środa, 29 kwietnia 2020

68. Dla Zamyślonej Marysi i rozmaitości.

http://cupricrafts.com/pl/http://cupricrafts.com/pl/      Zamyślona, mam nadzieję że z tego linku dasz radę zrobić komin, golf możesz zeszyć, mam nadzieję że jakoś pomogłam.

 Mój pierwszy chleb żytnio -pszenny z nasionkami, bardzo prosty do wykonania , jest smaczny tylko skórka jak dla mnie to zbyt twarda, no nic ale się uczę. Jesli ktoś chętny to szukać u wujka Google " Fenomenalnie prosty chleb '

 Wczoraj byliśmy na działce, miniaturowe irysy chyba kwitną jak szalone.

 Ostatnie tulipany,
 Prawie już rozwinięty bez.

 Biały bez też już się rozwija.

 Moje domowe ogrodnictwo. Hartuje się papryka i cukinia, 6 sztuk papryk już na działce, sukcesywnie przenoszę rośliny do hartowania, na parapetach jeszcze są inne.

 Od 2 tygodni pomidory wegetują na balkonie, 7 szt też już posadzone na działce, musiałam je już wynieść gdyż zagłuszały inne .

Kolejne pomidory, nie są pożółkłe, takie zdjęcie wyszło. Przy najbliżej okazji znów wyniosę 10 szt na działkę.
Bardzo czekamy na zapowiadany wiecznie deszcz, dzisiaj zaczeło padać ale po 5 minutach się skończyło. Ogórki posiałam, partię fasoli też posadziłam, co ma być to będzie.

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze,
Znikam już, życzę miłego weekendu a po weekendzie to już będzie gotowa robótka i może coś zacznę nowego, przynajmniej tak planuję, pozdrawiam.

32 komentarze:

  1. Roślinki masz piękne, moje bzy też zaczynają rozkwitać i najważniejsza wiadomość -- zaczyna padać deszcz--:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.Wczoraj popadało trochę, jutro ma więcej padać. Deszcz bardzo potrzebny.

      Usuń
  2. Ja ostatnio też namiętnie piękę domowy chlebek! Nie ma nic smaczniejszego niż ciepły chlebek z masłem mniammm :) A kwiaty cudo, u mnie w ogrodzie też pięknie zakwitły, najbardziej cieszą moje oko tulipany 🖤

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj pięknie, a moje ogorki i cukinie zaparły sie jak osły i nie wschodzą 😫

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Ogórki w gruncie jeszcze nie zeszły a cukinia w pojemniku.

      Usuń
  4. Chlebek po ostygnięciu na noc wkładam do woreczka foliowego.Następnego dnia
    skórka jest już miękka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też zrobiłam z kawałkiem chleba.Czèsc zamrozilam. Teraz po zmiekczeniu jest ok.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Chlebek wygląda smakowicie, fajny ogród w doniczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za namiar na przepis na chlebek, wypróbuję go, bo też uczę się piec chleb. Różnie mi wychodzi :) Ale jaki by nie był, domowy i tak jest smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest smaczny dopiero po zmiekczeniu.Dalam kawałek do worka nylonowego.Skorka już nie taką twardą i można jeść.

      Usuń
  7. A tak w ogóle to ja też pochodzę ze Śląska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Domowy chleb zawsze jest super dobry.
    Kwiaty fenomenalnie kwitna.
    bardzo zazdroszczę ci tego domowego ogrodnictwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie domowe ogrodnictwo.To rozsady na działkę.

      Usuń
  9. Ale fajny, milusi, ciepły i rodzinny blog, obserwuję i będę napewno czytac ajjaja, do tego bardzo podoba mi się robienie na drutach i chiałabym do tego wrócić

    OdpowiedzUsuń
  10. Chlebek pyszności, aż ślinka cieknie:)
    Ja jestem na etapie gromadzenia składników ale najlepiej wychodzi mi zakup gotowego w sklepie:) To nazywa się szczytem lenistwa:)
    Maj to najpiękniejszy okres w roku bo wszystko zaczyna żyć, rosnąć i kwitnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tak gromadzilam te produkty.To już nie jest wyrabianie ciasta.Tylko łyżką wymieszać.Teraz najcudowniejszy czas kwiatów.

      Usuń
  11. Chlebek wygląda smakowicie, też się zabieram za chlebek , zaraz zerknę na Twój przepis. Na działce się dziej i będą piękne plony czego serdecznie życzę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.Chlebe robi się błyskawicznie.Czesc zamrozilam a część dałam do worka nylonowego i jest fajny .Skórka chrupka lecz nie twarda. POZDRAWIAM.

      Usuń
  12. Czasem myślę, kiedy znajdujesz czas na takie najzwyklejsze leniuchowanie?... Nieodmiennie podziwiam pracowitość!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co podziwiać.Tez sporo leniuchuje.Pozdrawiam deszczowo.

      Usuń
  13. Uleńko:-) Chlebek udany, aż ślinka cieknie :) Jutro będę piekła swój. Bez pachnie cudownie, rozwinął się momentalnie. Najważniejsze, że zaczęło wreszcie padać, rośliny odżyją.
    Ciepłe z Puchatym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popadało i ma padać.To dobrze.Chleb smaczny po zmiekczeniu bo skórka niesamowicie ostra.Znow kiedyś upiekę.Teraz cudownie wszystko kwitnie.Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Z chlebami w domowym piekarniku już tak jest, mam ich kilka na koncie, ale skórki wychodziły albo twarde, albo niedopieczone, czemu? nie mam pojęcia, podobno naparowanie pomaga, ale mój piekarnik ma wentylacje i tego nie mogę zrobić. Bez już przyniosłam do domu- uwielbiam ten zapach i już zapowiedziałam, że choćby nie wiem co to zasadzę w tym roku w naszym ogrodzie:) u mnie parapety też pozajmowane i czas oczekiwań na sadzenie dłuży się już niemiłosiernie:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny.Ten chleb nie musimy być naparowany.Trzymaj się filmiku i wyjdzie.Skorki ostre i spieczine.Dalam do worka nylonowego i jest ok.Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Uwielbiam domowe chleby, potwierdzam, że ich pieczenie nie jest takie trudne a smak nijak ma sie do kupnego pieczywa.
    Twoj ogród zachęca do wypoczynku. Miejmy nadzieję, że już niedługo bedziemy z niego korzystać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Aż tak nie wypoczywamy,chłodno jest ale sianie ,sadzenie warzyw,pielenie kwiatów to się robi.Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Chlebek smakowicie wyglada .Czasami tez piekę chleb wg innego ale tez prostego przepisu. Skórkę tez ma twardą ale mnie to nie wadzi. Uwielbiam piętki i skórki. Twoja działka cudnie rozkwita. Życzę udanych zbiorów 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chlebek już zjedzony, może kolejny upiekę. Zbyt szybko na działce wszystko przekwitło, drzewa owocowe szczegółnie, zobaczymy co nam natura da za zbiory.Pozdrawiam.

      Usuń