piątek, 24 kwietnia 2020

67.Szyjogrzej, dzrzewa i pierwszy raz rzędy skrócone.

 Zrobiłam dla jednego małego szyjogrzej. Pierwszy raz zaokrąglenie zrobiłam rzędami skróconymi.Brawo Ja. Szyjogrzej wykonałam wg filmiku Cupri Crafts,  dziękuję bardzo.Pięknie pokazane rzędy skrócone.
 Włóczka to Schachenmayr Baby Smiles, robiłam podwójnie.
 Wiosna na działce. Bielą i różowieją wszystkie drzewa.
 Jabłonka obsypana kwieciem , jeszcze nie wszystkie pąki rozwiniete.

 Sucho,sucho, jeszcze raz sucho.Co z tego będzie? nie wiem.
Był też pierwszy grill po zasłużonej pracy.Została odmalowana altana wewnątrz, wysprzątana, okno umyte. Kolejna robota to wytynkowanie ubikacji, jeszcze w stanie surowym. Pole uprawne zagospodarowane i czas robić kolejne grządki na ogórki, fasolę i podłoże pod ogórki. Mam wrażenie że zabraknie mi ziemi uprawnej.Muszę jakoś pomieścić. W domu sporo rozsad.

Robótkowo- kolejny szyjogrzej się robi, też częściowo wg filmiku ale o tym w następnym wpisie.

Dziękuję że jesteście.
Deszczu życzę i wytrwałości.

36 komentarzy:

  1. Jak nic nie stanie na przeszkodzie, to w sobote pojadę do Córki-Wiewiórki na działkę. Też ma być grill rodzinny! :-)))
    O, i muszę w sprawie szyjogrzeja po instrukcję do Ciebie uderzyć! Konkretnie nie o golf mi chodzi tylko to, co pod nim!
    Ale to, dobrze po weekendzie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, nie ma problemu, postaram się pomóc, dziękuję za komentarz.

      Usuń
  2. Nie wiem o co chodzi z tymi skróconymi rzędami, ale fakt dawno nie miałam drutów łapkach :-) Szyjogrzej super , może nawet zastąpić maseczkę jak sie podniesie golf.. no ale to już chyba nie na lato.
    Na działce u Ciebie cudnie , a grill aż mi smaka narobiłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Aniu, te szyjogrzeje na zimę robię dla maluchów, sama jestem zaskoczona że tak wyszło, ja z tych zacofanych drutowo.Dziewczyny tymi skróconymi rzędami profilują skarpety,dekolty swetrów itp.To jeszcze wyższa szkoła dla mnie.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Szyjogrzej jest bardzo praktycznym wynalazkiem na zimne dni. Teraz mi gorąco na sam widok, wiesz, już mam chrypkę i gardło mnie boli przez te zakrywania maskami. A co będzie w upał?
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Kupię pieluchè tetrowà i uszyje. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Szyjogrzej wyszedł wspaniale. :)
    Miło popatrzeć na pięknie kwitnące drzewa. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szyjogrzej kapitalny! Widać, że będzie się idealnie układał. Dla dziecka- cudo!
    I zdjęcia kwitnących drzew prześliczne! Wiosna- to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiosna jest cudowna i dobrze że możemy pracować na działce.

      Usuń
  6. Wiem, ze z działką to jest sporo pracy, ale jaka radość na niej przebywać, patrzeć jak rosną roślinki, dojrzewają owoce.
    Z suszą to w cały kraju problem, u nas od wczoraj się churzy, ale deszczu ani na lekarstwo;(.
    Serdeczności przesyłam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj troszkę popadało. Jest robota ale też i warzywa swoje i owoce.

      Usuń
  7. Miło mi,że do mnie zajrzałaś :) Fajny szyjogrzej,Przyjdzie jesień i będzie jak znalazł:) Ja na drutach tylko ocieplacz na kubek zrobiłam do tej pory he,he..więcej nie umiem. Śliczne zdjęcia. Wiosna w pełni a susza wszędzie. Zdrowia i deszczu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo.Juz robię drugi.Deszcz bardzo potrzebny.

      Usuń
  8. Bardzo to pomysłowe zamiast szaliczka, ale ja taka tępa jestem w tym liczeniu oczek, mnie to najlepiej jakiś prostokąt albo kwadrat wychodzi; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest takie trudne.Robilam wg filmu.Pozdram.

      Usuń
  9. Podziwiam Twoją wiosenną działkę - piękne zdjęcia. Szyjogrzej świetny - to lepsze od szaliczków....i ciekawsze do zrobienia. Serdeczności ślę🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.U mnie działka tradycyjna,jak kiedyś
      Musi być wszystko,tylko deszcz potrzebny.Pozdrawiam .

      Usuń
  10. Też kiedyś zrobiłam taki komin :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szyjogrzeje świetnie się spisują dla dzieci, widziałam po Florku:-) Miałam 1 podejście do rzędów skróconych, bardzo dawno temu... nieudane. Aż boję się próbować po raz kolejny, a to szalenie przydatna umiejętność:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.Moje było pierwsze podejście, robiłam zgodnie z filmem.Tu się udało.

      Usuń
  12. Zawsze mnie rozczulał widok kwitnących wiosną drzew, a teraz przez całe to zostanwdomu tym bardziej :) Brak deszczu to wielki problem teraz, oby Matka Natura sobie z tym poradziła. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sucho strasznie.Moze jednak popada ,mam nadzieję.Dziekuje za odwiedziny.

      Usuń
  13. Rzedy skrócone sa do opanowania, a ja tez podchodzilam jak do jeza :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahh najbardziej zazdroszczę tego grilla :) uwielbiam grilla a przez obecna sytuacje u mnie sezon jesCze nie został rozpoczęty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Dobrze że na działce z mężem możemy grilowac.

      Usuń
  15. Bardzo mnie zainteresował ten szyjogrzej. W ubiegłym roku zrobiłam jeden, ale to była porażka. Nadaje się tylko do sprucia. Napisz, jak zrobiłaś swój. Pozdrawiam Marysia.

    OdpowiedzUsuń
  16. The color of your knitting yarn and the color of the flowers in the garden are the same color.
    That is cool.

    Regards, Urszula

    OdpowiedzUsuń
  17. co za nazwa urocza haha, piękny szyjogrzej!
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę zapamiętać o tych rzedach skróconych. Niby wiem jak, ale... obejrzałabym sobie jak ktoś to robi.

    czas kwitnienia drzew owocowych to czysta magia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdorazowo oglądam film robiąc te rzędy.Drzewa kwitnące są śliczne.

      Usuń