poniedziałek, 6 stycznia 2020

50.Podsumowanie 2019 .

Witam pierwszym wpisem w 2020. Jest to tradycyjne posumowanie roku.Na tym blogu pierwszy raz , na moim starym robiłam to 12 razy, niestety blog Niesfornedruty.blox.pl już w sieci nie istnieje.Zdjęcia są tylko w zasobach mojego komputera a kto ciekawy może zajrzeć jeszcze do Galerii moich robótek, w pasku bocznym.

Dla dzieci.

Golf - otulacz   - 1 szt ,
Szaliki              -  2 szt,
Czapki              - 10 szt,
Skarpety           -  2 pary,
Kocyki niemowlęce -2 szt,
opaska                - 1 szt,
Rekawiczki        - 5 par,

Ozdoby Bożonarodzeniowe.

Gwiazdki - 12 szt,
Dzwonki -  15 szt,


Szydełkowce.

Ozdoby na słoiki -  8 szt,
Resztkowe podkłady na krzesła-  8 szt,
Chusta - 1 szt,
Serwetki - 3 szt,
Poduszka - 1 szt,
Narzuta dla córki szt 1,  240cm x 180 cm.

Druty.

Czapka   1 szt.
Chusta    1 szt.

Kolażu nie potrafię zrobić więc tylko tak wpis.

Jest też pierwszy tort w tym roku.
Tort dla mojego syna, masa śmietanowa z kawałkami czekolady, przełożone moim dżemem malinowym.Na wierzch tortu potarłam gorzką czekoladę i ozdobiłam kawałkami czekolady, zabrakło po prostu kremu. Tort smakował.

Wydarzenie roku- akcja dla małych Pigmejków,  dla nich wydziergałam 9 czapek i 2 kocyki. Pozwolę sobie opublikować kilka zdjęć,  sa na nich akurat moje udziergi, to takie miłe.Zdjęcia pochodzą z bloga  Justynki,  organizatorki tej szlachetnej akcji. Mam nadzieję że Justyna się nie obrazi.

 Tutaj jest moja rózowa czapeczka.
 Pani dostaje mój kocyk i czapeczkę,


Tutaj też widnieje mój kocyk.  W sumie nie wszystko moje , muszę przypomnieć że sporo włóczki na te udziergi dostarczyła Fuscila z Małego Białego Domku, to nasza wspólna akcja.Dziękuję.

Do schroniska dla zwierząt przekazałam też podkłady z włóczki.
To tyle spowiedzi.Skarpety mam gotowe  ale to w kolejnym wpisie.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.Witam nowe blogerki. Cudownie że odnalazło się nas kilka z bloxów. Szkoda że nie wszystkie panie założyły nowe blogi,  a może się jeszcze odnajdziemy.
Teraz już koniec .Za chwilę skoki narciarskie.Pa,pa.

31 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tym podsumowaniem! Chyba też zacznę taki rejestr prowadzić. Bo robi się, i robi, i robi, wylatuje to tu i tam, a nawet się nie ma pojecia, ile tego się zebrało!
    A z tych Pigmejków, to dzięki Tobie tez jestem dumna, jak nie wiem co! Bo jak się patrzy na te drobinki z dużymi oczami, i twarzyczką sciągniętą bólem lub głodem, to łzy płyną bez ustanku!
    Wszystkiego dobrego Uleńko!
    Jakby co, jeszcze worek włóczek przeróżnych przytargałam od wejherowskiej Przyjaciółki, to jakby co, wiesz... ! :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem
      Dziękuję. Jak się coś nadarzy dam znać.

      Usuń
  2. Dobre robotkowe podsumowanie , szkoda mi jednak ,ze bez zdjęć . Masz czym się pochwalić. Podziwiam Cię za pomoc Pigmejom i za inne akcje charytatywne. Super z Ciebie Dziewczyna 😍 Tort smakowicie wyglada i mogę niestety tylko powiedzieć ,ze wyglada pięknie . Serdecznie pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. MOJE prace można zobaczyć w galerii moich prac.Nawet te całkiem stare.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. I follow you on gfc # 29 , follow back?

    https://lovefashionyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podsumowanie i duży dorobek :)
    Życzę ci, aby i ten rok był równie owocny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały dorobek. :)
    Pracuś z Ciebie, to i efekty są.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponująca ilość prac! Ula, kiedy Ty to wszystko dajesz radę zrobić - to ja naprawdę nie wiem. Jesteś wspaniała! Wzruszyłam się tymi Pigmejkami, nie przypuszczałam, ze aż tak... Ściskam Cię mooocno :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja się dopiero wzruszyłam jak zobaczyłam fotki

      Usuń
  7. Nazbierało się tego trochę! Ja też powoli zabieram się za podsumowanie dziewiarskie minionego roku.
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  8. Duży podziw dla Twojej pracowitości! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo popracowałaś w minionym roku - szkoda, że brakuje fotek.
    Pozdrowionka ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pracowity rok za Tobą i pewnie przed Tobą również, czego oczywiście życzę z całego serca. Cze kam na kolejne ciekaw prace i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku 😊
    Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie Alinko. Tyle by się chciało. Zobaczymy.

      Usuń
  11. Gratuluję udanego 2019 i oby 20202 był lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Dużo tego zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super akcje! Ja robiłam maskotki dla Małopolskiego Hospicjum dla dzieci i dla WOŚP, dla Pigmejów też bym chciała coś przekazać gdyby była jeszcze taka akcja kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcje odkryłam przez przypadek.Będę coś wiedzieć to dam znać.

      Usuń
  14. what a great post :) I follow you on gfc #30 ,follow back?
    xoxo, Buba

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, wspaniała, szlachetna inicjatywa, wspaniale w czymś takim wziac udział, szkoda, że ja nie umiem tworzyć takich cudeniek, też bym się włączyła. Tort wygląda przepysznie☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Imponujący i pięknie dziergany dorobek:) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń