sobota, 5 grudnia 2020

98.Ostatnie ozdoby i zabawa.

Ostatnie ozdoby choinkowe w tym roku. Jeszcze 6 bombek.
3 sztuki wg filmiku ale zapomniałam od kogo, bardzo dziękuję, trochę musiałam modyfikować ,uważam że się udało.
2 dolne bombki to przerobione koszulki na jajka. Te mi się podobaja.Wszystko nici Maximum oraz szydełko nr 1,4.
Powstało też 7 gwiazdek, górne cztery to zabawa wzorem Doroty Białek, dziękuję.
Dolne gwiazdki to z jakiegoś zdjęcia zrobiłam. Też nici Makismum i szydełko nr 1,4

Gwiazdki zgłaszam do zabawy u Splocika https://splocik2.blogspot.com/  Rękodzieło i przysłowia miesiąc grudzień.


2. Mroźny grudzień, wiele śniegu, żyzny roczek będzie w biegu.

 Dzisiaj przysłowie nr 2, kiedyś grudzień był bardzo śnieżny, w mroźne wieczory niebo rozświetlone było tysiącem cudownych gwiazd, może pośród nich były także moje gwiazdeczki ?

Przysłowie nr 1 się dzierga.

Dziekuję za odwiedziny i komentarze, witam nowych obserwatorów. Wszystkim życzę miłego tygodnia a jutro zapalam drugą świeczkę, ciasto upiekłam sliwkowe, kawa będzie tylko śpiewać nie będzie komu.

PS. Ktoś mnie uświadomi ? nie potrafię dodawać komentarzy do Maksia z 

https://kochamswojswiat.blogspot.com/ .

Pozdrawiam i życzę zdrówka.

51 komentarzy:

  1. Śliczności jak zawsze! Ja dopiero się rozkręcam, ale generalnie to nie szaleję. Tak jakoś wyszło!
    Miłej niedzieli! Ja jadę pierożyć do Córki-Wiewiórki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.Pierogow nie robimy na święta.Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wspaniale te bomki, podziwiam CIE robisz je pieknie,pozdrawiam i gratuluje talentu

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne ozdoby. Wyobrażam sobie jak pięknie wygładałaby choinka przystrojona tylko w takie koronkowe cudeńka. Pozdrawiam cieplutko ☀️ po

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choinka będzie ubrana w same rękodzieło. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Świetne bombki. Też ubieram swoją choinkę w ozdoby przez
    siebie wykonane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ozdoby na choinkę będą! Nie ma to jak satysfakcja z własnoręcznie wykonanych ozdób :))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już się cieszę jak będzie wyglądać choinka.

      Usuń
  6. Super szydełkowe bombeczki i śnieżynki, będą się pięknie prezentowaly na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie prezentują się te bombki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ula widzę że Cię nieźle wzięło w tym roku szydełko i całe mnóstwo pięknych ozdób powstało. Pięknie będzie Twoja choinka w tym roku wyglądać cała w w białych szydełkowych bombkach.
    Co do bloga Maks, wg mnie zmienił sobie szablon, w którym kompletnie nie ma miejsca na komentarze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu można wpisać tylko inaczej, bardziej skomplikowanie :). Zmienił szatę graficzną i inaczej je wpisuje się tzn. jak wejdziesz na jego bloga to od razu możesz przeczytać w całości nowy post, ale nie znajdziesz komentarzy. Musisz kliknąć tytuł posta, wyświetli się jeszcze raz na nowo i na dole już normalnie możesz wpisać komentarz :).

      Usuń
    2. Dziękuję, będzie choinka będzie też fotka.Pozdrawiam.Szydelko dalej w ruchu.

      Usuń
    3. Aniu bardzo dziękuję, coś mi się komentarze pokickały.

      Usuń
  9. Z niecierpliwością czekam na zdjęcie. Już widzę, oczami wyobraźni, Twoją choinkę: gwiazdeczki, bombki, światełka i anielski włos... Jak w niebie!!
    A co do Maksa.
    Jeśli Cię odwiedza, napisz mu u siebie o swoich kłopotach z komentowaniem. Może w ten sposób nawiążesz kontakt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne i bombki i gwiazdeczki . Będzie piękna choinka. Miłego dnia 🌞

    OdpowiedzUsuń
  11. Ulcia mi u Maksa wchodzą komentarze bez problemu, nawet do ostatniego posta. Zmienił jednak szatę graficzną i inaczej je wpisuje się tzn. jak wejdziesz na jego bloga to od razu możesz przeczytać w całości nowy post, ale nie znajdziesz komentarzy. Musisz kliknąć tytuł danego posta, wyświetli się jeszcze raz na nowo i na dole już normalnie możesz wpisać komentarz :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapomniałam napisać - cudne szydełkowe ozdoby :).
      Buziaki!

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo.Sprobuje,

      Usuń
  12. Śliczne bombeczki:) Czy one są usztywniane, czy w środku są akrylowe ?
    Gwiazdeczki tez mi się podobają, mam podobnych trochę . Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym wpisie są akrylowe, w poprzednich wpisach mam usztywniane na balonach, jedne samą ługą a inne ługa z vicolem pół na pół.Dziekuje .Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Jeszcze chwila i zawisnął na choince, będzie cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sama cieszę się na choinkę jak małe dziecko.Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Super bombki i gwiazdki. :)
    Będą śliczną ozdobą na świątecznej choince.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo.Milego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne szydełkowe ozdoby - cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności wydziergałaś!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję, również pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zarówno bombki, jak i gwiazdki, są przepiękne!

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne ozdoby,choinka będzie bogato ozdobiona :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uleńko, będzie cudnie! Już wiedzę choinkę niczym panna młoda w biel przystrojoną :)))
    U mnie na razie okna umyte i firanki zmienione, teściowa zgarnęła bombki i pozawieszała na kwiatkach, ale niech jej będzie. Wczoraj malutką miałam i wymęczyła mnie niemożebnie, ale szczęśliwa jestem :) CiP duuużo dla zdrowia! anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, babcia to jak dziecko , takie życie.Moje też były wczoraj, słodkie chłopaki tylko że się tłuką, pozdrawiam.Dużo CiP .

      Usuń
  22. Piekne bombki, masz Urszulko cierpliwosc i talent do szydfelka, caly czas podziwiam.... Milego dalszego Adwentu Ci i rodzince zycze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jakoś powoli się dzierga, pozdrawiam.

      Usuń
  23. Wszystki bombki i gwiazdeczki ładniutkie!
    Ilekroć ubieram choinkę, obiecuję sobie, że dorobię tych szydełkowych bombek i tak rok za rokiem mi schodzi i dalej mam tylko te co już lata temu zrobione. Ostatnio nawet zastanawiałam się jak je uprać bo już nieco zakurzone...
    Sporo tych wieńców. Ja mam dwa, na ścianie i koło drzwi wejściowych, ale bez świec, bo się boję, że mi Emilia dom podpali. ALe świece mamy, tylko nieco inne - zrobię zdjęcie i pokażę u siebie.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieńca są od rodziny i znajomych, z praniem bombek to dobre pytanie, nie wiem.Pozdrawiam.

      Usuń
  24. Piękne są te Twoje dziergadełka choinkowe. Podziwiam Twoją cierpliwość dokładność.
    Jak idą przygotowania do świąt?
    Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dzisiaj upiekłam 2 rodzaje ciastek, jutro kolejne, powoli się zrobi, zdrowia dla Ciebie.

      Usuń