wtorek, 8 marca 2022

163. Trochę kolorów.

Trochę przerwy było u mnie, jakaś taka powolna jestem jednak powoli coś powstaje. Dzisiaj troszkę prac wielkanocnych,małych że małych ale coś jest. Prace powstają do zabawy na FB (  grupa zamknięta ) co nie przeszkadza aby tu je pokazać. Zawsze mam zapas kurzych wydmuszek z poprzedniego roku więc była okazja aby je wykorzystać. Skromne koszulki ot tak wzory z głowy.
I kilka maleństw do przyklejenia na jajka,  wzory z sieci chyba jeszcze od WIKI której blog zniknął z sieci ,wielka szkoda.

I co dalej, zwykła codzienność, lekarze się mnie przyczepili i trzeba robić różne badania tylko że niektórzy żyją w innym świecie i chyba nie znają terminów oczekiwania. Rehabilitację już sobie sama zapłaciłam ,są to masaże na kręgosłup zupelnie inne jak z NFZ które mi jeszcze zaszkodziły, wiecej o chorobach nie piszę bo nastroje są już i tak ponure.

Mamy już sporo uchodźców, sporo darów było zebranych i dalej się zbiera. Niech wreszcie ta wojna się skończy.

Wszystkim paniom życzę WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ,

Pozdrawiam serdecznie.
 

36 komentarzy:

  1. Piękne ozdoby wielkanocne u Ciebie powstają 🙂 zawsze się zastanawiam czy te wydmuszki z kurzych jaj nie popękają 😉
    Dla Ciebie Ulu również wszystkiego dobrego, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko, mam kilkuletnie wydmuszki i są ok.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Super koszulki na wydmuszkach i super maleństwa. :)
    Dziękuję za życzenia i je odwzajemniam. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,wydmuszkami ozdabiam połowę mieszkania, lubię gałęzie a na nich wydmuszki Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Ojej! To już ten czas na wiosenne dziergotki?Chyba muszę się zmobilizować!
    Macham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już czas kochana ,a ozdoby BN pokazałaś? Buziaczki.

      Usuń
  4. Ula ważne ze coś powstaje. To nic że wolno, każdy robi swoim tempem. Bardzo fajne te koszulki na jajca a i te maleństwa będą super wyglądac na jajeczkach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, co roku coś robię, czasami oddam ,coś trzeba robic.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. No proszę, to u Ciebie wiosna pełną buzią skoro już jajkowe dziergotki na tapecie 🌞 Zdrówka Uleńko 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to już porą troszkę pomyśleć o świętach ale na działce bylam w tym roku raz a napewno kwiatki tam kwitną.Buziaki.

      Usuń
    2. Widziałam już kwitnące krokusiki liliowe, fioletowe i żółte 🌞

      Usuń
    3. Cudne te pierwsze kwiatki. 🌷🌷🌷

      Usuń
    4. Nooo! 🌼🌺🌹🌻🌷🙂

      Usuń
    5. 🌺🌷🌷🌷🌸⚘😗

      Usuń
  6. Jakie śliczności wielkanocne, Urszulko. Te szydełkowe zajączki i kurczaczki są przesłodkie. I bardzo mi się podobają ubranka na wydmuszki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu , lubię wystrajac mieszkanie takimi wydmuszkami.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Świetne ubranka na wydmuszki.Też mam obawy, że przy ubieraniu mogą popękać wydmuszki. Dużo zdrówka i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pękną, czasami trzymam jajko w rękach i wykańczam ostatnie rzędy.Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Super pisankiwe ubranka i ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  9. Ula, swoimi wielkanocnymi cudeńkami przypomniałaś mi, ze najwyższy czas zabrać się za kartki świąteczne.
    A tak mi się nie chce....
    ps. zdrowia pilnuj i na ile możesz korzystaj z prywatnego leczenia, bo NFZ to jest atrapa leczenia a nie leczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, staram się w miarę. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Bardzo sympatyczne ubranka dla jajeczek. A tych drobiażdżków nie umiem sobie wyobrazić na jajkach. Pokażesz efekt końcowy? Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matyldo, przykleić z dwóch stron na skorupkę.Buziaki.

      Usuń
  11. Koszulki bardzo ładnie ozdabiają jajka na Wielkanoc :)
    Życzę duo zdrówka i pokoju nam wszystkim <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu, każdego roku coś tam na Wielkanoc tworzę, chyba to już tradycja.Buziaki.

      Usuń
  12. Śliczne wielkanocne ozdóbki. Ja też ostatnio miałam przerwę w blogowaniu. Ta wojna napawa pesymizmem. Ciągle nie mogę zrozumieć jak ludzie ludziom mogą zgotować taki los. Pozdrawiam wiosennie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta prawda Marysiu, trzeba żyć dalej.Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  13. Uleńko bardzo podobają mi się Twoje wielkanocne ozdoby. Śliczne ubranka zrobiłaś na jajka :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, lubię jajkami dekorowac.Buziaki.

      Usuń
  14. Bardzo podobają mi się takie ubrane jajka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ważne że do przodu, a to najważniejsze :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te koszulki na jajeczka, ja trochę inne robiłam.
    Z tymi terminami na zabiegi rehabilitacyjne to szok jakiś .U mnie tak samo.Lekarz ortopeda i rehabilitant: zabiegi i ćwiczenia...a termin za 8 miesięcy :/
    Uściski ślę :)
    W innym temacie-Świat powariował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, służba zdrowia upada.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń