niedziela, 29 września 2024

284.Nowa czapka.


 Czapkę zrobiłam a raczej wykończyłam do zabawy u Splocika :https://splocik2.blogspot.com/2024/09/rekodzielo-i-przyslowia-albo2-wrzesien.html?m=1

Wytyczne były takie :

Cytat:

1.Twoja pasja czeka na odwagę, by nadrobić zaległości". - Isabelle Lafleche 

Przysłowie:

2.Jeśli nie możemy czynić tak, jak byśmy chcieli, musimy czynić tak, jak możemy.

Praca do przysłowia, słowa NADROBIĆ,ZALEGŁOŚĆI,CZEKA,

Czapkę skonczylam po 3 miesiącach ale jest.Najpierw zrobilam dosyć szeroką opaskę a potem na jej brzegu nabrałam oczka, nie robiłam na okrągło ,takie lubię.



Jeszcze banerek.


Dziękuję za komentarze I odwiedziny,pozdrawiam. A na koniec przedstawiam nabytki u syna , Lucek i Bianka.




7 komentarzy:

  1. Czasami coś leży i czeka aż na to trafimy przy porządkowaniu.
    Czasami coś celowo odkładamy, by za jakiś czas do tego wrócić z innym spojrzeniem.
    Najważniejsze, że wracamy do tych robótek i je kończymy lub przerabiamy.
    Świetna czapka i będzie ogrzewać w chłody. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jeszcze coś leży, pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. swietna czapka, bedzie ciepla na zime,gratuluje,zdjecie kotkow jest super,pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem czy będziesz w niej chodzić. To chyba ja tylko tak mam że jak się do czegoś. przyczepię to chodzę praktycznie do zdarcia. Super jest ta czapka. Też nie lubię robić na okrągło ale lubię bardzo cieniowaną włóczkę i kordonek. Kociaki słodkie, mam nadzieję że jak podrosną nie będą skakać po szafach !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę w niej chodzić bo na wiosnę 2 sprulam, lubię czapki.Koty na szafę dał syn bo urwisy chcą się z nimi bawić a wiadomo co te szkraby potrafią narobić, moj kot też czasami bywał na szafie ale szkody nie zrobił, pozdrawiam cieplutko bo w chalupie zimno.

      Usuń
  4. Uleńko, włączyłam Lapka pierwszy raz po powrocie i nadrobiłam u Ciebie zaległości, u Matyldy już też, jutro resztę - mam nadzieję zdążę :) Śliczne dziergotki Twoje wszystkie, wypieki apetyczne aż ślinka cieknie. Kotki najcudniejsze, wiadomo przecież 😺😺 Buziaki kochana 💗😘

    OdpowiedzUsuń