poniedziałek, 14 marca 2022

164.Zabawa i nauka u Reni m-c marzec.

Kolejny miesiąc zabawy u Renatki  https://reanja1.blogspot.com/2022/03/c-luty.html#more  , tematem były mitenki  a ja tworzę jeszcze dodatkowo  koc z elementów.
 
 
Zdecydowałam wykonać je na szydełku,   włóczka nie wiadomo jakiego pochodzenia,  z odzysku ale na pewno z dodatkiem wełny.  Powinnam zapisywać rzędy kiedy co dodaję ale jakoś wyszło, na rękach nie widać niedociągnięć.
Mitenek to ja nigdy nie miałam to pierwsza próba. Korzystałam z kilku  filmów po trochę. Kolor autentyczny jest na zdjęciach powyżej.

Jeszcze obydwie na plaskacza. Zadanie wykonane,  ciekawe co będzie w m-cu kwietniu.

Bardzo dziękuję za komentarze i odwiedziny.Pozdrawiam mocno i trzymajcie się.


 

45 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i praktyczne mitenki, Urszulko. Kocyk zapowiada się super.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo Małgosiu, zaciekawiły mnie szydelkowe mitienki , kiedyś jeszcze spróbuję szydelkowych skarpet.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ula super wyszły te mitenki, aj też sie teraz męczę za swoimi. Kocyk prosty sobie wybrałam juz cos tam wydziergałam. Szkoda że nie będzie chyba już okazji aby je przetestować, no chyba że ktoś wydzierga z cieniutkiej włóczki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneczko, może mitenki na rower wykorzystam, pierwszy raz mam z nimi do czynienia, czekam na Twoje slicznosci , pozdrawiam.

      Usuń
  4. Jak zawsze coś fajnego zrobisz, mitenek nigdy nie miałam i nie wpadłam na pomysł, żeby je mieć 🙂 buziaki 🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anusiu, też nie miałam mitenki, była propozycją to zrobilam, spróbowałam.Buziaki.🌷🌷🌷🌷🌷

      Usuń
    2. Spróbowałaś i jak wyszły! Rewelacja 🌺🌺🌺

      Usuń
  5. Uleńko świetne! bardzo mi się podobają:) bardzo się cieszę, że jednak wypróbowałaś- zobaczysz jak się przydadzą w chłodniejsze dni:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, staram się.Pozdrawiam i do przyszłego miesiąca.

      Usuń
  6. Ulko, znów wydziergalas cudenko. Bardzo podobają mi się te Twoje mitenki. Są bardzo praktyczne można bez zdejmowania rękawiczki obsługiwać telefon. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Haniu, będę próbować użytkowania. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Świetnie sobie poradziłaś i masz śliczne mitenki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, jestem z nich zadowolona.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. Gratuluję pierwszych mitenek. To teraz będą następne. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu, nie wiem czy będą kolejne ,była to próba ja wolę rękawiczki.Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Piękne! Brawo, brawo!
    Też jestem ciekawa zadania kwietniowego.
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu, będziemy czekać.Pozdrawiam.

      Usuń
  10. WOOOOW, ale pięknie wyszły!! Bardzo mi się podobają :).
    Uściski Uleńko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ulcia, ale świetnie Ci wyszły, no brawo Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne mitenki i fajny kolor. Na pewno się przydadzą.
    Robiłam mitenki ale na drutach. Miłego dnia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie i bardzo dziękuję, ala mitenki na drutach też kiedyś zrobilam
      Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Nigdy nie miałam mitenek, nie mam i nie będę ich poszukiwać. W cieplejsze dni chodzę z gołymi rękami, w chłodniejsze zakładam rękawiczki. Ale Twoje mitenki są bardzo pomysłowe: i ładne, i ocieplają nawet przegub ręki- super! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie nosze mitenek ale biorę udział w takim kursiku to spróbowałam, pozdrawiam.

      Usuń
  14. Rewelacyjne mitenki Urszulko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo, cały czas się uczę i próbuje.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie robiłam mitenek, Twoje są super !!!
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to czas spróbować. Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Kocham mitenki przedwiośnie to idealna pora na nie, już za ciepło na rękawice ale jeszcze trochę chłodem wieje. Pięknie Ci wyszły <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, to moje pierwsze mitenki .Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Wyszły elegancko🙂. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogą być bardzo pożyteczne zwłaszcza teraz i wczesną jesienią. Wyszły super, też takie spróbuję zrobić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, spróbuję bo pierwszy raz mam mitenki Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Ekstra! myślę, że na chłody poranków i wieczorów jeszcze się przydadzą tej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę Violu próbować je nosić bo dla mnie to nowość.Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Ula bardzo fajnie prezentują się Twoje mitenki, ja za swoje zabieram się już 3 rok i nadal nie posiadam 😉 W południe jest ciepło ale rano jeszcze na minusie, ja bym chodziła z przyjemnością!
    Pozdrawiam serdecznie 😊🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jednak bardziej kocham rękawiczki, spróbowałam.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  22. Bardzo fajne mitenki zrobiłaś Ulu! Jestem nieodosobnioną osobą, która nie przepada za rękawiczkami. Jak zimno, to mietnki są niezbędne. Kocyk będzie radosny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, lubię resztkowe koce , może będzie na działkę dobry, pozdrawiam.

      Usuń
  23. Bardzo ładnie wyszły mitenki.Jest też wydziergane miejsce na kciuk. Muszę kiedyś spróbować takie zrobić z paluszkami.Pozdrawiam Joasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to była próba.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  24. Świetne ,takie ze ściągaczem :)
    I kocyk coraz ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ściągacz reliefowy. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń