niedziela, 27 marca 2022

166.Zabawa u Splocika , miesiąc marzec.


 Kolejny miesiąc zabawy z przysłowiami,   zabawa u Splocika     https://splocik2.blogspot.com/2022/03/rekodzielo-i-przyslowia-3-marzec.html  .

Przysłowia na marzec :

1. Lepszy jest piękny obraz niż piękne ramy.
2. Nie wsadzaj nosa do cudzego trzosa.
 
Wybrałam przysłowie nr 1 a konkretnie słowo ramy-   ramka, 

 Zrobiłam zawieszkę umocowaną na metalowej obręczy,   obręcz  to też rodzaj ramki ale okrągłej, zawsze to ramka. Mam nadzieję że będzie mi zaliczone.To już trzecia obręcz, poniżej zdjęcie całej kolekcji.



 Trudno było zrobić zdjęcie całej trójce, kolor wyblakły, oryginalny kolor jest na zdjęciu nr 1. Zawieszki wiszą nad telewizorem w pokoju który spełnia kilka funkcji i ma kilku właścicieli , jest sypialnią dla gości, jest własnością dwóch wnuków, jest pokojem zabaw dla mniejszych wnuków i pokojem telewizyjnym jeśli czasami z ślubnym oglądamy coś innego, spełniał też dwa razy rolę pokoju położnego. 


Na dzisiaj tyle, pozdrawiam i bardzo dziękuję za komentarze i odwiedziny. Miłej niedzieli.
 

44 komentarze:

  1. Ale pięknie wykonane :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszki są przecudne :) Urszulko podziwiam Twój talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, oj tam ,taka aż zdolna nie jestem.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Urocze zawieszki. Z pewnością cudownie zdobią pokój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, już zdobią pokój to była trzecia zawieszka która miała tam swoje miejsce docelowe.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Przepiękne zawieszki! Idealnie wyszła Ci cała trójka. Uwielbiam rękodzieło.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję, miło mi .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ula jestem zachwycona, nie koniecznie sama ramką ale tym co umieściłaś w środku, a mianowicie tą serwetką. jest świetna i jak widać nie taka wielka, a może mnie się tylko tak wydaje :-).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, w środku jest tylko kawałek serwetki ,może połowa, musiałam kombinować.Pozdraw8am .

      Usuń
  7. Śliczne Twoje "obrazy" szydełkowe w okrągłych ramkach. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinie.Ja również się cieszę że jest taka zabawa. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. Pięknie zostały wykonane te zawieszki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Fajnie Ci wychodzą te zawieszki. Do drugiego przysłowia to nie wiem, co by można było zrobić? Zaintrygowałaś mnie sformułowaniem "pokój położny". Czyżby wnuki rodziły się w domu? Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. Dziękuję Iwonko za odwiedziny, może źle się wyraziłam, kolejny raz córka urodziła a właściwie miała cesarskie cięcie i jakiś czas rezydowała po szpitalu w tym pokoju, czyli mam czwartego wnuka.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Bardzo lubię takie ozdoby. Takie serwetki naciągnięte na ramki wykorzystuję do robienia łapaczy snów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w sumie to początek łapaczy snów, synowa dodała sobie wstazki i inne rzeczy ale ja chciałam takie.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. piękne te zawieszki :) tylko piórka doczepić i łapacz snów gotowy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dekoracyjne zawieszki! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, chcialam w tym miejscu trzy.Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Fajne te zawieszki, robią klimat szczególnie gdy ich jest kilka. Buziaki 🌸

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna kolekcja Urszulko . Sliczna cała trójka. Rozśmieszyło mnie jak duży masz duży pokój a ja to doskonale znam. U mnie podobnie 🌞

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna kolekcja i ślicznie sie prezentuje na ścianie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renatko, ta trzecia dopełniła puste miejsce.Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Uleńko , piękne są te zawieszki. Idealne na wiosenne dekoracje. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌞🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu, te zawieszki tam już jako stały element, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Piękne ozdoby! Wspaniała dekoracka pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uleńko są piękne! Bardzo mi się podobają. Są oryginalną ozdobą.
    Buziaki posyłam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jestem z nich zadowolona, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  18. Jeden pokój a ile rzeczy się w nim wydarzyło, ile pokoleń przewinęło, ile wspomnień pozostało... a teraz są w nim jeszcze te piękne zawieszki, brawo Ulcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu, faktycznie ten pokój to jakis inny świat, czasami to jak w sklepie zabawkowym, buziaki.

      Usuń
  19. Niezwykłe te zawieszki! Bardzo piękne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawieszki bardzo dekoracyjne. Wraca moda na takie ozdoby, na haftowane makatki na ściany.Piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elizo, ja zawsze takie rzeczy lubiłam.Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Piękna zawieszka. Od razu mi się skojarzyła z łapaczem snów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to w zasadzie są łapacze snów ale ja wolę beż wstazek i koralików. Synowa sobie tam dorobiła wstazki.Pozdrawiam

      Usuń
  22. Piękne rozety wykonałaś, cudnie prezentują się na ścianie 🤩
    Pozdrawiam Ula🌷😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Serwetka w takim wydaniu jest śliczna. Cała trójka prezentuje się wspaniale.
    Uluś, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję pięknie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń