sobota, 12 grudnia 2020

99.Rękodzieło i przysłowia m-c grudzień.

W ramach zabawy u Splocika https://splocik2.blogspot.com/  do przysłowia nr 1 wykonałam 2 zawieszki, mogą też  być łapaczami snów , jeśli tak,  to obdarowane same muszą je ozdobić. Są to prezenty dla dla córki i synowej.  Przysłowie  brzmi :

 1. Małe prezenty podtrzymują przyjaźń. 

 Prezenty są małe a że jest przyjaźń, o tym nie muszę chyba pisać, i córka i synowa to już miłość.

Biała pierwsza zawieszka  to nici Maximum, druga w kolorze pistacji jest z nici Kaja, szydełko nr 1,25.Wzory zaczerpnęłam z gazetek , niestety musiałam modyfikować ostatnie rzędy , strasznie duże wychodziły.
I tyle śniegu było u nas, 1,5 dnia. 


Jeszcze banerek do zabawy. Organizatorce bardzo dziękuję za zabawę, piękna motywacja do działania. 

Od stycznia rusza nowa edycja,  zapiszę się, super zabawa.

Nie potrafię robić kolaży na blogerze, jeszcze dużo niewiadomych jak dla mnie. Bardzo dziękuję za komentarze i odwiedziny.Pozdrawiam wszystkich ciepło, jutro już zapalimy trzecią świeczke. 

Jak tam przygotowania świąteczne? u mnie ciastkowanie , już 4 rodzaje ciasteczek upiekłam i udekorowałam, pochwalę się w kolejnym wpisie.
 

29 komentarzy:

  1. Piękne prezenty.
    Zazdroszcze ciasteczek.Ja ciągle szukam dobrego przepisu na kruche
    ciastka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ciasteczka pokaże i kilka przepisów też, możesz coś wybierzesz.

      Usuń
  2. Zawsze się zastanawiam,jak montujesz te zawieszki!
    Jutro znowu pierożenie u Córki!
    Macham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak montuje, tym razem są przyszyte do obręczy, a biała szydełkowo przymocowana.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Brawo Ula , świetne te serwetki naciągnięte na obręcze i super prezenciki z nich powstały. Obdarowana na pewno będą zadowolone. Super też że dołączyłaś do adwentowej zabawy u Splocika.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu ,ja nie będę robiła kalendarza , ja wezmę udział w zabawie "Rękodzieło i przysłowia " oraz u Renatki się zapisałam.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Sympatyczne prezenciki. W przyszłym tygodniu przymierzam się do pierogów, poza tym świąteczna stagnacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pierogów u mnie nie ma na święta, teraz ciasteczkownia. CiP przesyłam.

      Usuń
  5. Śliczne serwetki w obręczach i wspaniały pomysł na prezenty. :)
    Dziękuję, że bawiłaś się u mnie i mam nadzieję, że w następnej edycji równie dobrze się poczujesz. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, będę się bawić w kolejnej edycji Rękodzieła.Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Piękne ozdoby, uroczo będą wyglądać w oknie powieszone!
    Ja mam w tym roku okrojone plany kulinarne. Gości na święta nie będzie, więc tak nietypowo, możnaby rzec luzacko będzie ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u mnie będzie córka z rodziną na Wigilię, I święto będzie syn z rodziną, wnuk zostanie na 2 tygodnie.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Pięknie wyszło i takie właśnie prezenty są najcenniejsze! U nas śnieg był przez jeden dzień. Co do świąt to już to, co mogłam zrobić wcześniej i pomrozić lub zagotować w słoikach to już zrobiłam :).
    Uściski Ulcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również zamroziłam. Powoli zbliżają się.⭐⭐

      Usuń
  8. Śliczne są te zawieszki, wyglądają bardzo efektownie :) u nas już po śniegu, marzy mi sie trochę tego białego puchu na Święta :) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, byłoby pięknie jakby śnieg popadało, marzenie, pozdrawiam.

      Usuń
  9. Tyle śniegu u mnie też było. Szkoda a może na święta coś posypie. Przysłowie dobre a realizacja przez Ciebie - Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, coś ten śnieg nas nie chce, a mogłoby być bajecznie.Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Śliczne zawieszki. U mnie też po śniegu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, czy będzie śnieg czy nie to świeta i tak będa i cieszę się,pozdrawiam.

      Usuń
  11. Piękne prace. U mnie jeszcze trwają porządki. Kulinarnie zacznę pod koniec tygodnia. Pozdrawiam cieplutko 🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u mnie z lekka i porządkowo i kulinarnie,spokojne j pracy,pozdrawiam.🥰⭐⭐⭐

      Usuń
  12. Śliczne te zawieszki, bardzo lubię takie ozdoby:-) Z dawnych zakupów została mi jedna obręcz, mam zamiar ją wykorzystać w najbliższym czasie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie 2 wiszą ale ciemnozuelone na ścianie, to do dzieła, pozdrawiam.

      Usuń
  13. Piękne zawieszki. Ja w tym roku też robiłam szydełkowe prezenty. Jeśli chodzi o kolaże zdjęć to ściągnij sobie darmowego Photo Scape. To taki programik w którym możesz zrobić nie tylko kolaż ale także poprawić zdjęcie,przyciąć je i kilka innych funkcji. Jest prosty w j.poldkim i dość intuicyjny.

    OdpowiedzUsuń