sobota, 19 marca 2022

165.Jak co roku, pierwsze kwiaty.

Co roku to samo ale zawsze cieszy. 

Ciemiernik.


Snieżynki i krokusy pięknie się rozrosły,

Jesienią posadziłam nowe krokusy i kilka już kwitnie.




 
Mały ogródek pani z sąsiedniej klatki, latem bardzo kolorowy.



Pośród irysów  pokazały nieśmiało łebki żonkile.



Kępki starych fioletowych fioletowych krokusów, sporo ich w tym roku.

Posadziłam jesienią ozdobny czosnek,  nie wiem czy to już pora aby wyszły ? nie mam pojęcia.

Jeszcze prace nie ruszyły, tylko beczki na deszczówkę wystawione,  mokro i wietrzno było w czwartek, posadziłam tylko 6 bratków, nie wiem czy nie zmarzły bo w nocy było -6 stopni to tam jeszcze więcej.

Czosnek i zimowa cebula pokazują swoje zielone liście,  wczesna odmiana piwonii też już listki wypuściła, hiacynty pokazują małe pączki.

Dziąłką rządzą szafirki, to jakaś masakra, one są wszędzie. Tyle z frontu działkowego, pozdrawiam serdecznie.

38 komentarzy:

  1. Urszulko, te wiosenne kwiaty radują oko, wiosna już tuż tuż.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Małgosiu, radują ale noc -6 st. I dzisiaj znowu ? Buziaki.

      Usuń
  2. Fajnie że masz taki kolorowy azyl gdzie odpoczniesz wśród pięknego kwiecia. Już teraz pięknie Ci wszystko kwitnie a co będzie w lipcu ?!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneczko, ja oglądam moje kwiaty ,podziwiam ale dużo czasu to nie mam bo to czas zapraw, mam owoce i warzywa oby tylko zdrowie dopisało.Buziaki.

      Usuń
  3. Jak miło oglądać budzącą się do życia przrodę. Małe kwiatuszki a tak wiele radości dają😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Amuszko, to cudowny czas na działce, roboty jeszcze nie ma a podziwiać jest co,kocham ten czas tylko mrozy niech ustaną.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. U mnie tylko przebiśniegi i krokusy sie pokazały, cebulka coś sie też już zieleni:) Cudnie jest- idzie wiosna:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy odrobinie kolorów swiat nabiera uroku i radości.Pozdrawiam niedzielnie.

      Usuń
  5. To u Ciebie wiosna całą gębą! Co prawda i u mnie kwiatuszki i zawiązki liści się pojawiają, ale mniej. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosennie ale chłodno, wietrznie ale powolutku wiosna nadchodzi, pozdrawiam.

      Usuń
  6. Piękności! U mnie w okolicy widziałam tylko garstkę krokusów i przebiśniegów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo , niebawem kolejne kwiaty.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ladne kiatki! U mnie już po krokusach i przebiśniegach, ale za to zaczęły kwitnąć forsycje i najwcześniejsze tulipany. A ja mam w planach na dzisiaj opryski drzewek owocowych. Zanim zaczną kwitnąć!
    Pozdrawiam!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u Ciebie wszystko wcześniej, macie inny klimat.Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Witaj, ale pieknie kwiatki obrodzily,wspaniale wygladaja szafirki, ten kolor jest niezwykly,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, coraz więcej się kolorów pokazuje a to cieszy .Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Pieknie. U nas kwitna nawet narcyzy, szkoda, bo na Wielkanoc nie bedzie juz nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, narcyzy się dopiero wychylają, hiacynty też, coś tam na Wielkanoc do wazonika będzie. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Piękny jest ten Ciemiernik :D Super zdjęcia!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczoraj szłam przez park i widziałam kobierzec z krokusików żółtych, fioletowych i liliowych. Prześliczne! Mamy już prawdziwą wiosnę 🙂 Kwiatusie pokazałaś cudne, Uleńko, buziaki 🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, te kolorki cudownie współgrają. Buziaki.😗🌷⚘🌺🌹

      Usuń
  12. U mnie jeszcze krokusów mało ale ciemierniki, i przebiśniegi pięknie się prezentują tej wiosny. Prace ogrodowe powoli zaczynam np. cięcie drzew i hortensji. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja tylko poradziłam 6 bratkow, jeszcze aż tak nie pracujemy. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Ależ piękne. Budząca się do życia wiosna daje tyle radości, mimo wszystko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko, czasami mało trzeba aby się cieszyć Pozdrawiam.

      Usuń
  14. I do razu mi zapachniało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Lidziu, trochę kolorku 8 świąt inny.Buziaki.

      Usuń
  15. Pierwsze, wiosenne kwiaty cieszą bardziej, niż późniejsze naręcza. Przez jakiś czas nie miałam Internetu i dużo się u mnie działo Ulu, dlatego aktywność blogowa była minimalna, ale się poprawię. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko bardzo się cieszę że się odezwałaś, mam nadzieje ze juz wszystko dobrze.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Pięknie, wiosna to moja ulubiona pora roku, uwielbiam to, jak wszędzie pojawia się zieleń i kolory, a na miejskim targowisku w końcu pojawia się mnogość warzyw :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kwiaty, zwłaszcza ten ciemiernik mnie zachwycił. Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  18. Napisałam na blogu przepis na ciasto. Myślę , że może być do każdych owoców. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌞🌞🌞🌞🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.Buziaki.😗😗😗⚘⚘⚘⚘

      Usuń
  19. Wiosna nadeszła. W ogrodach robi się kolorowo. Ślicznie jest u Ciebie, Urszulko.

    OdpowiedzUsuń