sobota, 2 stycznia 2021

105. Zabawy w roku 2021.

Witajcie kochaniu,  mój pierwszy wpis w roku 2021,  trochę nietypowo rozpoczęłam ale trzeba od czegoś zacząć. Nie potrafię sama przenieść banerków do zabaw do bocznej szpalty ale zrobię chociaż tą drogą aby organizatorki wiedziały że biorę udział.

Pierwsza zabawa to kolejna edycja u Splocika  https://splocik2.blogspot.com/  " Rękodzieło i przysłowia 2 ", bardzo a bardzo polecam. Zawsze są podane 2 przysłowia do których należy wykonać  jakąś robótkę, kartkę czy uszytek, starczy do jednego przysłowia,  super motywacja do pracy a projekty nie muszą być duże .Kto chętny to zapraszam, w grupie siła .

Zapisałam się do Renatki  https://reanja1.blogspot.com/    na drugą zabawę a to raczej kurs na druty lub szydełko, jest już pierwsza lekcja, są objaśnienia, filmy , może się podszkolę, chętnych też zapraszam.

Podsumowanie dziewiarskie dopiero zrobię, póki co zaczęłam już robótkę do zabawy u Splocika.

Pięknie dziękuję za życzenia świąteczne, odwiedziny. Niech nam się wszystkim darzy w Nowym Roku.

Pozdrawiam.
 

40 komentarzy:

  1. Ula w obu zabaw tez biorę udział , w umieszczaniu banerka na pasku bocznym chętnie pomogę , to nie jest trudne. Zadzwoń kiedyś ( tel. chyba Ci podawałam ) to powiem co i jak , bo z pisaniem to trochę długo zejdzie.
    Pozdrawiam i powodzenia w zabawach

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Przed Tobą mnóstwo fajnych chwil :)
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obiecujący początek roku! Fajnie, że masz z tego frajdę!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to jest też mobilizacja , pozdrawiam.

      Usuń
  4. Miło mi, że będziesz bawić się u mnie. :)
    W drugiej zabawie nie biorę czynnego udziału, ale służę pomocą, gdybyś miała jakiś problem.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, już się dzierga robotka do Twojej zabawy, trafione przysłowie w punkt.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Do zabaw na czas nie nadaję się :( po prostu tracę wtedy radość tworzenia! Jednak chętnie oglądam efekty takichże zabaw :))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam ale jakoś poszło.Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Życzę spełnienia planów. Pozdrawiam noworocznie 🍾🍾🍾🍾🍾🍾⛄⛄⛄

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabawy są fajne zwłaszcza ta druga jest super bo to prawie z mojej działki:) Ja, poznałam już zasady szydełkowania więc nie będę brała udziału ale cieszę się, że Ty zdecydowałaś się na udział . Nowych umiejętności nigdy dość:) Będę trzymać kciuki i podziwiać wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to fajnie się tak pobawić.Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Nawet przez chwilę miałam ochotę do zabawy "Rękodzieło i przysłowia" dołączyć.
    Ale doszłam do wniosku, ze za leniwa jestem;)))
    Pozdrawiam i miłego, nowego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilmo dziękuję, w każdej chwili możesz dołączyć do zabawy ,możesz ominąć jakis miesiąc ale zawsze coś się zrobi.

      Usuń
  9. Dziękuję serdecznie a zabawa z przysłowiami, to świetna sprawa :) To prawda w grupie siła :) Uściski na ten Nowy Rok Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, u Ciebie też jestem w grupie.Pozdrawiam.

      Usuń
  10. No to powodzenia Uleńko! Z chęcią będę Twoje prace na zabawy oglądała :). Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zapraszam do zabawy.Wszystkiego dobrego.

      Usuń
  11. Zabawa z przysłowiami jest super. Może ja też się zapiszę?tylko brak mi wytrwałości i lubię robić całkiem po swojemu. Ale podoba mi się bardzo ta zabawa i kibicuję Twoim interpretacjom . Kurs zawsze się przyda jak tylko chęci są. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pewnie zapisz się, tyle robisz , ja staram się robić to co potrzebuje, pozdrawiam.

      Usuń
  12. Widzę, że pracowicie się zapowiada ten rok.

    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia na ten Rok! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Będę kibicować wszystkim zabawom, wiec i tym w których planujesz wziąć udział - powiedzenia!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, a może sama weźmiesz udział.Dosiego Roku.

      Usuń
  15. Powodzenia Ulka w obu zabawach Ci życzę i miłego tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję że też bierzesz udział.

      Usuń
    2. Oj nie, ja w tym roku prawie wszystko odpuszczam. W końcu chcę zrobić coś dla siebie, rzeczy na które nigdy nie miałam czasu bo ciągle jakieś zabawy, wyzwania, itd i te goniące mnie terminy...

      Usuń
  16. Uleńko, nie musisz mojej zabawy brać tak dosłownie, za kilka lekcji będzie tylko podany zarys tego co można przygotować, a na razie technika, bo mam nadzieję,że kilka osób zechce się nauczyć od podstaw;)wszystkiego dobrego w Nowym Roku oby był pełny radości, uśmiechu i zdrowia:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie.W tych podstawach są rzeczy o których nie wiedziałam.Pozdrawiam.

      Usuń
  17. No ja też się zapisałam na kilka zabaw. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego w nowym roku. Powodzenia w zabawach:)

    OdpowiedzUsuń