poniedziałek, 25 stycznia 2021

109.Zabawa u Reni.

U Renatki https://reanja1.blogspot.com/    zapisałam sie na kolejną zabawę,   tematem przewodnim był ścieg francuski na szydełku i na drutach lub tylko szydełko lub druty.
Ścieg francuski na drutach był mi znany,  zrobiłam zajączki na drutach, w sumie to kwadrat zrobiony na drutach i odpowiednio zeszyty. Na marginesie nie jest to mój ulubiony ścieg ale jak trzeba to trzeba.
Moje zajączki poszły do zielonego , do cebulki  ale chyba zające nie lubią cebuli ?Niech się cieszą.
Koniecznie musiałam spróbować ściegu francuskiego na szydełku,  dla mnie to nie było łatwe i nawet nie wiem czy dobrze go zrobiłam, tu jest lewa strona.
A to jest prawa strona, dzianina zrobiła mi się bardzo zbita i sztywna,  robiłam szydełkiem nr 5 i włóczka z odzysku ,  robiłam podwójną nitką. Czy dobrze czy źle to już organizatorka oceni. Może gdyby robiłam jeszcze grubszym szydełkiem i inną włóczką byłoby inaczej ? Próbowałam tez szydełkiem nr 3 i cienką nitką ale to była masakra.

 To zajączki żegnają , trochę mają wytrzeszcz oczu i dziwne pyszczki , tak wyszło. 

Pozdrawiam i bardzo dziekuję za odwiedziny i komentarze. Miłego tygodnia. Zabawy w m-cu styczniu wykonałam, teraz ta nieszczęśliwa żabka jeszcze. Do nastepnego .

I jeszcze  DOBRY KLIK   

                                                         https://dobryklik.pl/filipek/zbiorka.php        


KLIKAJCIE,   to za każdy klik 10 gr.

55 komentarzy:

  1. Zajączki są śliczne, będę musiała zrobić takie na Wielkanoc! Mniejsze koraliki na oczy załatwiły by sprawę wytrzeszczu ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, robiłam z tego co miałam po ręką, a to wszystko przez lenistwo bo już chciałam mieć, gdzieś w zasobach są małe koraliki.Pozdrawiam

      Usuń
    2. Też miewam taką skłonność, że aby szybciej;)
      Przypominam Ci, że to nie lenistwo tylko dysfunkcja układu motywacji! 😀

      Usuń
  2. Fajnie Ci wyszły te zajączki, ja kiedyś próbowałam, ale tylko raz bo po zszyciu to mi Ufoludek wyszedł i dałam se spokój. Twoje mimo wytrzeszczu są exra. Co do szydełka się nie wypowiadam, robiłam koszyk więc na okrągło, ścieg jakoś inaczej wygląda, ale jak sama piszesz organizatorka powinna ocenić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, nie mogę się doczekać, póki co bazuje na tym co mam w domu.Dziekuje i pozdrawiam.

      Usuń
  3. I tak jesteś lepsza ode mnie- ja sobie szydełko na razie odpuściłam;) mnie zawsze wychodzą zbite ściegi na szydełku, a ten już tak ma.Króliczki próbowałam zrobić kilka lat temu i miałam z nimi problem, nawet ich nie pokazałam- Twoje są świetne. Brawo dla Ciebie!
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję i czekam na kolejną lekcję, króliczki to zwykły kwadrat.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Zabawne te króliczki, sympatyczniaki! Na Wielkanoc jak znalazł!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, już kiedyś robilam ale poszły sobie.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. dziekuje za strone :) w wolnym czasie sobie ją podejrzę ;p a jaki tam wytrzeszcz oczu? te kroliczki sa przeurocze <3 sama chcialabym takiego miec :D chociaz jednego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komplement, ale u Ciebie apetycznie, ślinka leci.Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Wiesz, że ja też nie jestem specjalną fanką tego ściegu? jakos tak... nie wiem. nie podchodzi mi.
    Zajączki urocze. Dobrze, że mi o nich przypomniałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, przy tym wzorze robotka powoli przybywa, jest to też wzór włoczkożerny.To będziesz tworzyć zajączki, pozdrawiam.

      Usuń
  7. Twoje zajączki są cudowne, chciałabym nauczyć się kiedyś robić takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko kwadrat zrobiony ścięgiem francuskim i odpowiednio zeszyty.Pozdrawiam

      Usuń
  8. Cudne są te zajączki i nic im nie brakuje. Słodziaki. Nie jestem fanką tego francuskiego ściegu szydełkowego również. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, może jakbym miała grubą włóczkę byłoby inaczej.Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Takie oryginalne są po prostu, a nie tam wytrzeszcz!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ty zdolna jesteś. Wszystkie robótki udane. Aż nabrałam ochoty, aby usiąść do roboty na drutach, bo szydełkowanie to dla mnie wyższa szkoła jazdy. Pozdrawiam Marysia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajączki wyszły rewelacyjne :)
    Ja sobie szydełko odpuściłam, bo zdecydowanie wolę druty.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja jestem raczej szydełkowa ale chce bardziej na drutach się nauczyć.Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Króliczki są urocze:-)
    Ten wzór na szydełko będzie zbity i sztywny,myślę że on się nadaje na jakieś podkładki lub chodniczek. Sama spróbowałam tego na koszyk i tu pasuje idealnie. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też tak myślę, musi jednak być grubą włóczka i szydło.Robota dużą.Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Fajne te zajączki. Kiedyś takie robiłam. Łatwe w zrobieniu a fajny efekt pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem co Ty chcesz od tych uroczych zajączków? Mają wszystko co potrzeba:) A ścieg francuski już jest taki mocno elastyczny i nic na to nie poradzisz.
    Szydełkiem francuza to chyba jeszcze nie robiłam więc trudno mi coś powiedzieć. Na zdjęciach jest dość ścisły więc na dywanik to by się nadał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u mnie bardzo sztywny, chyba też kwestia włóczki.Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Zajączki są rewelacyjne. Nie wykonywałam jeszcze ściegu francuskiego na szydełku , może też spróbuję. Pozdrawiam cieplutko ⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, próbuj, on raczej na koszyczki, pozdrawiam.❤❤

      Usuń
  16. Super zajączki. :)
    Parę lat temu też takich narobiłam stadko. :)
    Szydełkiem nie próbuję robić, bo nie na moje ręce.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam też szydełkowe 2, a te malutkie wiecznie znikają.Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Ale fajne zajączki Uleńko zrobiłaś! Jak dla mnie słodziaki :). Dzierganych jeszcze nie widziałam, super efekt :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, te zajączki robię co roku ale gdzieś znikają,😘😘😘

      Usuń
  18. Jejku, jakie śliczne! Cudne z tymi oczkami, żaden wytrzeszcz, one się po prostu dziwią, że je takie ładne zrobiłaś :))))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie wyszły te zajączki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ one są urocze i ten wytrzeszcz oczu dodaje im uroku po całości. No mnie się bardzo podobają, już od pierwszego wejrzenia, są super piękne. Nie wiem, czy lubią cebulę, ale to magiczne zajączki i myślę, że one akurat lubią, wyglądają na szczęśliwe. Cudne są!!! Przytulam mocno i życzę przyjemnego dnia. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, przytulam również i pozdrawiam. 😘❤😘❤

      Usuń
  21. Twoje zajeczki sa swietne, a ten scieg na szydelku ,wyglada na trudny,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ten ścieg nie jest trudny, trochę trzeba poćwiczyć, zobacz na film.pozdrawiam.

      Usuń
  22. Urocze zajączki, vel króliczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Króliczki są super też kiedyś podobne zrobiłam :).

    Na szydełku się nie znam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja bardziej szydełkowa. Na drutach tylko proste wzory

      Usuń
  24. Urzekły mnie te zajączki są cudowne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne króliczki:) Też takie robiłam w grudniu.

    OdpowiedzUsuń