sobota, 13 czerwca 2020

73.Kolorowo.

 Nareszcie wykonałam zamierzone koszulki, jest ich w sumie 14 szt,  niektóre nici znów wykończone do końca.Znalazłam w kartonie wydmuszki i przyodziałam je w nowe koszulki ale nie związywałam nitką. Kolorki są bardziej wyraziste, na zdjęciach trochę mdłe.
 I dowód że jest 14 szt. Powoli trzeba listy pakować i wysyłac razem z gwiazdkami .
 A tymczasem na działce, piwonia różowa, zapach niebiański.
 Kolejna piękność niepachnąca ale cudowna, po rozwinięciu ma dużo żółtych pręcików w środku. Jeszcze 2 odmiany czekają na swoje kwitnięcie.
 Od teściowej syna otrzymałam te lilijki pod koniec kwietnia i wykwitły.
 Te liliowate nie wiem skąd przybyły, wywaliłam żółte i fioletowe gdyż strasznie szybko przekwitały.
 Praktycznie całoroczne kwiatki, zaczęły już rozkwitać i będą do pierwszych przymrozków zdobić ogród.
Sąsiada czereśnie, bardzo duże drzewo, gałęzie przechodzą do nas to się częstujemy, sa pyszne.

Tyle kwieciście i robótkowo, czas gdzieś ucieka między palcami ,nie wiem gdzie.
Zaczęłam kolejną robótkę  na zabawę u Splocika  "Rękodzięło i przysłowia ", przyszedł pomysł to się robi.
Działkowo? co wzruszymy ziemię to ją deszcz bardzo ubije.Dzisiaj chyba pójdziemy zebrać truskawki i może chociaż drugi raz pomidory podwiąże bo ładnie podrosły i zaczęły kwitnąć. Temperatura u nas 32 st. ostrzeżenia przed burzą. Tyle na dzisiaj, trzymajcie się, idzćie na wybory i uważajcie.Pozdrawiam wszystkich.

44 komentarze:

  1. Ależ jesteś "do przodu" z dziergotkami!
    Teraz jest czas piwonii , najpiękniej pachnących kwiatów. Liliowce potrafią tworzyć duże skupiska.
    Czereśni bym sobie podjadła! Ale nie ma skąd, no i w domu trzeba siedzieć! Gorąco okropne, miały być burze, a u nas cicho!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,teraz to głównie działka i walka z mrowkami ,już nie wiem czym je tępić.U nas tez duchota ale ziemia jeszcze wilgotna.

      Usuń
  2. piękne ozdóbki, niestety nigdy mi to nie wyjdzie, jakiekolwiek prace manualne są dla mnie czarną magią haha.
    Pozdrawiam cieplutko ;) Co do pogody, była piękna u mnie przed dwa dni, niestety już się psuje, a miałam jechać nad wodę eh.
    http://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,u nas upały,deszcze i upały.Jeszcze pojedziesz nad wodę.

      Usuń
  3. Takie koszulki to doskonały pomysł na wykończenie nitek . Jest cudnie kolorowo i bardzo praktycznie. Gratuluje !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,lubię wykańczać resztki. Dzisiaj na działce pachniało goździkami i pieśniami,obłęd.

      Usuń
    2. Miało być piwoniami a nie pieśniami.

      Usuń
  4. Resztówkowe robótki zawsze zaskakują, bo można kombinować łącząc kolory.
    Fajowe wyszły jajowe koszulki. :)
    Ślicznie i kolorowo u Ciebie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,dziękuję bardzo.Czerwiec to też kolorowy miesiąc.

      Usuń
  5. ale dzisiaj pracowicie u Ciebie, piękne koszulki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,niestety ale powoli to idzie,więcej na działce pracuje.

      Usuń
  6. Piękne koszulki , jajeczka wyglądają rewelacyjnie. Fajnie , że możesz degustować sąsiedzkie czereśnie . Widać , że są dorodne. Udanego weekendu ☀️☀️☀️☀️☀️☀️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Marysiu,czereśnie smaczne.Dzisuaj znowu jedliśmy i nasze truskawki też.

      Usuń
  7. Jak ja tęsknie za czerwcami spędzonymi na ogromnym czereśniowym drzewie w ogrodzie, ile było frajdy przy zbieraniu, a potem radości, gdy się jadło słodziusieńkie owoce. Drzewo poszło do wycinki niestety, a ja muszę w końcu gdzieś kupić sadzoneczkę czereśni. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja z dzieciństwa pamiętam nasze drzewo, pyszne owoce miało,takich dużych drzew już dzisiaj nie kupisz.Dobranoc.

      Usuń
  8. Ależ Ci zazdroszczę tych czereśni! Uwielbiam. W tym roku czereśnie bardzo drogie. Jeszcze nie jadłam i nie wiem, czy zdążę, bo szpaki też lubią.
    Pomysł Maksa bardzo dobry. Ale jak wybrać dobry gatunek sadzonki, żeby owoce były wielkie i słodkie?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojadlam czereśnie.Te ptaki to trochę bezczelne są,niech sobie pojedza ale niech nie zrzucają tyle owoców.

      Usuń
  9. Mam na działce piwonię takiego samego koloru, jak Twoja. Moja zakwitła pierwszy raz. Posadzona była w ubiegłym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piwonie są cudowne,szkoda że szybko przekwitają.

      Usuń
  10. Śliczne koszulki i piwonia cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne koszulki i kwiaty! W Belgii trochę zimniej, ale i tak powyżej 25 stopni chyba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paulinko.Upał chwilowo minął ,jest dobrze.

      Usuń
  12. Przepiękne piwonie, bardzo lubię te kwiaty, zawsze dostaję od córci na Dzień Matki (jak zdążą zakwitnąć;).
    Czereśnie bardzo dorodne i smakowite, nie jadłam jeszcze w tym roku.
    Na razie zajadam się truskawkami, bo są już cenowo dostępne.
    Pozdrawiam serdecznie.
    ps. za te dziergotki to Cię podziwiam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. My jemy czereśnie i truskawki działkowe,Piwonie są cudowne,jednak dzierganie idzie jakoś wolno.

      Usuń
  13. Super te koszulki. Kwiatki przecudowne, moje serce skradły lilie. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,kocham kwiaty,lilie te szlachetnuejsze dopiero będą.

      Usuń
  14. Po Wielkanocy jest przed Wielkanoca, i masz jak znalazl na drugi rok. Wszystko na prezenty?
    U mnie na stole pachna dwie piwonie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wszystko pojedzie do Niemiec,gwiazdki,koszulki na jaja i 2 pary skarpet.

      Usuń
  15. U mnie pół działki pod wodą, to mój pierwszy rok z działką i od razu tak mnie pogoda storpedowała. Ale mam nadzieję, że kiedyś będę się cieszyć takimi kwiatami jak Twoje:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas tez pada, gleba już zbyt mokra.Warzywka będą chorować.Kwiaty rosną najlepiej.

      Usuń
  16. Piękne masz kwiaty, a te koszulki na jajka bardzo malownicze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te koszulki na jajka. Kwiaty cudnie u Ciebie kwitną, a czereśnie sama bym z chęcią zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. koszulkami mnie troszkę zaskoczyłaś, ale ten rok jest tak dziwny, że właściwie czemu nie dziergać je przez cały czas? Pięknie masz w ogrodzie, u nas czereśnie nim dojrzeją zjadane są przez szpaczki, niestety. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka potrzeba. Te szpaki dużo marnują, potem przyjdą na moją wiśnie.

      Usuń
  19. A u nas jeszcze nie ma czeresni:( my zawsze ciut w tyle :) koszulki na jajka fajne a kwiaty sliczne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero sobie zjecie, cały czas pada,obawiam się o owoce i warzywa.

      Usuń
  20. Bardzo lubię piwonie i ich zapach. Piękne kwiaty zdobią Twoją działkę. Koszulki śliczniutkie, a przy okazji resztki wykorzystane.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,kwiaty powalone i zniszczone przez ulewy.

      Usuń
  21. Miło bardzo wykorzystać resztki - więcej miejsca na nowe:-)Koszulki ślicznie kolorowe jak przystało na pisanki. Kwiaty zachwycają . Lilie też obłędnie pachną pewnie

    OdpowiedzUsuń