niedziela, 23 maja 2021

126.Zielone Świątki i kolejna zabawa.

Dzisiaj zdjecia troszke inaczej weszły.  Pandemia koronkowa u Ani   część piąta.

Wykonałam 6 bombek, nici to Maximum, szydełko nr 1,25.  Bombki wykonywałam wg filmików.


Zdjecie dla Ani.


Rozwijająca się piwonia. Nazwa w języku niemieckim to Pfingstrose co w tłumaczeniu znaczy róża zielonoświątkowa.Powinna być już być rozkwitnięta.

 

Trochę majowego kwiecia którego już nie ma.

Wiśnia zakwitła cudownie ale ile będzie owoców to sie okaże.
Moje ulubione narcyzy.

Miniaturki irysów.
Ostatnie tulipanki.

Stara jabłoń, na nią zawsze można liczyć.


Jabłoń zimowa też pięknie zakwitła. Śliwki w tym roku strajkują, węgierka troszeczkę kwiatów a renkloda to nawet nie wiem czy miała w ogóle kwiaty.

Ponoć na warzywniku nic nie wzeszło, stoją tylko posadzone pomidory .Piszę ponoć gdyż muszę sama to zobaczyć a nie byłam na działce ze względu na pogodę a siedzieć tam w wietrze to żadna przyjemność.Sianie to była zawsze moja robota .

Banerek dla Ani.

Coś dzisiaj post sie pokręcił. 

Dziekuję za odwiedziny i komentarze. Życzę słonka bo deszczu i wiatru dosyć juz. Ja nadal uziemiona, a tu zaproszenie na ślub i wesele mojej chrześniaczki. Trzeba będzie jakiś taboret pod stół sobie dać aby noga była wyżej. 

Pozdrówka dla wszystkich. Teraz czas  kończyć robótke dla Reni.


 

48 komentarzy:

  1. Piękne bombeczki Ci wyszły:)
    Drzewka i u mnie kwiatkami obsypane, ale ile z tego owoców będzie nie wiadomo - zimnica straszna i pszczółek mało przyleciało; mąż, który w ogrodzie częściej przebywa mówi, że pszczół nie ma wogóle, a tylko jeden bączek przylatuje i kwiecie zapyla:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.Zimnno mogłoby odpuścić.Nic nie wschodzi tylko chwasty rosną. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. A mogę poprosić o linki do filmików?
    Działka u Ciebie nadal kolorowa i na pewno jakieś zapalacze tam latają!
    Kuruj swą nogę i nie przesyłam! A ryczka zawsze mile widziana w takich razach!
    Serdecznosci niedzielne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana.Nic nie robię na działce, zresztą rzadko bywam bo wietrznie i chłodno.Kwiaty tylko podglądam.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Nie przesilaj miało być! Przepraszam! 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj , co mi czasami w komentarzach wychodzi jak z komórki pisze.😅

      Usuń
  4. Piwonie powinny być już rozwinięte, ale w tym roku wszystko opóźnione. Nawet kasztany nie zdążyły zakwitnąć na matury;))).
    A Twoje piękne białe, koronkowe bombki przypominają mi grudniowe święta, które kocham miłością wielką.
    Pozdrawiam i życzę zdrówka, dbaj o nogę, bo jednak te nasze kończyny dolne i górne są nam do życia niezbędne;))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też kocham te święta.Czas tak szybko biegnie że wnet zawitają święta BN.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ale śliczne te bombeczki. Majowe kadry zachwycają, jak tu nie lubić wiosny?
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna jest cudowna ale w tym roku nie dane mi jest się nie delektować
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  6. Bombeczki to prawdziwe cudeńka. Pięknie i kolorowo u Ciebie tak jak w przysłowiu,, W maju, jak w gaju". Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, znalazłam piękne filmiki których nie zapisałam a wzory tam były piękne.Czas kolorów już się kończy.Po!drawiam.

      Usuń
  7. Ula cudne te bombki, Bardzo lubię te wzory na akrylowe bazy. Już dawno nie krochmalę bombek na balonach.
    A w ogrodzie fakt dzieje się , życzę zdrówka oby Twoja nóżka wróciła do normalnych rozmiarów jak najszybciej.
    Pozdrawiam i bardzo dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dzieje się w ogrodzie bez mojego udziału a ja to lubiłam.Zabawa daje motywację gdyż siostrzenica chce ozdoby ręcznie robione na choinkę.Pozdrawiam

      Usuń
  8. Piękne bombki wydziergałaś!
    Odpoczywaj i nie przemęczaj nogi!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Irenko, dużo leżę ale już mi gardłem wychodzi
      Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Bombki piękne! Zaczynam się zastanawiać czy nie wyhaftować zawieszek na choinkę, trzeba wcześniej pomyśleć żeby potem zdążyć :)
    U mnie też zimno i wietrznie :(
    Ściskam i zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawieszki są pięknie na choince.Dzisiaj cieplej ale na jak długo.Pozdrawiam

      Usuń
  10. Bombeczki piękne!
    I piękne majowe kwiaty. Kiedyś miałam cały rząd narcyzów. Nie mam pojęcia, co im zaszkodziło, że wyginęły...
    Dużo zdrowia dla Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Narcyzy lubię od czasu do czasu być przesadzane albo nornica zniszczyła.Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Śliczne bombeczki w koronkowych ubrankach. Życzę ci dużo zdrowia , aby z dnia na dzień było coraz lepiej. Dobrego tygodnia 🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu.Noga już lepsza ale dalej zastrzyki.Pozdrawism
      🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸

      Usuń
  12. u wszystkich takie piękne kwiaty, a u mnie zarośnięte wszystko na działce, bo leje i nie idzie dotrzeć. Piękne te Twoje pandemiczne koroneczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kwiaty zarosniete , warzywnik na którym nic nie wyszło jakoś wygląda, trzeba ślubnemu na nowo siac.Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Kocham takie bombki koronkowe, mam nawet kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne bombeczki, Ja jeszcze nic nie zrobiłam dla Ani w tym miesiącu, działka mnie zatrzymała -:)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Masz czas do 15 czerwca.A my na działkę nie możemy pójść, deszcz, wiatr .Slubny był pomidory posadzić. Obawiam się że to co posiane czy nie zgniło.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  15. Ile bombeczek, a jakie ładne:) Pięknie wyglądaja drzewa w pełnym kwitnieniu:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drzewa w pełnym rozkwicie są cudowne niestety czas ich minął, teraz czekać czy jakieś owoce będą.Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Śliczne bombki.Maj to najpiękniejszy miesiąc w roku.
    Zawsze jest czym się zachwycać. Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.Oby jak najszybciej zrobiło się cieplej.Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Przepiekne bombeczki :) a wiosna widac w pełni !

    OdpowiedzUsuń
  18. Bombki cudowne i jak ich sporo. :)
    Piękna wiosna w Twoim ogrodzie.
    Moja piwonia jeszcze w pąku, ale już widać blisko do rozkwitnięcia.
    Dbaj o siebie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.Ja zerwałam pàk do domu i się rozwinął.Ktos poczęstował się piwonià na działce.Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  19. Uleńko, bombki śliczne :) A kwiaty jabłoni jakie cudne! Zawsze uwielbiałam kwiaty jabłoni, u babci kwitły, każda jabłoń była inna i miała inne jabłka, dojrzewające o różnych porach. Ach, co to był za świat... Zdrówka kochana i dbaj o nóżkę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu.U mnie jest jeszcze jedna baŕdzo stara jabłoń.Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Prześliczne bombeczki, muszę kiedyś spróbować takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bombki Cudne, a piwonia prześliczna. Co za kolor!!!
    Ula, pozdrawiam serdecznie, trzymaj się!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne bombki. Pod moim balkonem rosną piwonie ale jak na razie to tylko maleńkie pączki. Wszystko spóźnione przez ten wyjątkowo zimny maj. I tak na to zimno masz pięknie kwiatowo a jabłoń zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ta jabłoń to stara odmiana a ta piwonia to wczesna odmiana.Pozdrawiam.

      Usuń
  23. Piękne bombki, prześliczne. Wiosna jak zawsze zachwyca, szkoda, że nadal jest tak zimno. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już dosyć zimna i deszczu, nic z warzyw nie rośnie.

      Usuń
  24. Swietne bombeczki swietne :)

    OdpowiedzUsuń