niedziela, 27 listopada 2022

193.Adwent 2022.

Mojej siostry,
Przyjaciółki,
Przyjaciółki,

Bratowej, bardzo mi się podoba , świeczki rozmieszczone w różnych miejscach.


Kochani, nadszedł kolejny adwent, czas nadziei, wyczekiwania , spokoju i pokoju, życzę Wam pięknego czasu. Tyle zebrałam wianków , ostatni mój trochę skromny ale nie otwarłam jeszcze zasobów z ozdobami i jak pękły 2 świeczki to ciśnienie mi skoczyło,, polepione papierem i jest jak jest.Pozdrawiam cieplutko.
 

Jeszcze brakuje wianków, czekam aż przyśla fotke.

31 komentarzy:

  1. Piękne te wianuszki. Każdy inny. Dobrych dni, Uleńko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne wianki Uleńko! Ja też mam swój i cieszę się bardzo na ten piękny czas.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urszulko, wszystkie wianki bardzo mi się podobają.
    Niech czas adwentu będzie dla Ciebie pięknym czasem oczekiwania na Boże Narodzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też Małgosiu niech się ten czas będzie miły, spokojny i zdrowy.Buziaki.

      Usuń
  4. Wszystkie bardzo ładne! U mnie tylko wieniec przy drzwiach wejściowych. Na stole kuchennym - stroik, ale niewielki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wianek z 4 świecami musi być, co niedziele odpala się 1 świeczkę
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Piękne wianki adwentowe. Zawsze wieszam wianek na drzwiach i stroik na stole. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drzwi to inny wianek, świąteczny a teraz na adwent .Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Śliczne wianki, wszystkie urokliwe. Dobrych dni Uleńko 💗

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda pierwszą niedzielę adwentu zaliczyłam w kościele, ale wianka nie mam ot nigdy go nie robiłam chyba będę musiała nadrobić, ale to chyba w przyszłym roku. Twoje wianki co zgromadziłaś świetne, i super że każdy inny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, u mnie to stara tradycja, pamiętam z lat dziecinnych jak mama po kolacji wigilijnej wianek paliła a kilka igiel rzuciła na płytę, co to za zapach był.Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Może za rok też sama sobie zrobię taki stroik. Skoro się udało na Zaduszki, to czemu nie!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zrobiłaś stroik to i zrobisz wianek, kto jak nie Ty.Buziaczki Fuscilko.

      Usuń
  9. Piękne wianuszki. Ja dopiero dzisiaj wykonałam swój. Przedsmak świąt w domu od razu się zrobił. Pozdrawiam serdecznie 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekne dzięki Marysiu, już powoli pachnie świętami, wieniec już jest, ciasto piernikowe dojrzewa , pozdrawiam serdecznie 🌲🌲🌲🌲🍪🍪🍪🍪

      Usuń
  10. Śliczne wianki wszystkie. :)
    Ja nie robię wianków, w mojej rodzinie nie było takiego zwyczaju. Co któryś rok zrobię stroik, ale w tym roku nie robiłam.
    Przyjemności w przygotowywaniach do Świąt. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tradycja dalej kwitnie.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  11. Piękne wianki adwentowe. Pozdrawiam ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wianki, każdy czymś się wyróżnia <3. Ja nigdy swojego nie zrobiłam, jakoś pewniej się czuję w materiałach i pluszakach :). Ozdoby za to chętnie tworzy moja mama :). Spokojnego czasu oczekiwania na świąteczny czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, masz zdolna mamę, pozdrawiam.

      Usuń
  13. Przepiękne wianki !! ja mam jeden stały i go nie zmieniam juz od kilku ładnych lat, ale na przyszły rok chyba już będę musiała:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekne dzięki Reniu, zdrowia życzę.Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Wszystkie wianki adwentowe są bardzo ładne :) A u mnie w kościele ksiądz się postarał i w tym roku ma fioletowe świece w wieńcu adwentowym ;) Życzę zdrowych i spokojnych dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekne dzięki, u nas jest potężny wieniec i zwisa z sufitu ,tym razem czerwone świece.Pozdrawiam

      Usuń
  15. Wianek jest skromny ale elegancki i bardzo mi się podoba. Pozostałe też. Zyczę Ci dobrych dni :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Bozenko, każdy ma swoją wizję wiankow.Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Wianki to tradycja która w moim domu też się przestrzega, w tym roku znowu z powodu braku czasu zrobił to mąż, może zdążę się pochwalić.

    OdpowiedzUsuń