piątek, 8 stycznia 2021

106.Posumowanie 2020 i ufok.

 Czy rok 2020 był bogaty czy biedny w robótki trudno powiedzieć, jestem zadowolona. Kolażu nie robiłam , robótki wszelakie znajdują się po lewej stronie w galerii.

Druty :

Opsaki na głowę dla wnuków - 2 szt,

Skarpety  7 par,

Czapka i szalik dla dziecka - 1kpl.

Szyjogrzej dla wnuków - 2 szt,


Szydełko :

Zajączki -2 szt

Zawieszki na obręczy - 3 szt,

Bombki - 33 szt,

Gwiazdki- 47 szt,

Maski wirusowe - 8 szt,

Abażur na lampę - 1 szt,

Chusta duża 1 szt,

Chusta mała 1 szt,

Koszulki na jajka 7 szt,

Czapki i kapelusiki dla dzieci 4 szt,

Podkładki 4 szt,

Serduszko-igielnik 1 szt.

Kilka tych rzeczy zrobiłam dla "Onkodzieciaków " , niestety akcja jakaś dziwna ,niedopięta na FB, rzeczy te poczekają na konkretną zorganizowaną akcję, czasami tak bywa.

I mój jedyny UFOK    

Zaczęty sweter któryś raz, na górze dekolt który chyba przez ramiona przeleci, to bedzie prute. 

Tak, zakończyłam zeszły rok i już będzie wpis robótkowy,  będą w tym roku znów gwiazdki, bombki i dzwonki. 

Pozdrawiam, dziekuję za życzenia, odwiedziny i komentarze.

45 komentarzy:

  1. Bardzo fajne podsumowanie roku. Imponująca ilość szydełkowych prac.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo , Tobie też wszystkiego najlepszego.

      Usuń
  2. Super, całkiem sporo tych robótek. Ja pod wpływem blogów robótkowych, m.in Twojego i Izy z "Mojej enklawy" postanowiłam wygrzebać z "zakurzonego" pudełka szydełko i druty. Być może, za jakiś czas też będę mogła się pochwalić dzierganymi dziełami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, proponuję na lekcje do Renatki, "to co lubie ", teraz jest lekcja nr 1, też tam jestem.Powodzenia.

      Usuń
  3. Całkiem sporo tego powstało. :)
    Dopiero, gdy zrobi się taki rachunek, to widać efekt.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest sporo, mało co w domu.Bombki wszystkie u mnie.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Pracowita pszczółka z Ciebie! 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mogło być więcej ale gra komputerowa też wciąga,😁

      Usuń
  5. Uleńko - wielki pracuś z Ciebie :)
    Ja niestety nie mam czym się pochwalić, niby coś tam wydziergałam, wyhaftowałam i uszyłam, ale mój urobek skromniutki w porównaniu z Twoim.
    Pozdrawiam cieplutko
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi, pokazuj a nuż będzie inspiracją dla mnie.Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Zdumiewająco dużo prac!! A przecież inne zajęcia też miałaś. Niesamowite!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na leniuchowanie też mam czas.Pozdrowka

      Usuń
  7. Ja podsumowania roku nie robiłam i nie robię, bo zbyt dużo rzeczy u mnie powstaje w różnych technikach. Ale lubię takie podsumowania oglądać. A druty to dość pracochłonna technika. Fajne rzeczy powstały, a ten UFOk bardzo fajne ma zestawienie kolorystyczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja tylko te 2 dziedziny, może się jeszcze czegoś nauczę? 😘 Sweter w odstawkę, muszę pomyśleć kolejny raz.Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Jejuś Ulcia, jak przeczytałam ile Ty tego zrobiłaś, to sie zapytałam kiedy? Przeciez oprócz rękodzieła jest jeszcze normalne życie i codzienne obowiązki a tutaj taki ogrom wykonanych prac. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Robótkowo pracowicie było u Ciebie. Życzę , aby ten rok był równie owocny. Pozdrawiam cieplutko ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ to był długi rok! Podsumowałam tylko w myślach i się zmęczyłam;-) U mnie mimo innych zajęć, sporo było dziergania i to fajnego, z większości rzeczy byłam zadowolona i nie mam żadnego ufoka. Życzę Ci zrealizowania (w tej, czy innej formie), Twojego, włóczka jest fajna, oby udało Ci się przekształcić ją w coś, z czego będziesz zadowolona:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u Ciebie konkretne rzeczy a u mnie drobiazgi, pozdrawiam.

      Usuń
  11. no brawo, gratuluję wytrwałości i pracowitości. Trzymam kciuki za ten rok, aby był tak samo twórczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Duzo roznych ciekawych prac,chyba troche lockdown pomogl, ja ostatnio ufoki albo ptuje albo wyrzucam,czasem tak sie zdarza,pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nigdy nie wyrzucam ,zawsze pruję pruję, z tym swetrem to już walka, nie wychodzi i tyle.

      Usuń
  13. Ciekawe podsumowanie hehe
    Życzę dużo zdrowia i robótek ręcznych w 2021! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paulino , Tobie też zdrowia i dobrych wyników.

      Usuń
  14. Nie mam czym się pochwalić. Ale się pochwalę. Jeden maluśki szaliczek dla maluśkiego wnusia.
    Marność nad marnościami 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewno, chwal się i pokazuj, od czegoś trzeba zacząć, pozdrawiam serdecznie.😍😀

      Usuń
    2. Ja nie zaczynam. A właściwie to jednak zaczynam, po wieloletniej przerwie. O matko kochana ale szaliczka nie pokażę 🙃😊

      Usuń
    3. To do dzieła, czekam na Twoje dzieła,

      Usuń
  15. Wcale ta mało nie wydziergałaś, uważam nawet, ze rok był pracowity i owocny. Ufoki zdarzają się każdemu, ale pewnie i z nim się rozprawisz 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dużo drobnicy, raz się zrobi więcej raz mniej.Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Uleńko, aż nie mogę uwierzyć, że aż tyle wspaniałych rzeczy(bo kiedy spoglądam na wydziergane przez Ciebie śnieżynki, tak właśnie o nich myślę). Kiedy Ty znalazłaś na to wszystko czas?

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jakoś się zrobiło, wieczorami, jak popadło,Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  17. Świetny pomysł z takim podsumowaniem. Przyznam się, że ja całego roku nie ogarniam... dlatego wróciłam do prowadzenia bloga, by na bieżąco tworzyć archiwum prac :))
    Po długości listy widać, że nie próżnowałaś!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jakieś statystyki muszą być, jest jeszcze galeria w której widzę ile czego zrobiłam.Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Ula, kiedy był abażur na lampę, bo nie mogę znaleźć. W galerii wpisałam, kliknęłam na "szukaj", ale też mi się nie pokazał.
    Fajne takie podsumowanie zrobiłaś, dzięki temu widać, jaka jesteś pracowita mróweczka :) Do tego normalne życie, prowadzenie domu, maluchy! Te ostatnie -wiadomo- zbierają najwięcej energii i siły ale są najcudowniejsze :))) CiP podsyłam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, był abażur a raczej obrobienie klosza który się łuszczył , pozdrawiam.

      Usuń
  19. Świetne podsumowanie. Całkiem sporo zrobiłaś.
    Nie robię podsumowań.Dużo dobrego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziekuje za odwiedziny,nie robilam jeszcze swtetra bezszwow.oczywiscie mozna,ale to ciezka praca,robilam spodnice bez szwow, ale tam nie trzeba robic rekawow i tym podobnych rzeczy,moze sproboj,pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przy tej włóczce to dobrze by zrobić ten sweter bezszwowo , włóczka układa się w takie pasy, no i koniecznie chcę się tego nauczyć, tu najważniejsze jest rozliczenie oczek na początku robótki ,z tym mam problem. Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Super bilans roku. Pracowity jak zawsze. Pomyślnego Nowego Roku Ulenko , zdrowego, szczęśliwego i robotkowego😍

    OdpowiedzUsuń