sobota, 9 kwietnia 2022

168.C@K miesiąc kwiecień.


 Kolejny miesiąc zabawy u Reni   https://reanja1.blogspot.com/2022/04/c-kwiecien.html   .W tym miesiącu mieliśmy do wykonania ozdoby świąteczne .



U mnie zagościły zajączki   szydełkowe i trzy jajeczka.



Kontynuuje również w tej zabawie dzierganie koca, u mnie resztkowy. Powstały kolejne kwadraty , kolory bardzo przekłamane coś przestawiłam w aparacie ( zdjęcia z komórki ).


Jutro Niedziela Palmowa,  zrobiłam małą tradycyjną regionalną palemkę czyli bazie , coś zielonego (generalnie powinien być bukszpan ale ćma pożarła go maksymalnie ), dodałam kawałek cyprysika.



Dziekuję za odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam i życzę spokojnego Wielkiego Tygodnia. 

Życzę pieknej pogody, były dwa dni a teraz deszcz i wiatr a na cmentarz też trzeba pójść, może jutro lub w poniedziałek.

Trzymajcie się.

36 komentarzy:

  1. Bardzo wdzięczna palemka a i zajączki ciekawe. Pozdrawiam i udanego weekendu życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, również życzę miłego i ciepłego weekendu ,u nas zimno.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Kocyk będzie superaśny! 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Fuscilko, to będzie kolorowy zawrót głowy, Buziaki.

      Usuń
  3. Zajączki, jajka, palemka - już robi się świątecznie. :)
    Kocyk zapowiada się ciekawie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to już powoli czas świąteczny, powoli dekoruje mieszkanie.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Piękne ozdoby. Takie kocyki bardzo lubię. Palemka super , miłego weekendu 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu, już kilka resztkowcow popełniłam.Pozdrawiam serdecznie.😘🌺🌺🌺

      Usuń
  5. Fajne te zajączki na jaja. Kocyk zapowiada się bardzo fajnie, ale tego zszywania to Ci nie zazdroszczę .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ,na bieżąco chowam nitki, jest tyle resztek że koc w jednym kawałku miałby też sporo nitek do chowania.Dziekuje i pozdrawiam.

      Usuń
  6. Superowe zajaczki no i palemka tez pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, palemka taka tradycyjna .Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Kocham Twoje zajączki, zwłaszcza, że jeden towarzyszy mi na co dzień. Palemka urocza, a zarazem skromna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne Twoje robótki,zwłaszcza te świąteczne. Moje bukszpany też ćma zeżarła, ale je obcięłam bardzo i ten pozostały pieniek i ziemię wokół niego skropiłam ( zalałam raczej) wapnem. Ożyła, w jesieni kilka gałązek wypuściła, teraz też ładnie wygląda. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elizo, mi nie udało się uratować bukszpanu, siostry jeszcze walczą.Pozdrawiam.

      Usuń
  9. U mnie też bukszpany padły po ataku ćmy bukszpanowej,nie mam ani jednego krzaczka 😔
    Słodziaki te zajączki jajeczka extra 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja tylko jednego szaraka zrobiłam - na drutach, ale pokażę bliżej świąt. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drutach to dluźsza praca.Pozdrawiam i czekam na Twojego kicaja.Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Uleńko u Ciebie już bardzo świątecznie:) Słodkie zajączki i jajeczka przygotowałaś, ale palemki ręcznie robione zawsze mnie zachwycają:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, zawsze to jakaś mobilizacja poprzez Twoja zabawę.Buziaki.

      Usuń
  12. Śliczne świąteczne prace,podziwiam wszystkie!!! Pozdrawiam bardzo gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu ,u Ciebie jest dopiero co podziwiać, te Twoje palemki, cudna.Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Piękna palemką zrobiłaś a ozdoby świąteczne urocze zwłaszcza zajączki. Koc rośnie i pewnikiem będzie wesoły swoimi kolorami. Spokojnego tygodnia oczekiwań na święta Ulenko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, koc będzie bardzo kolorowy.Milego tygodnia.Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Urszulko, śliczne ozdoby zrobiłaś, te zajączki są takie sympatyczne. Bardzo podoba mi się regionalna palemka, lubię takie ręcznie robione. A kocyk będzie naprawdę piękny, już to widać.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, powinno być dużo bukszpanu ale pożarte.Jaki będzie koc to sama nie wiem, kolorowy mocno.Buziaki.

      Usuń
  15. Mega kolorowe i urocze prace wyszykowałaś, ubranka króliczkowe słodkie 🐰😊
    Pozdrawiam słonecznie 😊🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, starałam się.Pozdrawiam serdecznie. 😘❤❤

      Usuń
  16. Jakie fajne ozdoby, te zajączki są takie wesolutkie, że wywołują uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baŕdzo dziękuję Lidziu ,pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Świetne są te Twoje zajączki, a koc zapowiada się bardzo kolorowo - nie zazdroszczę Ci chowania nitek :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, staram się na bieżąco chować nitki.pozdrawiam.

      Usuń
  18. Bardzo ładnie prezentują się te zajączki szydełkowe :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń