niedziela, 15 września 2024

282.Małe dekoracje .

 



W ramach zabawy u Splocika https://splocik2.blogspot.com/2024/09/male-dekoracje-2024-galeria-sierpniowa.html?m=1 wykonalam maleńki lampion ,bazą był sloiczek po jogurcie.

Banerek do zabawy :
Skoro jest czerwony to pokażę też kwiatek kwitnący, szczepkę otrzymałam od siostry


.Dziękuję bardzo za odwiedziny I komentarze, niech te powodzie, deszcze się kończą a tym samym cierpienia ludzi, non stop jeżdżą straże,  niektórzy bez prądu, niektórzy ewakuowani,woda jest straszna ,

34 komentarze:

  1. Też mam anturium w domu, a nawet rozsadziłam 3 młode - pięknie i długo kwitną:) a lampionik wyszedł świetnie:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, anturium nawet pachnie.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. BBM: Lampion bardzo nastrojowy. Ja jakiś czas temu zrobiłam na szydełku oprawki do szklanek. Bardzo je lubię i regularnie używam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też robiłam ocieplacze na szklanki i kubki.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Śliczny lampionik, a wiesz, że z takich słoiczków zrobiłam kiedyś lampki na cmentarz, wkładając podgrzewacze do herbaty?
    Kwiatek to chyba czerwone anturium, przyjął się doskonale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, świetny pomysł z wykorzystaniem na cmentarz .Kwiatek to mini anturium.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Też jestem przerażona wodą. Ten żywioł potrafi dopiec.
    Mam nadzieję, że szybko wróci normalność
    A lampion cudowny :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, my czekamy na wielką falę która przyjdzie z Czech.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Bardzo fajny lampionik. Chciałabym umieć robić takie piękne rzeczy..
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, jest sporo filmików, można się nauczyć, pozdrawiam.

      Usuń
  6. Lampion daje fajny nastrój. Ja taki kwiatek mam od córki, rozrasta się i nie jest wymagający. Dobrze, że nie dostałyśmy ich od synowych nam ich nie sprezentowały, bo na te kwiaty mówi się u nas
    ,, języki teściowej". Prawidłowa nazwa, to chyba Anturium, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, u nas "języki tesciowej"to inne kwiaty,masz racje one naprawdę są fajne w hodowli, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Mała rzecz a cieszy, jaki piekny efekt teraz daje lampionik w takim super ubranku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu,lubię takie małe dekoracje, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. Mała dekoracja a jakże piękna. Powódź jest straszna. Pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu,cieszy i taka mała rzecz, w 1997 była u nas wielka powódź, brat i siostra byli zalani.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Śliczny lampionik :)
    Teraz szybko robi się wieczór, to taki lampionik stwarza miły nastrój.
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu września.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Woda, to przerażający żywioł, niełatwy do opanowania.
    Myślami jestem z Wami i ze wszystkimi, którzy dotknięci zostali powodzią.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, lamponik pali się w pokoju na stole a w kuchni świeczka, potrzebuje takiego światła, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  10. Tak to co oglądamy w tv jest przerażające, oby Bóg okazał miłosierdzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu, to jest straszne ,współczuję tym co ich powódź dotknęło, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  11. Świetny nastrojowy lampionik,szczególnie że taki kolor nici.
    Podświetlony daje znakomity efekt.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, lampionik już w użytku .Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  12. Ulu a ta biała serwetka to także Twoje dzieło? Bo ocieplacz na lampion wygląda przeuroczo!
    Co do sytuacji w część naszego kraju to czasem nie dowierzam w to co widzę, czasem mam wrażenie że to są kadry z amerykańskiego filmu...
    Serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ta serwetka to gotowiec. Kochana ta powódź die dzieje naprawdę, ludziom została jeszcze w głowie Powódź z 1997 a tu na nowo, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  13. Pięknie wygląda rozświetlony lampion. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, sloiczek czekał na swoją kolejkę, pozdrawiam.

      Usuń
  14. Śliczny lampionik pięknie się prezentuje rozświetlony.
    Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wieczorkiem lubię sobie rozpalić świeczkę, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. Sliczny magiczny lampionik Urszulko. To straszne co się stało. Tyle nieszczęścia tragedii. Serce się kraje. Oby stał się spokój ale dla Poszkodowanych to długa droga do normalności. I to jest straszne. Pozdrawiam 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bozenko, to wycie syren jest straszne , dzisiaj spokojniej.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Uleńko, robótki śliczne. U Ciebie bezpiecznie mam nadzieję? Straszna tragedia.
    Przytulam♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mnie na 7 piętrze nic nie grozi ale okoliczne wsie to masakra, drżę trochę o zbiornik .Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. piękny ten lampionik Ci wyszedł, a anturium cudnie się przyjęło i kwitnie, U mnie po przesadzeniu niestety nie kwitnie. Ta powódź jest przerażająca jak się te tragedie ludzkie ogląda w TV, na niczym się nie umiem skupić niestety. Mnie co prawda nie zagraża ale syn ledwo przeżył, a córka czaka na wielka falę bo mieszka we Wrocławiu , ale jestem dobrej myśli bo bronią miasto ile się da.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, straszna tragedia, ja non stop oglądam wiadomości i czytam lokalne wiadomości, trzymam kciuki.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń