 razy.Ile radości było.

    OdpowiedzUsuń
  11. If you're looking to lose kilograms then you absolutely have to start using this brand new tailor-made keto meal plan.

    To create this keto diet service, certified nutritionists, fitness trainers, and professional cooks have united to develop keto meal plans that are useful, convenient, economically-efficient, and delightful.

    Since their launch in early 2019, hundreds of people have already remodeled their figure and health with the benefits a proper keto meal plan can give.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-certified ones offered by the keto meal plan.

    OdpowiedzUsuń