piątek, 30 sierpnia 2024

280.Inaczej nie będzie.

 Kolejny wpis kulinarny.


Splocikhttps://splocik2.blogspot.com/2024/08/rekodzielo-i-przyslowia-albo2-sierpien.html?m=1  wybrała przysłowie I cytat:

1.Lepiej dzień pomyśleć, niż cały tydzień bezcelowo pracować.

2. Cytat: 

"Kochaj to, co robisz i rób to, co kochasz. Pasja jest kluczem otwierającym drzwi do radości i dostatku". - David Cuschieri

Wybrałam cytat.Upieklam muffiny, między innymi bo sierpień był miesiącem imprezowym, grillowym, 

Przepis :

2szkl.mąki,     2/3 szkl.cukru,   2 łyżeczki proszku do pieczenia,    1 łyżeczka cukru waniliowego,    1 szkl.mleka,   1/3  szkl.oleju  , 2 jaja.

Wymieszać suche składniki, dodać mokre i mikserem potraktować na jednolitą masę .Przełożyć do foremek i piec ok.20 minut w temp.175 st.

Uwaga: szklanka ma ok.250 ml.

Moje muffiny miały jeszcze na wierzchu pół brzoskwini lub kawałek jabłka a te co na zdjęciu to bez dodatku i były zamrożone  , po rozmrożeniu świeżutkie.

I jeszcze upieklam :



Ciastka z okazji 35 rocznicy ślubu najmłodszej siostry, było ciasto kakaowe na grilla, muffiny na rodzinne spotkanie, była salatka do grilla, także ja lubię to robić, sprawia mi to radość. 

Prawda taka ze 2 rzeczy zaczęte a idzie jak po grudzie, powoli sobie robię może coś przypasuje w kolejnych zabawach.

Dziękuję za odwiedziny I komentarze, teraz 32 st.

39 komentarzy:

  1. Słodyczy nigdy nie jest za dużo. Nawet po obfitym posiłku małe co nieco zawsze się przyda😄. Wypieki wyglądają pięknie i zapewne też smakują wybornie😋
    Fajnie, że pieczenie i gotowanie sprawia Ci wielką przyjemność. Ja niestety lubię tylko konsumpcję chociaż czasem zmuszona jestem coś tam upichcić ale do Twoich wyrobów to mi daleko🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, same proste a ciastka eksperymentalne dlatego przepisu nie będzie, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Miałam ochotę cos upiec, ale gdy na dworze 34 stopnie, a w kuchni 30, to zrezygnowałam, ale twoje wypieki bardzo apetyczne i różnorodne, brawo!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jeszcze u mnie 32 st , a ja wczoraj buraczki robiłam do słoikow, czasami trzeba, pozdrawiam.

      Usuń
  3. Wiem, że kochasz działać w kuchni i zawsze coś smacznego prezentujesz. :)
    Smakowicie wyglądają te muffinki. :)
    Możesz dodać ten przepis jako drugi do zabawy u Reni.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisałam komentarz i go nie widzę, chyba go wcięło.
    Powtórzę, póki pamiętam. :) :) :)
    Wiem, że kochasz działać w kuchni i zawsze coś smakowitego przygotujesz. :)
    Muffinki wyglądają smakowicie. :)
    Możesz dodać przepis jako drugi d zabawy u Reni
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był w spamie a sprawdzałam dzisiaj 2 razy, dzięki wielkie, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. BBM: Zawsze zazdrościłam pasji kulinarnych, bo sama jestem antytalenciem i pichcę coś , kiedy muszę. A ciast żadnych nie robiłam od czasu , kiedy już je bez problemu można było kupić. Gratuluję wypieków, prezentują się smakowicie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię piec a jest nas dużo na imprezach to i towar zejdzie, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Bardzo smakowicie wyglądają Twoje dokonania kulinarne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, sama dla siebie nie piekę, jak dzieci mają przyjechać to tak.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Też kocham gotować i spędzać czas czas w kuchni :) a słodkości u Ciebie wyglądają smakowicie :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, kiedyś się piekło ale sama dla siebie to nie, przetwory dla siebie i coś córka zabiera, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Nie lubię gotować, robię to bo trzeba nakarmić rodzinkę, ale piec uwielbiam. U Ciebie smakowite wypieki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też lubię gotować, teraz gotuje i do sloikow bądź mroze, pozdrawiam.

      Usuń
  9. Wspaniałe wypieki! Serdeczności posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu,nie ma komu piec więc się melduje jako dodatek do imprez bo u nas każdy coś piecze temu co robi imprezę ,pozdrawiam.

      Usuń
  10. Muffiny wyglądają świetnie, aż korci by takowe samemu schrupać.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maks, działaj, są proste i fajne po zamrożeniu, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Narobiłaś mi ochoty na domowe ciasto, ale to wkrótce, trzeba powrócić do równowagi po wakacjach 🤪🤭 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ferie się skończyły to teraz codzienność, trzeba wpaść w inny tryb, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Mniam! Ależ pyszności u Ciebie Kochana! Ja z miesiąc nic nie piekłam,mam nadzieję że w kolejny weekend się uda .
    Serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko, lubię piec a dla mnie samej nie warto więc na wszystkie imprezki coś piekłam.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  13. A ja w te wakacje upiekłam...nic! Wstyd! Serdeczności! 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden wstyd ,ja lubię I chciałam Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  14. Jakiś czas temu robiłam babeczki "kopiec kreta". I chyba na urodziny upiekę pełną wersję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzialam Twoje super wypieki.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Wyglądają bardzo apetycznie <3. Rób to co kochasz, pasja... Ja piec aż tak nie lubię, ale chętnie wstawiłabym pod tę zabawę zdjęcie pustego już talerza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię jak jest komu.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. To nawet wizualnie jest smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię muffinki i piec i jeść :-). Zawsze dodaję owoce sezonowe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też lubię z owocami,zima daje mrożone, pozdrawiam.

      Usuń
  18. Superowe wypieki Urszulko. Upał nas dręczy to nie ma co się dziwic , że aktywność mniejsza. Ale będzie lepiej. Też mrożę i ciasto i torty jak zbyt dużo napiekę i nawet bardzo lubię mieć taki "zapas".Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, dzisiaj już ochłodzenie i pada deszcz.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  19. Skorzystam z przepisu i zrobię jutro dzieciakom z kawałkami gorzkiej czekolady.

    OdpowiedzUsuń