sobota, 1 maja 2021

123.Kwietniowo na działce.

Jak co roku zachwycam się kwieciem wiosennym. Już jest kolorowo chociaż mrozy wyrządziły trochę szkód. Bardzo podmarzły róże,  lilie chyba 70 % wymarzło.
Pierwsze kwitną tulipany żółte i czerwone,  inne kolory jeszccze w pączkach.
Szafirki, wszędzie szafirki i w trawie, w piwoniach, tulipanach.


Wczesna odmiana piwonii już ma pączki.
Rozkwita wiśnia.
Hiacynty których z roku na rok mniej.



 Nowa zdobycz od siostry.

Ostatniego kwietnia bylismy ze ślubnym na działce. Pchał mnie na wózku inwalidzkim , potem siedziałam na leżaku z podnóżkiem. Jedną rabatę z kwiatami wyczyścił , czosnek wyczyścił, ścieżkę odchwaścił ,posiał rzodkiewkę i sałatę. Ten wyjazd nie był dla mnie dobry , jednak powinnam mieć specjalną podpórkę pod nogę aby noga była prosta a nie zgięta. Dzisiaj o 1cm grubsza. Ograniczę się do takiego wyjazdu raz na tydzień.Tak pięknie i kolorowo teraz na działkach.

Bardzo dziekuję za odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam .

43 komentarze:

  1. Piękną wiosnę widać u Ciebie na działce :).

    Mam nadzieję, że noga szybko wróci do zdrowia żebyś mogła w pełni cieszyć się urokami działki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z noga to będzie długo trwało.Chociaz popatrzeć na te kwiaty i warzywa.Slubny bedzue pracował.

      Usuń
  2. Dla nóżki życzę zdrówka. Wiosna ma swój urok, wszystko kwitnie powoli i budzi się ze snu. Robi się kolorowo.
    Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze wiosenne najpiękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne kwiatki, miło podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty lepiej dbaj o nogę, bo to teraz priorytet! Działka poczeka, a ty nie wyrabiaj 200 procent normy, boś nie jest górnikiem! Masz dbać o siebie i nogę,i już, i natychmiast!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nic nie robiłam na działce, ślubny robił. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Popieram Fusilkę! Robota nie zając, a Ty o siebie dbaj. Buziaki :)))

      Usuń
    3. Aniu to też nie robię.

      Usuń
  6. Ula faktycznie pięknie i kolorowo na Twojej działce ale zdrowie teraz najważniejsze. na działkę zawsze zdążysz, dbaj o siebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Slubny pracował ja siedziałam.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Piękne kwiaty! Wczesne piwonie to te ciemnoczerwone, które nie mają tak intensywnego zapachu jak te późniejsze. Moja mama je uwielbiała, kupowałam je dla niej na dzień matki;)
    Pilnuj zdrowia! Mnie też ciężko się pogodzić z niemożnością rzucenia się w wir ogrodowy, ale w życiu rządzi zasada - przystosuj się albo zgiń... wybór jest jeden ;))
    Ściskam i zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale to ślubny pracował.Ja tylko podziwiałam kolory na działce.Pozdrowka.

      Usuń
  8. Są w sklepach składane stołeczki / np. dla rybaków /, mieć taki na działce albo wozić ze sobą i podstawiać pod nogę, żeby była prosta. Bo pobyt na działce to powietrze i kwiaty, które kochasz... Sama sprawdzisz, co Ci służy a co szkodzi. Zdróweńka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matyldo, na działce ma fotel z podnozkiem
      Do wózka inwalidzkuego nie możemy nigdzie dokupić specjalnego podnózką. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Kolory, szczególnie natury, bardzo pozytywnie działają na naszą psychikę; nie dziwię się, że chcesz wśród tych leczniczych kolorków przebywać, ale uważaj na siebie.
      Pozdrawiam serdecznie i szybkiego powrotu do zdrówka życzę

      Usuń
    3. Dziękuję, a jak dojdą bzy to będzie bajka.Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Piękna wiosna u Ciebie zagościła. A u mnie zimno i leje.
    Niech nóżka szybko zdrowieje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta piękna wiosna była w piątek, od soboty zimno a dzisiaj leje.Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Miło popatrzeć na Twój ogródek, tak tu kolorowo i wiosenne. W tym roku wszystko późno kwitnie. Czekam na to aż zakwitnie moja ukochana magnolia. Pozdrawiam cieplutko z deszczowej i zimnej Bydgoszczy ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u nas magnolie w pełnym rozkwicie.pozdrawiam.

      Usuń
  11. Ładne masz kwiaty,a w moim ogródku grasuje kret, mam nadzieję że się wyprowadzi.Nogę dobrze by było trzymać wyprostowaną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elizo.Na dzień noga jest bandazowana i leży na twardej poduszce .Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Ogród daje moc i odpoczynek, co jest w tej chwili Wam bardzo potrzebne. Mój ogród jest w opłakanym stanie, pomijając grasującego kreta to nasza próba odnowienia warzywnika, nieco go zmasakrowała, a pogoda nie pozwala na dłuższe w nim prace.
    Trzymajcie się ciepło, wracaj do zdrowia:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Chlod, wiatr i deszcz nie pozwalają na pracę.My jeszcze nic nie posialismy a moje pomidory chcą już do ziemi.Pozdrawiam

      Usuń
  13. Kwiaty wiosenne dodają niebywałej energii; ja je uwielbiam, każdy najmniejszy przejaw odradzającego się życia.
    Oszczędzaj się Uleńko, chłoń oczami wszystko, choć pewnie - tak się domyślam - boli Cię to siedzenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż pooglądać, nasycić wzrok.W tym tygodniu planuje chociaż raz pojechać. Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Uwielbiam kwiaty! To one napawają mnie optymizmem i radością życia. Przyroda kiedy rozkwita jest taka cudna.Twoja działka cudnie kwitnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham kwiaty a teraz po z8mie to człowiek spragniony kolorów.Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Pięknie jest w ogródku. Życzę powodzenia i trzymaj się zdrowo . Pozdrawiam serdecznie 🌷🌺🌺🌺🌺🌺🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.Teraz kwitnie najwięcej.🌷🌷🌷💐💐💐

      Usuń
  16. Ulcia, przede wszystkim zdrowia Ci życzę.
    A kwiatki sa przepiękne, ładnie tam i tak kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana zdrowie jest najważniejsze, oszczędzaj się, dobrze że mąż się zajmuje działką u mnie jest odwrotnie.
    Wiosna powolutku się budzi, wszystko idzie w dobrym kierunku 🙂
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci dużo zdrowia 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko , moje zawsze były kwiaty, sianie i sadzenie warzyw , zbieranie warzyw i owoców a mąż to pomagał przy pieleniu , skopanie gleby , trawa, podlewanie.Jest jak jest.Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Szkoda ,ze wiosna tak mało rozkwita ale u Ciebie pięknie. Uważaj na siebie. Zdrowie jest najważniejsze 😍

    OdpowiedzUsuń
  19. Wcale Ci się nie dziwię, ze Cię ciągnie na działkę, ale jednak uważaj na nogę, bo z zakrzepicą nie ma żartów.
    Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na działkę pojechałam wózkiem inwalidzkim.

      Usuń
  20. beautiful flowers, i only know tulipans and cherry blossoms
    best regards
    color wigs

    OdpowiedzUsuń