sobota, 12 listopada 2022

191.Zimowy komplet.

Zrobiłam sobie czapkę z włóczki z odzysku, ściągacz  zszywany a reszta  już na okrągło zrobione.Włóczka to Merino Gold, najpierw była chustą o długości 4,5 m i nie dało się nosić a następnie była chustą żakardową robioną u Intensywnie Kreatywnej ale te żakardy bardzo mi się pościągały.



I na plaskacza.
 


Jeszcze pozostałość po chuście, góra była z Merino Gold i z tego powstała czapka a reszta już nie do sprucia, niestety do śmieci.


Cały komplet, chusta na szyję była już dawno zrobiona a teraz tylko czapkę dorobiłam i mam cieplutki komplet. 

Dalej dziergam ozdoby świąteczne , to taki przerywnik. Od kilku dni zarobiłam ciasto na piernik dojrzewający, niech leżakuje bo to najwyższy czas. 

No nie, ślubny był przeziębiony i mnie zaraził, katar straszny. Trzymajcie się zdrowo. Pozdrawiam i dziekuję za komentarze i odwiedziny.

40 komentarzy:

  1. Wypada, więc sięgnąć o soczek malinowy a postawi szybko na nogi. Komplecik świetnie wydziergany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam swój soczek malinowy ale cosik nie działa, dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Czasami trzeba coś przerobić albo się z tym czymś pożegnać. :)
    Kurujcie się na zdrowie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chusta leżała dosyć długo aż mnie olśniło
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. No i proszę, jak ładnie zarządziłaś w kwestii zmiany , i jest komplet bardzo ładny!
    Niech Twe zaziębienie zmyka jak najszybciej, pij dużo herbaty z miodem!
    Pozdrawianki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pije herbatę z miodem i imbirem ale cieknie jak z kranu.pozdrawiam.

      Usuń
  4. Urszulko, komplecik wspaniały - cudna kolorystyka i na pewno cieplutki.
    Wracaj szybko do zdrowia.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, czapka cieplutka i nawet szybko się robiło.Buziaki.

      Usuń
  5. Wykorzystanie resztek i nowe życie starszych i niepotrzebnych w starej formie udziergow Ci się chwali 👍
    Czapka Ci się udała, właściwie powinnam sobie też coś udziergac w tym kierunku.
    Ale Tobi przyciągnął 2 matki wełny skarpetkowej w kolorze zielonym, to mu robie te skarpety.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, zawsze pruje to co się zużyło lub leży. Twój Tobi też skarpetkowy, pochwal się nimi.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim życzę zdrowia - Tobie i mężowi!
    Fajny komplet powstał!
    Też mam kilka projektów na koncie, które wpadają w kategorię "do sprucia"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, co się da to przerabiam, szkoda włóczki.Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Kiedyś prułam i robiłam. Włóczka była wykorzystywana kilkakrotnie, ale taka była konieczność.
    Twój komplecik śliczny! Pozdrawiam. BBM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Matyldo, nadal pruje co się da, szkoda mi wloczek
      Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Uleńko, komplet jest piękny i co ważne ciepły.
    Dużo zdrówka i dla Ciebie! Ściskam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, komplet jest cieplutki. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Trzecie życie włóczki bardzo ładnie wygląda. Dobrze, że masz taki cieplutki komplecik bo zima już za progiem.
      Zdrówka życzę i trzymaj się cieplutko🙂

      Usuń
    3. Pieknie dziękuję, wloczka mało użytkowana to się trzyma.Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Fajnie że wykorzystałaś włóczkę ponownie, fajny komplecik powstał, aczkolwiek ja osobiście rzadko pruję , bo włóczka nie jest już taka sama niestety. Zdrówka życzę i oby ten komplecik dobrze grzał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, chusta była dawno zrobiona a ta druga nie noszona to sprulam.Pruje to co się nadaje chociażby na koce czy poduszkę.Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Włóczka dostała drugie życie.Fajny komplecik ,podoba mi się ten kolor.
    Dobrze że wykorzystujesz włóczkę ponownie ,kiedyś tak się robiło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie zawsze staram się pruc to co się nie nosi.Pozdrawiam

      Usuń
  12. Piękny komplecik i na pewno cieplutki <3 a mrozy idą, o zdrówko trzeba dbać, trzymaj się cieplutko kochana i wracaj szybko do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję pięknie, dzisiaj pierwszy raz czapka była używana.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Komplet prześliczny Urszulko i piękny kolorek. Zmiany są czasami bardzo potrzebne. Zdrowia Ci życzę i wszystkiego dobrego. Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekne dzięki Bozenko, komplet już użytkowany
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Dobrze, że choć część włóczki uratowałaś - komplet wygląda rewelacyjnie! Zdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, zawsze pruje co niepotrzebne.Buziaki.

      Usuń
  16. Swietny komplet ,moje ukochane kolory,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu , kolorek pasuje mi do beżu. Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Piękny, a co najważniejsze ciepły komplecik wydziergałaś i na zimę będzie jak znalazł. Dużo zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Reniu, komplet już używany, Tobie też zdrówka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, mam nadzieję, że ze zdrowiem lepiej. A komplecik cudowny, zwłaszcza kolor czapki bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, powoli dochodzę do siebie, komplet już noszony.Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Piękny komplecik w fajnych kolorkach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny komplet Urszulko

    OdpowiedzUsuń