wtorek, 30 maja 2023

222.Moj mini mini ogrodek.



 Metodą prób I błędów coś tam posiałam,  jest koper i pietruszka i 3 papryki.Wiem że pietruszka powinna być liściasta a nie korzenna , że warto zasiać na jesień cebulę siedmiolatkę.

Są 2 sałaty lodowe   ,widać też młodą pelargonię.

Rzodkiewka nieudana, miała być posiana od razu na balkonie a nie w domu no i za gęsto.Trzeba wyrwać.

Pomidor 1 szt.

Petunia za elektrośmieci.

Begonia na Dzień Matki .

Surfinia też za elektrośmieci

Jest jeszcze skrzynka z pelargoniami ale coś źle przycięłam, muszę odczekac.Jeszcze jakieś 2 kwiatki dokupię.

Balkon jest o wiele większy ale mogę mieć rośliny tylko na tej szafce gdyż każdy kto przyjdzie to idzie na balkon pooglądać widoki na pola, na miasto a czasami są widoczne góry, no i z małymi też jesteśmy na balkonie.

Dziękuję za odwiedziny I komentarze, pozdrawiam wszystkich.

42 komentarze:

  1. Ale masz fajny ten Twój mini ogródek, niech Ci wszystko tam fajnie rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu, taka próba bo działki już nie mam.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. BBM: Niech Twój mini ogródek da Ci maksimum przyjemności i dobrych zbiorów! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, koperek powoli będzie a jak reszta to czas pokaże.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Podziwiam! Żeby mi się tak chciało, jak Tobie! Ale mi się nie chce, dla jednej osoby to byłaby prawdziwa "dłubanina"!
    Pozdrawiam Ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilko, to żadna praca, podlać tylko ,żadnych chwastow I ślimaków.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Różności masz w swoim mini ogródku. Brawo za pomysł. Pozdrawiam serdecznie 🪻🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu, dopiero próba, pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Wcale nie taki mini, jest sporo tego i owego, ja mam tylko dwie donice z ziołami, bo trzecia nieudana, ziarno chyba kiepskie było...
    Miłego czasu wśród roślin na balkonie:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, zbyt dużo na balkonie nie przebywam chyba że wnuki są to cały czas z nimi.Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Moje dzieci tez mają mini ogródek na balkonie, ale niestety mają zwierzaki a skrzynki stoją na ziemi, więc różnie to bywa. A u Ciebie bardzo ciekawie, trzymam kciuki aby Ci wszystko ładnie wyrosło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, no tak zwierzaki też potrafią pogrzebać w skrzynce.Rewelacji nie będzie ale to zapełnienie pustki po działce.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Jak ktoś ma/miał ogród to trudno zrezygnować z własnych warzyw. Powodzenia życzę i obu dobrze rosło:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, starej działki nie ma to jest taka mała nowa.Widac kocham ziemię.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Wilka ciągnie do lasu a Ciebie do ogrodu🙂. Trudno tak z dnia na dzień zapomnieć o ogrodniczej pasji więc niech taki mini ogródek da ci namiastkę tego prawdziwego. Wszystko wygląda świetnie i niech rośnie. Masz dobrą rękę do roślin👍.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze mieć miejsce na mini ogródek ech nasz balkon jest tak mały nic się tam prawie nie mieście . Mama jednak też cos tam usiłuje mieć zielonego

    OdpowiedzUsuń
  10. W skrzynkach mam szczypiorek i cebulkę ( taką ze sklepu co porosła), miętę, oregano, bazylię i lubczyk. Masz fajny swój mały balkonowy ogródeczek i zbiorów z działki na własnych plecach nie musisz targać bez windy... Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, winda chodzi jak ta lala, to póki co próba.Buziaki.

      Usuń
  11. Urszulko, ogródeczek, nawet mały to wielka radość.
    Uściski
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, jest to radość, uczę się.Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Wspaniale urządziłaś mini ogródek, zawsze to namiastka działki, tylko szkoda, że drzewek nie da się hodować w tym ogródku.
    Plusem tego ogródka jest brak chwastów i szkodników. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dzikie gołebie się przyglądają, 3 chwasty już były.Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. Super mini ogródek :)
    Moja mama też na ogródku sieje różne warzywka - fasolkę szparagową, ogórki i pomidory :)
    Pozdrawiem serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, póki mialam działkę też były moje warzywka.Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Piekny mini ogródek. Super Ci rośnie i zachwyca kolorami. Pozdrawiam serdecznie Bozena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, uczę się nowego ogrodnictwa.Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Siper! Sałaty nie probowałam, a uwielbiam lodową. Daj znać jak się udała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zobaczymy czy się zwinie, a koper będę już ścinać.Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Całkiem sporo masz roślinek :).

    My jedziemy jutro zakupić kwiatki na balkon. W końcu... bo zawsze już na początku maja mamy wszystko posadzone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też w kwiatach mam spóźnienie, jeszcze 2 szt potrzebuje.Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Ależ fajny ten Twój ogródeczek, zmieściło się tu całkiem sporo roślin. I warzywka dla smaku i kwiaty dla urody :)) Koniecznie muszę i ja posiać koperek, uwielbiam, a już od kilku lat jakoś mi umykało i nie miałam.
    Pozdrawiam najserdeczniej, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, nie mam działki już to chociaż tyle warzywek.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. I taki ogródek jest piękny bo pielęgnowany z miłością.
    Serdeczności i słowa uznania.
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi w tym roku chyba wszystko padnie, cukinie jeszcze walczą, ale pomidory mi zmarzły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, większość dzialkowiczow tak ma, tyle roboty i na nic.Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Chciałabym mieć czas na sianie i doglądanie tego

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie się urządziłaś z ogródeczkiem na balkonie :))) Nawet pomidory i papryka są! Życzę powodzenia w uprawach i dużo radości z przebywania wśród zieleni!

    OdpowiedzUsuń