poniedziałek, 8 maja 2023

219.Rękodzieło i przysłowia albo...maj.

 

Wiem że się powtarzam ale tak wyszło.

W tym miesiącu u Splocika https://splocik2.blogspot.com/2023/05/rekodzielo-i-przyslowia-albo-maj.html?m=1 zagościło przysłowie i cytat 

W maju zbiera pszczółka, zbierajże też i Ty ziółka.
- cytat
2. "Mama to miękkie ręce. Mama to melodyjny głos, to chuchanie na uderzone miejsce. Mama to samo dobro i sama przyjemność. Coś, co dobrze jest mieć w każdej chwili życia koło siebie, dookoła siebie, gdzieś na horyzoncie." - Melchior Wańkowicz

Wybrałam cytat a konkretnie zdanie " Coś,co dobrze jest jest mieć w każdej chwili życia koło siebie, " .To coś to skarpety, moja przyjaciółka J.jest takim zmarzluchem w nogi jak i ja.

Skarpety są częścią prezentu na urodziny.

Skarpety wykonalam z włóczki dziecięcej i włóczki typowo skarpetkowej.

To jeszcze zdjęcia 



Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze, porady .

Pozdrawiam cieplutko. 

47 komentarzy:

  1. Fajne skarpety. :)
    Super dopasowałaś je do cytatu. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarpetusie - milusie!
    Serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie powtarzasz się, bo każde Twoje skarpety są inne i wszystkie są cudne, najważniejsze że spełniają swoją funkcję i super że udało Ci się zaliczyć kolejną zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, masz rację każde są inne i lubię robić rzeczy praktyczne i wiem że moja J.chce takie skarpetki.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Super interpretacja bo faktycznie dobrze mieć przyjaciela. Fajne skarpety i wykonanie i kolorowy melanż . Pozdrawiam serdecznie. Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Boni, melanż przymusowy gdyż sama skarpetkowa włóczkę jest dla mnie zbyt cienka.pozdrawiam.

      Usuń
  5. Świetne skojarzenie, zwłaszcza w przypadku zmarzlaków!
    Rękodzieło zawsze w cenie, bo nie z Chin pochodzi, ale z pasji!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ja nie potrafię zasnąć bez skarpet i to takich grubasków.Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Wspaniałe! Dawno nie robiłam skarpet, ale moja mama robi sobie skarpetki do spania nadal.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,też muszę mieć do spania skarpetki.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Fajne skarpetki i super prezent dla przyjaciółki. 👍 Ja też zrobiłam swoje pierwsze skarpetki ale nie mam odwagi ich pokazać😣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amuszko, chwal się skarpetkami , jakie moje były straszne ale się pochwaliłam i przy okazji pewna blogerka pokazała mi gdzie mam błąd.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Oha, żebym jeszcze te ziółka znała wszystkie...
    Nocne łóżkowe skarpetki przedwczoraj ściągnęłam i dalam radę spać na bosaka 😉
    Pozdrawiam i gratuluję wypracowanego prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny prezent- takie ręczne dzianinki są niezastąpione, choć ja akurat filcowe papcie preferuję:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renatko, ja lubię skarpety.Pozdrawiam.

      Usuń
  10. BBM: Skarpet nigdy dosyć! Zawsze się przydają! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, bez skarpet ani rusz.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  11. Świetne skarpeteczki! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne skarpetki. I na pewno bardzo, bardzo cieplutkie. Brawo Ty! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Skarpetki są super i jedyne w swoim rodzaju.
    Pozdrawiam, Urszulko.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu, robię takie jakie potrafię, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Skarpety są wspaniałe ! A jaka to jest włóczka typowo skarpetowa i gdzie ją kupić ? Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam uwielbiam Twoje skarpetki zarówno je oglądać jak i w nich sypiać!.
    Chodzić nie wolno bo to profenacja rękodzieła 😘🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko, można chodzić.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Ty taka Skarpetkowa Królowa Uleńko jesteś 😀 Buziaczki 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha, super zinterpretowałaś zadanie :)...

    Ja mam odwrotnie. Mi jest wiecznie ciepło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi zimno, moja bratowa to zimą ubiera kozaki na gołą nogę bo jej też ciepło.Dziekuje , pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. Tak, tak, tak, skarpetki są potrzebne, warto je mieć przy sobie. :D Śliczne wykonałaś. Skarpetki zawsze kojarzą mi się miło, no może prawie zawsze. Kojarzą mi się z ciepłem rodzinnego domu, z miłością, a nawet poczuciem bezpieczeństwa. :) Nosz Urszulko kochana,  ja się Tobą cieszę, tak mnie uszczęśliwiasz. Przytulam mocno, posyłam ogrom miłości. :***** <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem zmarźluchem, zimą czasem śpię w skarperkach, fajne takie własnej roboty, ale nie próbowałam sama zrobić. Twoje są super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, robie te najzwyklejsze.pozdrawiam.

      Usuń
  20. Nigdy nie byłam zmarzlakiem, ale w tym roku coś się zmieniło. Zaczęłam mieć problemy zdrowotne, a przyczyną były właśnie zmarznięte nogi,dlatego doceniłam coś takiego jak grube skarpety. Jedną parę zrobiłam sama, a drugą na zmianę dostałam. Dlatego uważam,że Twój prezent, choć niby taki niepozorny jest w rezultacie bardzo cenny. .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję piękne, przyjaciółka śpi w skarpetach bo też z niej zmarzluch.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  21. Świetne skarpety, zawsze się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  22. Najpiękniejszy prezent bo zrobiony z myślą o obdarowywanej osobie. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak,takie prezenty lubi, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  23. Super skarpety - fajny pomysł na prezent. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hihi, ja też tak marznę w stopy. Nawet teraz potrafię iść spać w skarpetkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie cały rok w skarpetach, albo gruby albo bawełna.pozdrawiam.

      Usuń