piątek, 1 kwietnia 2022

167.Kwiatki od Beatki.

Beatka z  http://beata-becia.blogspot.com/2022/02/moje-chabry-xxx.html      wyszyła dwa takie same obrazki , jeden dla siebie a drugi do przygarnięcia w ramach przydasi bądź wymianki na coś innego.

Zapisałam się gdyż uwielbiam haftowane obrazy a ten jest cudowny ale niestety jeszcze nieoprawiony .Dziękuję Beatko. Uzgodniłyśmy że mój prezent wymiankowy trafi do Beaty dopiero jesienią, jakoś się nie wyrabiam. Musisz poczekać do jesieni,   po drodze muszę jeszcze zrobić kolejny kocyk niemowlęcy, na brak pracy  nie narzekam. 



 Razem z obrazkiem otrzymałam jeszcze sporo herbatek, dziękuję.


To się pochwaliłam. Ludzie co z tą pogodą ? rano biało, teraz deszcz ze śniegiem i wiatr a muszę z domu wyjść, brrr ma być jeszcze tak kilka dni.

Bardzo dziękuję za komentarze i odwiedziny. Pozdrawiam CIEPLUTKO.

51 komentarzy:

  1. Śliczny ten obrazek :)
    U mnie tak samo sypie śnieg od rana, a ponieważ temperatura dodatnia, +2 ,to wszystko się topi i chlapa na chodnikach straszna.Wiosna niezły Prima Aprilis zrobiła ;) Uściski ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jak ja nie cierpię teraz takiej pogody kiedy już organizm się trochę przestawił.Buziaki.

      Usuń
  2. Ula bardzo fajna wymianka, widziałam obrazek u Beatki, ciekawa jestem co Ty jej wyślesz w zamian :-) Cudny jest ten obrazek, podziwiam Beatkę że chciało jej się wyszywać dwa razy to samo.
    A śnieg rano bardzo mnie zdziwił, myślałam że mam jakieś omamy, kule nie zdążyłam wszystkich okien umyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aniu ale psikus , u mnie 1 okno umyte, chcieliśmy na działkę i klapa.Ja nie potrafię tak haftowac, głowa mnie boli przy takiej pracy.Mam w dorobku też 2 obrazki ale to była męka, nie takie duże jak zrobiła Beata. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Złote paluszki ma Twoja Blogowa Koleżanka! :-))))
    U nas wieje jak w przysłowiowym "kieleckim"!
    Ciepły uśmiech więc posyłam! :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Fuscilko ,ja to nerwów nie mam do takiego haftu.Pogoda paskudna ale 4 litery musiałam ruszyć i zrobić zakupy, mimo kartki nie wszystko kupiłam.Macham do Ciebie.😘🌷🌷🌷

      Usuń
  4. Obrazek jest śliczny, kwiatki ulubione niebieskie, tylko podziwiać cierpliwość i dobre oczy. U mnie sypie śnieg i zaraz zaspy bedą, buuu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ramkę muszę kupić, i nas też śnieżnie. Buziaki.

      Usuń
  5. Bardzo gustowny prezent dostałaś, podziwiam zdolności i cierpliwość autorki.
    U nas mimo temperatury 0 leży tyle śniegu, jak w środku zimy. I dalej śnieg prószy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kocham haftowane obrazki ,u nas wstretnie, znów pada.Usciski.

      Usuń
  6. Obrazek marzenie! Piękne kwiecie🌷
    Pogoda rzeczywiście okropna, u mnie cały dzień stał śnieg na przemian z deszczem 🙈
    Tylko kocyk, ciepła herbatka i blogowe odwiedziny 😊
    Pozdrawiam cieplutko🤗🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny..przecież Ty Ula mieszkasz gdzieś w mojej okolicy to nic dziwnego że mamy ta ja samą pogodę 😉🤣

      Usuń
    2. Dziękuję Anno, pogoda nie zachęca do niczego.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Śliczny obrazek dostałaś od Beatki.
    U mnie od rana padał deszcz, a wieczorem nagle śnieg pokrył wszystko, myślałam, że mam zwidy:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu,obraz sl7czny dalej trzyma zima Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Śliny hafcik. U nas zimno, niby słońce pięknie świeci, a porządnie zmarznąć można, brrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu, taki psikus pogodowy, nic się nie chce, buziaki.

      Usuń
  9. Piękny haft i będzie super obrazek. U mnie tez śniegiem powiało i dziś biały poranek. Gdzie ta wiosna ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, wiosna nam uciekła, mnie się już słonko marzyło.Buziaki.

      Usuń
  10. Marcu jak w garncu i kwiecień plecień;) co zrobić. Dobrze, że teraz a nie w maju posypało śniegiem. Haft piękny:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu bywały i w maju przymrozki , takie anomalia.Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Powrotu ciepełka życzę! Obrazek śliczny. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknym obrazkiem Beatka Cię obdarowała. U mnie też zima na całego.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pogoda pokrzyżowała plany.Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Uroczy obrazek i cieszę się, że go dostałaś. Przyjemnie jest popatrzeć na kwitnące kwiatki szczególnie jak za oknem taki argamedon pogodowy.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kocham kwiaty I te na obrazku.Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Cudowny hafcik. U mnie też biało za oknem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty. U mnie nadal biało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u nas stopnialo ale nadal nieciekawa pogoda.

      Usuń
  16. Bardzo ładny obrazek. Podziwiam tym bardziej że mi starcza cierpliwości tylko na małe hafty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ja kiedyś haftowałam ale raczej takim zwykłym sciegiem nie xxx.Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Piękne kwiatuszki dostałaś i jestem pewna, że przygotujesz coś równie ślicznego. Rozumiem ten brak czasu, u mnie ostatnio podobnie. Zwykle albo nie muszę nic szyć albo wszystkim na raz :D.
    A pogoda, o co chodzi? Prawdziwy kwiecień plecień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postaram się.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. Piękny obrazek dostałaś. Teraz tylko odpowiednia ramka i będzie super. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo, jakoś nie moge dopasc odpowiedniej ramki.Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Fajnie, że haft przypadł Ci do gustu 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna robota! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Beata jest zdolna hafciarką.Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Przepięknie prezentuje się ten obrazek :D Bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne haft, super prezent 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny haft:). Na pewno pracochłonny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny hafcik. Super prezent. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń