piątek, 4 listopada 2022

190.Rękodzieło i przysłowia, wygrana u Anetty.

Na miesiąc listopad Splocik  https://splocik2.blogspot.com/2022/11/rekodzielo-i-przyslowia-3-listopad.html    znalazła takie przysłowia :

1. Ubranie musi mieć kołnierz, człowiek - zwierzchnika. 
2. Życie jest igłą - krótkie, lecz ostre.
 
Wybrałam przysłowie nr 2 a konkretnie słowo "Ubranie" i "człowiek ".
Zrobiłam małe skarpetki dla małego człowieczka, skarpetki to też ubranie , moje są ocieplające .Włóczka to Baby Merino z Dropsa i druty nr 3. 
Zdjęcia fatalne bo i pochmurna pogoda , nie wiedziałam już gdzie te fotki robić.


 




 Kolorek to jasno popielaty. Mam nadzieję że organizatorka zaliczy.

Jeszcze raz chciała pięknie podziękować Anetce https://www.jamiolowo.blog/     za piękną zabawę i piękną wygraną , otrzymałam ten cudowny czekoladownik :

I przód,
Otworzony,

I tył, był jeszcze piękny liścik. Dziekuję kochana.

I tak czas leci , nie wiem gdzie, robótki powolutku do przodu,  trochę wietrzę szafy, kuchnia odświeżona, liści wszędzie dużo i trzeba sprzątać do worków.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam wszystkich.


43 komentarze:

  1. Skarpetki niesamowite robią wrażenie, niektórzy takie dziergają dla swoich pupili na zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozczulajace skarpetulki!🙂🤗

    OdpowiedzUsuń
  3. Ula po pierwsze te słowa są w przysłowiu NR1 :-) Nie ukrywam że czekałam na pierwszy post z tymi przysłowiami, bo jakoś nic mi do głowy nie przychodzi, może się zainspiruję :-)
    Skarpetki wyszły Ci super domniemam że to dla wnuka, fajnie jest mieć taką babcię co wszystko potrafi !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi, jakas zamotana bylam .Ważne że skarpetki są ale nie dla wnuka, koleżanka prosiła o takie skarpety, moje panie to tylko koce, gwiazdki ,jajka,Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Urszulko, jestem wielką fanką ręcznie robionych ciepłych skarpetek, a te są wyjątkowo urocze.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duże dziękuję Małgosiu, ja już co noc w wełnianych skarpetach śpię, zmarzluch jestem.Buziaki.

      Usuń
  5. Skarpetki są super megastycznie śliczne i super megastycznie urocze, zachwycające!!!!!! No mega mi się podobają, a jak mi się z baśniami kojarzą...dla mnie zachwycające na całego. :))))) Uściski wielkie posyłam, kocham oglądać magię stworzoną przez ludzi, co zdecydowanie sami te magię muszą mieć w sobie,inaczej magii, by nie tworzyły.:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za przepiękny komentarz, jak Ty pieknie piszesz.Odściskuje i odwzajemniam, ślę dużo serdeczności.Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Skarpety zą zajefajne;) na pewno ogrzeją nóżki malucha:) Co do przysłów, to też czekałam na interpretacje innych bo sama mam pustkę w głowie:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, w sumie każde ubranie się nadaje do przysłowia.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Z drugim się zgadzam, z pierwszym polemizuję 🙃
    Skarpetule słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne dzięki Lucy, różne są interpretacja.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super skarpetki na małe nóżki. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Smakowity i śliczny upominek otrzymałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ,już jak się przysłowia ukazały to był pomysł.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  10. Ładne i praktyczne! Maluszkowi będzie cieplutko! Pozdrawiam. BBM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wloczka milutka.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Super są te skarpety!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Skarpety wyszły super!!! Świetny wzór :).
    Buziaki Uleńko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajowe te skarpetki, takie a la kierpce :)
    Gratuluję wygranego czekoladownika <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy bardzo dziękuję, czekoladownik jest piekny.Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Ale fajowe te skarpetki, takie a la kierpce :)
    Gratuluję wygranego czekoladownika <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne skarpety, Gratuluję wygranej. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodkie maleńkie skarpetusie 🙂 Wygrana też fajna. Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Aneczko, pozdrawiam serdecznie. 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne skarpetki, mam nadzieję , że nauczę sie je kiedyś robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, warto się ich nauczyc.Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Cudowne skarpeteczki:) Cieszę się, że czekoladownik dotarł w całości :) Nie było mnie kilka dni, stąd to milczenie... Pozdrawiam ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, wszystko było całe, pozdrawiam.

      Usuń
  20. Przeurocze takie skarpetunie !Gratuluję wygranej ,piękny ten jesienny czekoladownik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Skarpety super Urszulko. Buzuaki. Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń
  22. Pieknie dziękuję, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Urszulko, piękne te skarpetki , takie troszkę elfowe:)Gratuluje wygranej, piękny czekoladownik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tino, dziękuję, kolejna para powstaje też w tym styl.Pozdrawiam.

      Usuń
  24. Rewelacyjne skarpetki. Fajna interpretacja. Dużo zdrowia i samych dobrych chwil w nadchodzącym Nowym Roku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń