poniedziałek, 18 stycznia 2021

108.Zabawa na FB gwiazdka co tydzien.

Kolejna zabawa w której biorę udział to 52 gwiazdki przez cały rok czyli co tydzień jedna gwiazdka. Zrobiłam 10 ale zaliczono mi tylko 3 bo ma być co tydzień, bym wiedziała  to opublikuję im faktycznie po jednej a ja dałam wszystkie ,chciałam aby były usztywnione, nic to, będę robic nadal.

Użyłam tylko 3 wzorów , reszta to modyfikacja wzorów , mniejsza czy większa pikotka , większa ilośc oczek itp, czyli zabawa z wzorem. Gwiazdki lecą na licytację dla Filipka chorego na SMA, jest juz około 2 mln zł. a potrzeba 9mln.  To wstyd dla państwa aby społeczeństwo musiało ciągle zbierać. 

Filip mieszka kilkanaście km od mojej miejscowości, w Jankowicach Śląskich, moja synowa bardzo udziela się w tej akcji i nie tylko w tej. Jest tez "Dobry klik'https://dobryklik.pl/filipek/zbiorka.php

 Dziennie raz kliknąć i leci 10 gr na Filipka,

U nas tez biało ,zdjęcie piątkowe ale śniegu przybyło a o mrozie nie wspomnę, dzisiaj na 7-mym pietrze o 5,30  -17  a więc u syna o 7 st.więcej a to tylko już sama nie wiem czy 12 czy 15 km.

 https://www.siepomaga.pl/filip-sma

Dziekuję za komentarze i odwiedziny, jeśli ktoś ma konto na FB to zapraszam, są piekne licytacje, i super rozbudowana akcja, podziwiam takie zaangażowanie ludzi , ich poświecenie, ich czas.

Pozdrawiam.

63 komentarze:

  1. Ładne gwiazdeczki, a przy okazji połączenie przyjemnego z pożytecznym; niestety państwo już przyzwyczaiło się do tego, że ludzie je wyręczają w pomocy słabszym.
    Chyba w całej Polsce zima się rozpanoszyła na dobre:))
    U mnie tej nocy było - 11,8.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzi, jutro odwilż. Jest tyle chorych dzieci a 9 mln na ten lek to dużo.

      Usuń
  2. Gwiazdeczki piękne- jak zawsze. Śliczne rzeczy robisz! Mnie brak cierpliwości do takich drobiazgów a już i ręce nie tak sprawne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne gwiazdki, śnieżynki robisz! Usztywnione prezentują się luksusowo :)
    Niestety obawiam się że moteczek ma rację, przyzwyczaili się, że się ich wyręcza... :(
    U mnie napadało śniegu a temperatura w nocy spadła do -19
    czyli prawdziwa zima. Ślimory bezskorupowe może wymrozi? W każdym razie mam taką nadzieję ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to też macie ładnie, te gadziory ślimaki przeżywają w ziemi na głębokości 80 cm, tam ich mróz nie dopadnie.Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że te u mnie ze względu na ciepłą jesień zakopały się płycej... ;)) A tak serio cóż mi pozostaje innego niż mieć nadzieję ;)

      Usuń
    3. Nadzieję trzeba mieć ale to ciężki przeciwnik.

      Usuń
    4. To prawda, wiem to z doświadczenia!

      Usuń
  4. Ula świetne te gwiazdki, szkoda że brak linka do zabawy na FB bo chętnie bym się przyłączyła
    A te gwiazdki idealnie też pasują do naszej zabawy Koronkowa Pandemia
    http://iwanna59.blogspot.com/2021/01/koronkowa-pandemia-zasady-i-inspiracje.html
    Więc serdecznie zapraszam i do mnie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka, jest na Fb ,Dorota Białek musisz poszukać, zresztą spróbuje Ci podesłać
      Mnóstwo wzorów.Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Ula sorki , Panią Dorotę Białek znalazłam , ale już wyzwania z 52 gwiazdkami nie :-(

      Usuń
    3. Już się znalazłas, super.

      Usuń
  5. Śliczne śnieżynki :)
    U mnie właśnie padają te naturalne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u nas ma być jutro odwilż , dzisiaj spory mróz, pozdrawiam.

      Usuń
  6. Gwiazdki śliczne, nawet zastanawiałam się przez moment czy nie wziąć udziału w podobnej zabawie, ale poczekam jeszcze aż bardziej wprawię się w dzierganiu no i ze względu na pracę ciężko byłoby u mnie z systematycznością.
    Ale klikam codziennie i namawiam innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,możesz też ominąć, nic się nie stanie, pozdrawiam.

      Usuń
  7. Świetna zabawa. Przez cały rok nazbiera się piękna kolekcja. Brawo za pomoc . Pozdrawiam cieplutko ⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, moja już jest koronkowa teraz dla chrzesniaczki która ma mieć ślub w czerwcu.

      Usuń
  8. Piękne gwiazdki, po roku będzie kolekcja na kilka choinek:-)
    Zdrowie i opieka medyczna staje się dobrem tylko dla bogatych, strasznie mnie to wścieka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, rozumiem Cię z opieką, terminy kosmiczne a potrzeba na już, szczególnie i Ciebie.Zdrowia dla Was, szczególnie mamy i Florka.

      Usuń
  9. cudne są, bardzo mi się podoba wzór tych pierwszych od góry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ze wzorami to kombinuje, przerabiam.Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Wszystkie gwiazdki są prześliczne. Zazdroszczę (pozytywnie) tej umiejętności szydełkowania. Chciałabym się nauczyć i zrobić kilka takich szydełkowych ozdób. Tym bardziej , że ruszyła całoroczna zabawą "Koronkowa pandemia" . Zapraszam do wzięcia udziału. Zasady są proste, musi tylko być praca na szydełku. Zapraszam po więcej informacji do Naszej Ani. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w ogóle mam wrażenie, że nasz system pomija chore małe dzieciaki i młodzież. Gdyby nie Fundacje i dobre serca ludzi to nie wiem co by było :(. Przykre to, bo tak nie powinno być. Gwiazdki piękne, idealnie wpisują się w obecny, śnieżny krajobraz :). U mnie było - 20.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się co roku gdzieś przekazać na licytację moje ozdoby, pozdrawiam.

      Usuń
  12. WOŚP robi ogromnie dużo dla dzieci i nie tylko, za to na niego plują (np pani pawłowicz), ale w razie potrzeby ze sprzętu na pewno skorzystają. Takie smutne, gdzie zwykłego człowieka stać na lek za miliony?
    Ula, gwiazdeczki tym lepsze, że się nie roztopią na wiosnę i zostaną :) Śliczne są! anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, nie wiem czemu im nie pasuje WOŚP.Dziekuje i pozdrawiam.

      Usuń
  13. Nie zwalniasz! Super!
    🤗🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ilość ozdób BN mnie przeraża troche, jedna choinkę ubrać i kilka prezentów, całuski ślę.

      Usuń
  14. Proszę proszę! Piękne śnieżynki i piękna akcja.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł w grudniu jak znalazł! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne gwiazdki, takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna akcja z tymi gwiazdkami a Twoje są śliczne. Tez się dziwię,ze u nas ciagle brakuje pieniędzy na leczenie. Na bzdury są a bezcenne zdrowie,zwłaszcza dzieci nie. Smutne to. Dobrze,ze dobrych ludzi nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeszcze sporo gwiazdek do zrobienia w tym roku, mam nadzieję że podołam. To bardzo smutne że brak pieniędzy na leczenie.Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Piekne gwiazdki,gratuluje i pozdrawiam cieplo.Wlasnie brakuje pieniedzy na zdrowie a na telewizje sa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, prawda, skąd ludzie mają zebrać 9 mln zł.

      Usuń
  19. tak! powinno byc wstyd panstwu, ze spoleczenstwo zawsze musi zbierac. panstwo nie wklada w pomoc nic! za to wola rzucic ladnym groszem gwiazdom, ktore wystapia przez 10min na scenie. to jest przykre. przepiekne gwiazdki! trzymam kciuki, zeby udalo sie uzbierac nalezna kwote. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne gwiazdki,do grudnia będziesz mieć masę śnieżynek,o ile wcześniej nie rozdasz 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko, mam siostrzenicy ubrać choinkę,10 szt już poszło.

      Usuń
  21. Piękne śnieżynki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne śnieżynki i taki szczytny cel. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresko jak się da to pomagam, każdy grosz się liczy, dziergam dalej.

      Usuń
  23. Cudne gwiazdki, urocze i niech spełnia się szczytny cel :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazdki się sprzedały i Ania mnie złapała do zabawy i dzierga się dalej.Pozdrawiam.

      Usuń
  24. Taki śnieg to ja bardzo lubię:-) Urocze śnieżynki, leciutkie i nietopliwe:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, ja lubię i taki śnieg i prawdziwy, szydełkowy śnieg to cały rok będzie u mnie, pozdrawiam.

      Usuń
  25. Piękne gwiazdki!
    Ja też lubię taki śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, lubię i ten śnieg i ten z nieba, pozdrawiam.

      Usuń