środa, 20 kwietnia 2022

170.Poświątecznie, dekoracje i spacer.

Tradycyjnie każde II święto idziemy na spacer na działkę, wiosna powoli ukazuje swoje cudowne barwy.
Szafirki, niestety moja zmora, sa wszędzie, wybieramy wiadrami a ich wciąż pełno.





Rabarbar już spory, bardzo lubię pierwsze kompoty z rabarbaru no i ciasto.



 Śliwka renkloda już rozwinęła swe kwiaty, reszta drzewek ma pączki.  

Wsadziłam jesienią cebulki czosnku ozdobnego ale nic nie wyszło.

Teraz moje dekoracje świąteczne.

Dwa stroiki dla moich bliskich na cmentarz.



Moje zajączki,

Tak ozdobiłam okno w kuchni,  ozdobiłam również lustro,  przedpokój ale to byłoby za dużo zdjęć.

W  I święto Wielkiejnocy odbył się chrzest naszego Wojtka , byliśmy w Zabrzu.



Jeszcze bardzo chciałam podziękować Splocikowi za cudowną kartkę,  nie spodziewałam się i przepraszam że nie wysłałam karteczki.

Wielki  wpis się zrobił,   teraz czas na robótki i działkę (o ile pogoda pozwoli ).

Bardzo dziękuję za życzenia. Obyśmy zdrowi byli i zapanował pokój na świecie.

Pozdrawiam.


40 komentarzy:

  1. Te pierwsze kwitnące kwiatki są urocze i ciepło się robi na sercu, jak się na nie patrzy.
    Nie wiedziałam, ze szafirki to takie ekspansywne kwiaty;).
    Mam do nich jednak wielką słabość, bo właśnie szafirki w wazoniku stały na mojej ławce, kiedy pisałam maturę (o rany!...jak dawno to było...;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zimie każdy kwiat robi wrażenie.Generalnie podczas matury kwitną kasztany.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. ja tam lubię jak szafirków jest dużo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię ale jak panosza się wszędzie to już przesada.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Szafirki to moje ulubione wiosenne kwiatki ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię ale nie w takiej ilości.Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ula nawet nie wiesz ile się tych szafirków w tym roku naszukałam i nadal ich nie mam :-( O dziwo bardzo popularne kwiaty. Jak masz wywalić to zapakuj w pudło i mi wyślij :-)
    Co do dekoracji to fajne były, ja nawet swoich wszystkich nie wyjęłam. Całe szczęście że dla siebie nic w tym roku wielkanocnego nie zrobiłam.
    Fajnie że byliście na chrzcinach i na działce. Zawsze to jakaś odmiana !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pamiętać, wyciągnę i niech podeschną.Dekoracji też wszystkich nie dałam.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Też poproszę o szafirki! Zagospodaruję je na moich trawnikach!
    Dekoracje zawsze dają domówi dodatkowe piękno!
    Uśmiechy ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Fuscilko, oczywiście że wyśle szafirki .Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Uwielbiam obserwować budzące się wiosną kwiaty i drzewa. :)
    Z szafirkami mam to samo.
    Ciągle rozdaję na lewo i prawo, i ciągle mam ich więcej. :)
    Cieszę się, że kartka dotarła. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham te pierwsze kwiaty najbardziej. Kartka stoi na honorowym miejscu.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Podobnie jak Splocik uwielbiam obserwować budzące się kwiaty. Ślicznie teraz wygląda - tak różnorodnie i kolorowo. Ładne dekoracje Uleńko!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko, lubię wiosenne kwiatki i lubię dekorować mieszkanie na święta.Buziaki.

      Usuń
  8. Jak kolorowo jest już w Twoim ogrodzie. U mnie rabarbar dopiero ma dwa liście , a w sadzie jeszcze nic nie kwitnie same pąki na drzewach. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u nas troche wcześniej, wnet i u Ciebie będzie kolorowo. Pozdrawiam. 🌷🌷🌷❤❤😚

      Usuń
  9. Pięknie kwiatki Ci kwitną, i te szafirki takie urocze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oby się ociepliło bo trzeba pokopać i siać.Buziaki

      Usuń
  10. Jak kolorowo u Ciebie na działce Ulenko. Slicznie a szafirki urocze. Super wystroilas mieszkanie , swiatecznie i kolorowo. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest kolorowo tylko nic nie zrobione, pozdrawiam.

      Usuń
  11. To się działo w te Święta. Wojtuś najważniejszy bohater 😃 Na działeczce już kolorowo i od razu milej na sercu się robi. Uściski Uleńko i dużo CiP!!!💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneczko, Wojtek ochrzczony ,święta minęły a weny brak , jeszcze kolejne nieprzyjemne badanie w poniedziałek, coś nie tak że mną.Buziaki.

      Usuń
  12. Pięknie dziś u Ciebie. Miło popatrzeć na wiosenne kwiatuszki. Też lubię teraz spacerować i patrzeć co rozkwitło. Piękne świąteczne ozdoby.
    Tak zdrowie i pokój teraz najważniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, lubię szczególnie pierwsze kwiaty ale trzeba jeszcze porobić wokół nich a o warzywniaku nie wspomnę, jesteśmy do tyłu z praca mi.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Coraz bardziej zielono i kolorowo u was. Nie wiedziałam,że szafirki to tak bardzo się same rozrastają.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,bardzo kolorowo.Szafirki tak szaleją od kilku lata.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Droga Ulo..chciałam Ci podziękować za słowa wsparcia osobiście, to wiele dla mnie znaczy. Dziekuję ,że jesteś i mogę na Ciebie liczyć.
    Cieszę się,że miałaś Dobre Swieta i udało Ci się zrobić kilka szydełkowych drobiazgów, to zawsze sprawia ,że dom staje się przytulniejszy.
    Moj ogrod nie kwitnie jak u Ciebie, ale bardzo tęsknie za kwiatami. Pozdrawiam sedecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, takie jest życie.My niestety mamy te sprawy za sobą.Bylo nam łatwiej gdyż do opieki bylo nas 4 osoby, trzymaj się Kochana i zdrowia dla Was .Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  15. Bardzo fajnie udekorowałaś dom!:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne kwiecie, widać Wiosna już nieśmiało zajrzała do Ciebie🌷
    Ooo...i moje ulubione hiacynty!
    Lubię je od zawsze, dla mnie mają boski zapach ale spotkałam się też z opinią że hiacynty pachną mydłem🙈😉
    Pozdrawiam serdecznie Ula😊🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, hiacynty pachną oblednie, też je lubię tylko sporo wyginelo.Buziaki.

      Usuń
  17. U Ciebie wiosna zagościła na całego.Świetnie udekorowałaś swój dom.
    Dużo zdrowia dla Wojtusia niech rośnie na pociechę rodziców i dziadków.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu Wojtusia też.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. Wczoraj przesadzałam rabarbar- ciekawe czy się przyjmie? uwielbiam wiosnę za te kwiaty i ciepełko, szkoda, ze u nas jeszcze tak zimno, że trzeba przepalać.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój rabarbar już do konsumpcji.Nie wiem co z Twoim będzie, o tej porze to już powinno się z niego korzysta.Gene4alnie wiosna opóźniona, jeszcze nie sądzimy i nie siejemy zbyt dużo, ot tak maliny poczysci, truskawki, porządki kwiatowe.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  19. Piękne dekoracje świąteczne.

    Faktycznie masz mnóstwo szfirków na działce. U mnie się rozrastaja, ale nie w takim tempie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, już pol wiadra wybrałam a najgorsze jeszcze do wybrania.Pozdrawiam.

      Usuń
  20. O, a mój komentarz zniknął. Blogger ostatnio szaleje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mi też na jednym blogu zniknął, formę komentowania też zmienili.

      Usuń