niedziela, 20 listopada 2022

192.Zabawa u Reni, C@K


 Na początek banerek u Reni ,  https://reanja1.blogspot.com/2022/11/c-listopad.html    

W tym miesiącu wykonałam ozdoby 3D,   pokazujemy także nasze koce.

5 dużych bombek ,  10 cm

9 bombek , 8 cm    jedna uległa zniszczeniu.


Jeszcze 3 sopelki  ale nie potrafiłam rozdzielić obrazków.
I mój koc , nie pamiętam nawet jego wymiarów, chyba 180 cm x 130 cm, nie wiem gdyż jeszcze ciepły wybył z domu.
Koc na podłodze,  nieblokowany.

Zbiorcze zdjęcie dla Renatki, jakim cudem znalazło się na końcu tego nie wiem.W ogóle bardzo żle się dzisiaj pisze.Jeszcze dopiszę ,w tych bombkach są jeszcze małe bombki 5cm , łącznie wykonałam 27 szt, w poprzednich wpisach były gwiazdki i mam nadzięję że tyle starczy do ubrania średniej choinki.


Pięknie dziękuję za odwiedziny i komentarze,  trzymajcie się ciepło .Pozdrawiam serdecznie.


37 komentarzy:

  1. Chyba masz motorek w paluszkach - tyle koszulek zrobić!!!!
    A koc prze, prze, przecudny! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ,ja już od dłuższego czasu dziergam te koszulki i dobrze że koniec.😏.Kocyk bardzo szybko wyparował.Srdeczne dzięki. Buziolki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te Twoje bombki , łezki tez kiedyś robiłam , ale jakoś w tym roku mam jakiegoś lenia w tym roku. Kocyk rewelacyjnie Ci wyszedł i fajnie że znalazłaś już na niego chętnych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneczko, w sumie to tych bombek to już mi się nie chciało ale jak postanowiłam to trzeba dotrzymać słowa.Mam taką siostrzenice która lubi wszelkie rekodzielo a koca nie miała to chętnie go zabrała i tą starą pieluchę też.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Uleńko, świetne bombki Tobie wyszły! Pięknie razem wyglądają :). A koc jest cudny!
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko ,bombki i gwiazdki są dodatkiem do prezentu dla mojej siostry z okazji 50 rocznicy urodzin.Usciski .

      Usuń
  5. Urszulko, bardzo podobają mi się takie ubranka na bombki. A kocyk rewelacyjny.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne dzięki Małgosiu.Wszystko wychodzi z domu to prezent.Buziaki.

      Usuń
  6. I kocyk, i ubranka na bombki bardzo śliczne i na pewno bardzo ciepłe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mam moj koc, ten poszedł z domu .Pozdrawiam.

      Usuń
  7. BBM: Kocyk nadzwyczajny a choinka przystrojona takimi ozdobami będzie wyglądała przepięknie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieknie dziękuję Matyldo, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Świetne ozdoby świąteczne. Ja tyle robię , ale jakoś nigdy nie próbowałam robić bombek. Kocyk rewelacyjny. Uwielbiam wszystkie robione z kwadratów babuni. Pozdrawiam serdecznie ❄️❄️❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu, ja już trochę mialam dosyć tych akryli , kocyki z kwadratow też lubię, można dużo resztek wykorzystać.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Ślicznie ubrałaś bombki i łezki, a kocyk jest rewelacyjny. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję ,bombki spakowane do odbioru pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  10. Piękne bombeczki w ubrankach i super kocyk! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, kocyk jeszcze ciepły wyjechał a bombki czekają na odbiór. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Przecudne bombki i kocyk zachwyca!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bombki przepięknie ozdobią choinkę. Twój kocyk jest fantastyczny, nie dziwię się, że Siostrzenica go szybciutko zwinęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choinka tym razem siostry.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. Super bombki a koc robi wrazenie! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  14. E, a mój komentarz gdzieś się podział? pisałam z telefonu i chyba się nie zapisał:( Piękne prace przygotowałaś, bombeczki i sopelki będą zachwycały na choince, a koc - od samego patrzenia na niego robi sie cieplej:) buziaki przesyłam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  15. Uleńko wstawiłaś chyba złego linka, bo z bloga przekierowuje mnie gdzie indziej:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiękne prace przygotowałaś. Bombeczki zachwycają i będą się cudnie prezentować na choince, a koc- od samego patrzenia na niego robi się cieplej:) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Dziękuję za pochwałę ,no nie wiem jak to się stało, Dziękuję za wyłapanie błędu pozdrawiam.

      Usuń
  16. Ula, jak TY potrafisz szybko takie cudeńka robić! Podziwiam i uściski ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneczko, bombki robiłam dłużej, co miesiąc kilka ale już mi się powoli zbrzydły.

      Usuń
  17. Bombeczki cudne i wspaniale ozdobią choinkę. Koc też bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bombki były zamierzone jako prezent a koc do czyszczenia resztek ale też poszedł w świat.Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Świetne ozdoby Urszulko. Koc musiał szybko odlecieć bo piekny jest po prostu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, lubię koce resztkowe, siostrzenica chętna do wszystkich dziergotek.Pozdrowka.

      Usuń
  19. Rewelacyjne szydełkowe bombki. Super koc powstał, z pewnością będzie służył podczas zimowych wieczorów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ozdoby świąteczne wolę w bieli ale kocyk podoba mi się taki kolorowy , ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń